The Conjuring 2 (2016) 1080p Türkçe Dublaj izle

Korku Seansı 2 1080p Türkçe Dublaj izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Korku Seansı)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
The Conjuring
Korku Seansı
2013 Korku 7,5 2243
The Conjuring 2
Korku Seansı 2
2016 Korku 7,5 490
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
18 Mayıs 2017
yazdı

super filmdi...sonda Anabelle'ni gorenler

14 Mayıs 2017
yazdı

Burdan james wan'a peter safran'a rob cowan'a sesleniyorum.allahınız varsa 3.çekmezsiniz içeri doğru .ıçmak deyiminin ne demek olduğunu bu seride anladım.biz izlemeden duramıyoruz siz itmeyin bizi yapmayın.

2 Nisan 2017
yazdı

Guzwl filmdi 3. sunu bejklicez artik

21 Şubat 2017
yazdı

Film Çok Güzel Zaten Türkiyedeki Gibi Gerçek hikayeden Alınıp yapılan Filmler insanı Gerçekten Etkiliyor Arkadaşlar bu bir gerçek (Not Admin Hd Kalitesinde izlettiğin için teşekkür ederim Sanırım Türkiyenin En büyük film Sitesi Ve En Kalitelisi Sizlersiniz)

4 Şubat 2017
yazdı

heqiqeten cox gozel filmdi. tesekkurler

22 Ocak 2017
yazdı

Bu filmi sinemada izlerken o kadar gerilmişim ki,çıktığımda boynum tutulmuştu resmen...İlk filmden daha iyi olmuş bence..Saçma sapan yorumlara aldanıp bu başyapıttan mahrum etmeyin kendinizi,çok sey kaçırırsınız!

15 Ocak 2017
yazdı

Başlangıçtakı kadının gözbebeğinde ki değişim orda bi kameranın varlıgını hissettiriyor.Ve bu bence filmin o atmosferine zarar vermiş

3 Ocak 2017
yazdı

Filmin gerilim sahneleri o kadar iyi ki dizimin üzerindeki laptopu fırlattığım doğrudur.Köyde kuzenlerle yusuf yusuf çekerek izlemiştik.Efsaneydi...

28 Aralık 2016
yazdı

güzel film tavsiyemdir

21 Aralık 2016
yazdı

mükemmel bir film mutlaka izleyin 720pizle.com'a teşekkürler...

7 Aralık 2016
yazdı

İlk film kadar korku dolu bir filmdi. Korku filmlerinden kolay kolay etkilenmem ama bu serinin her ikiside bayağı etkileyici.

27 Kasım 2016
yazdı

kesinlikle harika bi korku filmi Warren ailesi zaten seriye ayrı bi kalite katıyor sonu dışında ilk filmden daha çok beğendiğimi söyleyebilirim James Wan gerçekten işini çok iyi yapan bi yönetmen

21 Kasım 2016
yazdı

tamamen vakit kaybı, başından sıkılıp kapattım...ki ben pek yapmam.. bu tür filmleri korku diil aile filmi kategorisine koymak lazım, çok daha kötü olaylar haberlerde var..

31 Ocak 2017
cevapladı

bi 5 kişilik bi grup var bu sitede, sadece animasyon seyreden film zevki olmayan, gelip oraya buraya eksiliyolar, bu filmi sevdiysen o senin zevksizliğin ne benim yorumumu eksiliyosun ... ( buraya yazılması gereken sıfatı sizin hayal gücünüze bıraktım)

16 Kasım 2016
yazdı

1. filmle kıyaslandığında korkutma başarısı biraz düşmüş... Ama kurgusu da bir o kadar güzelleşmiş. Bi yerden kısarken, bi yerden eklemişler ve yine çok başarılı olmuş.

5 Kasım 2016
yazdı

Conjuring 1'in yanında Recep İvedik gibi kalmış. Korku dozu düşük. Çocuklarınız veya yeğenleriniz çok ses yapıyorsa onları oyalamak adına izletebilirsiniz.

31 Ekim 2016
yazdı

çok güzel devam filmi

22 Ekim 2016
yazdı

İlk Filme hayran kalmış bir izleyici olarak bu filmin sonunu çok basit buldum. Ve çarpık adam filmin gerçekçiliğine fazlasıyla darbe vurmuş. Ama yine de birçok korku filminden fazlasıyla üstün. Umarım serinin devamı gelir.

20 Ekim 2016
yazdı

ilk seri kadar olmasada güzeldi. izlenir.

17 Ekim 2016
yazdı

ilki daha çok hoşuma gitmişti ama bu da çok iyi.

16 Ekim 2016
yazdı

Güzel başarılı bir korku filmi tavsiye ederim .Zaten korku filmleri klasik senaryo dışına çıkamıyor ama yönetmen bunu biraz aşmış bu yapımda ..

14 Ekim 2016
yazdı

film hakkında soylemem gereken gercekten cok ıyı korku ve gızem severler ıcın ozellıkle kacırılmaz ama daha ıyı olanıda tabıkı bu sıte gercekten cok kalıtelı ve arayuzu tasrımı mukemmel reklam derdıde yok oyle ıstedıgınız fılmı burda bulma oranı ve daha kalıtelı sorunsuz ızleyebılmek dıgerlerıne kıyasla yuzde 90 daha fazla ve cok nadır bır ıkı fılmı dıger sıtelerden ızlemısım bence bu sıte rakıpsız. bıde html5 desteklı altenatıf eklenırse tv ıcın kendınden baska rakıbı olmaz ozaman umarım egenın karsılıgını alır

Adminin Cevabı: zaten playerlarımız html5.tv de açmıyorsa tv'nin browserında olabilir sorun

8 Ekim 2016
yazdı

ilk filmin üstüne koymuşlar bence ben çok beğendim. Ruhlar bölgesini daha çok severdim ama bu film korku seansı ve ruhlar bölgesini eşitledi gözümde. Siteyede teşekkür etmek istiyorum. hızlı bir şekilde yeni filmleri izlettirdikleri için. Bir ricam olacak site yöneticilerinden Light Out , Don't breathe filmlerini bekliyorum ama öyle çokta araştırmıyorum cidden araştırmıyorum sizin sitenize bakıyorum varsa izliyorum yoksa düşmemiştir diyorum umarım en kısa sürede gelirler başarınız daim olsun diyorum kolay gelsin.

6 Ekim 2016
yazdı

yav kardeşim neyi tartışıyorsunuz ? elbette basit gelen, bazı durumlara aşina olduğumuz sahneler vb şeyler olacak lakin yönetmen ve kurgu bakımından insanı geren noktalar var. hata aramadan, kendinizi filme odaklarsanız izlemeniz açısından daha iyi olur. iyi seyirler.

4 Ekim 2016
yazdı

serinin her iki filmide izlenmeli kaliteli bir film sadece 2.sinde kurtulma çok basit oldu gibi ... 720p sitesi tek adresimiz teşekkürler ...

2 Ekim 2016
yazdı

Harika bir korku,tavsiye ederim.

29 Eylül 2016
yazdı

Gayet güzel sinematografi ve James Wan ile tatmin edici bir film...

28 Eylül 2016
yazdı

yabancı en iyi korku filmlerinde ilk 3'e girebilir bence.Bu James Wan denen yönetmenin hasan karacadağla akrabalığımı var yoksa...

28 Eylül 2016
yazdı

James Wan bu işin üstadı artık. Yine mükemmel bir film. İlki kadar bu da etkileyiciydi. Elvis'in şarkısı da gerçekten çok hoş bir hava katmış filme

25 Eylül 2016
yazdı

yer yer korktum. güzel bi korku filmi ilk filmi kadar korkunç olmasa da beğendim

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
makyajı biraz daha korkutucu yapabilirlermiş dedenin. aynı zamanda gizemi bozduğunuz zaman film korkunçluğunu kaybediyor. bu filmde de yaşlı dedeyle konuşmaya ve sohbet etmeyene başladıkları zaman hafiften gizemini gerilimini kaybetti film fakat rahip abla devreye girdi. ses efektleri çok güzeldi. çarpık adam tiplemesi gerçekten insanı gerdi. tüm film boyunca kötü karakteri o yapsalar belki daha güzel olurdu.

24 Eylül 2016
yazdı

Yabancı korku filmlerinden tüylerimi diken diken eden ikinci ya da üçüncü filmdir. Oyuncular gayet iyi hele ki küçük kurban kızımız fazla başarılı. Gerilmeye hazır olun.

23 Eylül 2016
yazdı

bence korku filmleri sıralamasnda korku seansı serisi birinci, ruhlar bölgesi serisi ikincidir. izlemeyen varsa ruhlar bölgesini de izlesin

23 Eylül 2016
yazdı

Bir filmi izlerken neden hataa ararsiniz onuda hic anlamiyorum, film artik cekilmis ve bitmis nekadar hataa yapilmis olabilirki Komsu kenarda oylece durup mal mal bakmismis sadece, bu simdi bir hata mi ? ornegin yonetmenin kolu gorunur, mikrofon kadrajdan iceri girer arkadan sacma bir ses duyulur falan ne bileyim hata dedigin boyle olur begenmediginiz sahneler icin orda hata var burda hataa var diyorsunuz hata benn hatalari buldum deyip egonuzu tatmin etmeye calisiyorsunuz...

24 Eylül 2016
cevapladı

Eğer istersen sana korku ,gerilim türünden film listesi yollarım ,sen son zamanlarda çekilen yapmacık,basit,ucuz korkuları seyredip bu filmi seyretmişsen tabi etkilenirsin sende haklısın...Filme gelicek olursak alttada yazdım ama sana benzetmeyle anlatayım dediğin gibi yönetmenin kolu görünür bu hatadır(hiç daha böyle bişeye şahit olmadım ya) ama izlediğin bir filmde 2 arkadaş olsun ıssız biryerde bir eve girdiklerini ayrı ayrı odaları dolaştığını biri bi odada havada asılı duran bir iblis görse ve odadan kaçsa ,sahne sonlansa ve sonraki sahneye geçildiğinde beraber evden çıkıyor olsa yolda konuşsalar biri evde hiç enteresan bişey göremedim dese diğeride eve girmeden önceki gibi normal bir ruh halınde olsa hiç bişey görmemiş gibi heycansız olsa sussa yola devam etseler orda film bende biter...kurgu ve yönetmen zafiyetidir bu böyle hatalar affedilemez...

24 Eylül 2016
cevapladı

@s.j.oral, uzun uzun yazamiycam simdi kusura bakma hic halim yok., sadece sunu soyliycem 80nlerden tut gunumuze kadar yuzlerce korku filmi seyrettim korku seansi serisi en iyileri arasinda okadar cok vasat korku filmi varki en kaliteli korku filmlerini toplamaya kalksak 10 film anca vardir yada yoktur korku seansi iste en kaliteliler arasinda kesin yer alir, su listeyi de gonder bakiim neler varmis merak ettim

26 Eylül 2016
cevapladı

@Zlatanna, ''80 lerden tut günümüze kadar'' mı :D sen Alfred Hitchcock'un çektiği 1960-Sapık filmini duydunmu hiç ? Filmde ben Kurgu,Senaryo,Oyunculuk bu üçü başta olmak üzere biçok etkene göre değerlendirirm...

26 Eylül 2016
cevapladı

@Zlatanna, film önerisi istersende mailini yaz yollarım müsaid zamanda

26 Eylül 2016
cevapladı

@s.j.oral, yok okadar eskiye gitmedim....

23 Eylül 2016
yazdı

bu filme bir kac kisi kotu yorum yapmis , gercekten anlamiyorum bu gune kadar yuzlerce korku filmi seyretmisimdir ve en kaliteli 10 korku filmi diye bir liste yapsam bu film ilk 5'e kesin girer.....

22 Eylül 2016
yazdı

ilk film daha iyiydi ama izlenir fena deil

20 Eylül 2016
yazdı

bir korku filmi nasıl bu kadar kaliteli olabilir! Müziklerinden efektlerine kadar beğendim! Şeytanımız hakkında çok derin bir bilgi verilmedi ama gerim gerim geren, meraklılarına ilaç gibi gelen bir korku.

19 Eylül 2016
yazdı

Klasik bi James Wan yapımı.Bu adam işi biliyor

17 Eylül 2016
yazdı

şimdi film korkunçluk açısından tatmin ediciydi.James Wan çıtayı yükseltmiş fakat valak isminin bu denli kilit olması ve git deyince gitmesi biraz rahatsız etti.Ayrıca valak hakkında hiçbir bilgi verilmedi.Kimdir nedir neden bunu yapar,hiçbir bilgi yok kıyafeterinden rahibe olduğu anlaşılıyor.Boynunda haç var ama o kötü bir güç.peki eski bir rahibe neden kötü bir güç haline gelir bilgi yok verilmemiş

19 Ekim 2016
cevapladı

eski bir rahibe neden kötü bir güç haline gelir bilgi yok verilmemiş demişsin filmi dikkatli izlememişsin arkadaşım, kötü olan güç rahibe değil, 1:48 de inancına saldırmak için saygısız bir şekle büründüğünü belirtiyor zaten, bu da neden rahibe şeklinde göründüğünü açıklıyor..

17 Eylül 2016
yazdı

İlk film kadar gerçekçi değildi ama yeterince korkunçtu

17 Eylül 2016
yazdı

Tam bir hayal kırıklığı,bu türde film sevenler '''' El orfanato (yetimhane)'''' seyretsin,senaryo,kurgusu,yönetmeni,gerilimi ve sonuyla mükemmel... Bu filme gelcek olursak köpekbalığı dişleriyle iblisimiz :)

18 Eylül 2016
cevapladı

@ReDo , hayalimde ; yapay yağmur olmayan,kızı asılı tutucaksanız manken kullandığınız belli olmayan ,mantık ve gerçekliğe uzak olan sahneler olmaması ne gibimi? mesela,çiftimiz kız yalan söylüyo iblisin olmadığına inananrak evlerine geri gidiyordu orda komşusu demiyoki çifte ya arkadaş dün bu kız bakışlarıyla şöminemi yerinden söküp bana fırlattı nasıl iblis olmaz demeli ama ne yaptı sustu hiç bişey olmamış gibi çifti tren istasyonuna bıraktı :D başka saçma sahne ise kumanda sahnesinde ihtiyar kızı korkutmuş kız çığlık atmış sahne sonlanmıştı sonrasındaki sahnede akşam olmuş herkes evde kız hiç bişey olmalış gibi ortalarda dolanıyo annesiyle bunu paylaşmamış hiç bişey olmamaış gibi pehhh,köpekbalığı dişli iblisimiz:D okadar güçlüki rüyalara girmekte ordan burdan çıkmakta herşeyi hareket ettirmekte hatta yıldırım bile çarptırmakta :D ama ne hikmetse kız ve adamı öldürmek için son sahneyi beklemekte illaki aklındaki şekille öldürcek bak sen ve sadece adı söylenerek iblisin yok olması bukadar basitmi olur ya...kısacası basit ve ucuz hataları,klasik konusu ile 6/10

20 Eylül 2016
cevapladı

@ReDo , :D kahkaha attım!!!

22 Eylül 2016
cevapladı

@s.j.oral, aynen katiliyorum kardes o gerizekali komsu sahnesinde bende ayni seyi soyledim agzini acmiyo mal gibi film amk sicmis sivamis janes

25 Eylül 2016
cevapladı

cem yılmazın da dediği gibi kesin ip var mantığında bakarsan hiçbir şeyden zevk alamazsın. illaki mantık hataları olacak.

26 Eylül 2016
cevapladı

@valon97, kesin ip vardır diye bakılarak filmmi izlenir adı üstünde film herşeyile kurgu olduğunu bilerek seyrediyoruz :) ama sorun şu o ipi gözünün içine sokuyorsa film hay sizin yapcağınız işe diyorsun...

16 Eylül 2016
yazdı

Hani dudak uçuklatan korku derecesinde değil tabii ki... Korku filmi severler düzenli ölçüde izleyenleri pek etkilemeyecektir (Korku yönünden) Ama hassas insanları muhtemelen etkikeyecektir. Kurgu olarak diğer korku filmlerinden farklı davranıyor gidişat açısından, normal de tamam iblis yok olur herkes kurtulur tarzı düşünceyle izlenecektir fakat acaba diye dedirten yönleri de vardı.

16 Eylül 2016
yazdı

00:46 da başladım 03:04 te bitirdim. arada tuvalet molasıda oldu tabikid :D. Ben hata bulamadım. ya zaten bi filmi izlerken hata aramayın. büyük bi hata olursa sıkıntı olur küçük hatalar her filmde var. mesela savaş filminde adamı tarıyolar mermi hep yere gidiyor yada etrafa bi adama denk gelmiyor. böyle bişi varmı ?. hiç etkilenmedim. ama şu sesler çok deli ediyor beni. korkmuyorum ama illa kork diyor. sesler etkiledi bitek. kısacası puanım 9/10. film arıyorsanız direk izleyin. ilk önce ilk filmi ama...

13 Eylül 2016
yazdı

James Wan bu işi biliyor. Korku filmi dalında altın harflerle ismini yazdırdı bu iki filmlede. Ayrıca Ruhlar Bölgesi seriside çok bombaydı. Devamını istiyoruz James Reis.

12 Eylül 2016
yazdı

Klişe korku filmi gibi başlıyor fakat sonradan ilk filmdeki gibi kalitesini ortaya koyuyor. Çoğu kişi bu 2. filmi ilk filmden daha çok beğense de bence ilk film daha etkileyici ve güzeldi. Bu da her ne kadar güzel olsa da birinciden az bişey daha aşağıda olabilir.

11 Eylül 2016
yazdı

ben hayatımda bi korku filminden bu kadar etkilenmedim . hala etkisindeyim lannnn NOT: Gece izlemeyin!

10 Eylül 2016
yazdı

Başta izlemekte çekinmiştim çünkü Korku Seansı'nın abartıldığını düşünüyordum. İlk filmi hiç korkutucu bulmamıştım açıkçası. Herkes övmüştü ama bu kadar sevilen ne anlamamıştım, hala da anlamam. Fakat bu film çok daha güzel kurgulanmış, izlerken çok daha geriyor insanı. Çoğu serinin devam filmlerinin fiyasko olduğunu düşünürsek James Wan'ın ikinci filmi bu kadar güzel yapabilmesi takdire şayan.

9 Eylül 2016
yazdı

İlkinden daha korkunçtu. James Wan yapımı çoğu film çok güzel zaten

7 Eylül 2016
yazdı

ilk filme göre daha az korkutucuydu ama son zamanlarda korku türünde bundan daha iyisi de yok.

5 Eylül 2016
yazdı

yorumları okudumda bu yorumları yapanlar bayadır korku filmi izlememiş olsa gerek yada yaş sınırları 14-16 sı olmalı. İlk film tamam güzeldi harikaydı korktuk ama bu film fiyaskoydu o şeytanın tipi neydi öyle hiç gerçekci değil. İlk filmde cadı bile zor gidmişken şeytanı daha basit göndermeleri saçma beğenmedim...

12 Eylül 2016
cevapladı

hakli oldugun konular var ama seytanin tipinin tamamen gercek hayattan alinmasi bence cok mantikli olmus sana sadece sunu soyluyorum filmi aksam 11-12 arasinda yurtdisinda izlemis biri olarak disari ciktiginda o kadina benzer tipleri gormemden dolayi ne kadar etkilendigimi anlatamam

4 Eylül 2016
yazdı

harika bir film ...

4 Eylül 2016
yazdı

gerilimi dibine kadar yaşatan filmlerden biri etki bırakıyo üzerinde insanın itiraf etmeliyim ilki perfect ikincisi good diyebilirim..

4 Eylül 2016
yazdı

Müthiş bir korku filmiydi.Bir çok sahnesinde korktum.Filmin gerçek olması da daha da çok etkiliyor.İzleyin derim.

2 Eylül 2016
yazdı

türkçe dublaj ne zaman çıkacak? yada altyazılımı izleyeyim. bilemedim...

15 Eylül 2016
cevapladı

@ReDo , neden alt yazı. alt yazılı dizi izliyorum. filmerin dublajı varsa dublaj izliyorum. yoksa altyazı. bide küfürleri dublajda çevirmiyolar çok saçma. altyazılı izliyecem.

2 Eylül 2016
yazdı

bu seri benı çok geriyor film güzel lakin sonu daha iyi olabilirdi ama olsun gerilimi yeter

1 Eylül 2016
yazdı

ilk filmi kadar korkunç değildi ama korkunçtu gerçekten.ilkinde zaten ölmüştüm korkudan.bu filmi de güzel olmuş baya bi

31 Ağustos 2016
yazdı

film güzel,hikayelerin de gerçek olaylardan esinlenilmiş olması etkiyi arrttırıyor.sinemada izlemiştim.güzel bi gerilimdi.korku-gizem tarzı sevenler kaçırmasın.

31 Ağustos 2016
yazdı

James Van bu konuda ne kadar başarılı olduğunu tekrar kanıtlamış

31 Ağustos 2016
yazdı

muhteşem filmdi, birinciden daha güzeldi, birinci sırf korku filmi, ama bu filmde korku ile yanaşı dram ve romantizm de var.

31 Ağustos 2016
yazdı

Başarılı izleyin

30 Ağustos 2016
yazdı

Serinin bu filmini ben daha çok sevdim. Kesinlikle izlemelisiniz arkadaşlar. Umarım devamı gelir

30 Ağustos 2016
yazdı

Gerçekten korkutuyor.

30 Ağustos 2016
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
warrenların evindeki mutfak sahnesinde ve salondaki kitaplıkta körün bile okuyabileceği sekilde valak yazıyor vesselam.james wan a saygılar...

30 Ağustos 2016
yazdı

abi adamlar cidden yapıyor amk. hani etkisinde kalıyosun böyle. he bir de kafa güzelken izleyince farklı oluyo tabi. nası uyucam lan ben şimdi!

1 Eylül 2016
cevapladı

bizim kafa hep güzel. biz napalım

20 Eylül 2016
cevapladı

@ozgecanyildirim, selam özgecan hanım tanışalım mı

30 Ağustos 2016
yazdı

Ve yıllardır film indiririm 720pizle.com dan. Yeni üye oldum. O adminin(lerin) ellerine sağlık. Teşekkürler 720pizle.com

30 Ağustos 2016
yazdı

İzlemediğim korku filmi kalmadı. Çok başarılı buldum en iyisi diyebilir miyim bilmiyorum ama top 3 de belkide en iyisi. Korku filminde makyaj ve ses önemli. Conjuring de de bunu çok iyi yapmışlar. Sinister evil dead de aynı. Ses ve makyaj başarılı ise o film çok sağlam oluyor. Özet olarak izleyin izlettirin.

30 Ağustos 2016
yazdı

film guzel iyi izlenir ama bu kadar iyi düşünülmüş yapılmış filmde bukadar kötü noktalar veya efetler olamazdı örn: 1saat 43.dk daki yağmur bukadar mı sahte olur ve 2saat 02.dk ki ed in kızı yukarı çekişinde kızın manken olduğu bukadarmı belli olur bu kadar iyi filme bu hatalar iyi gitmemi tek nik bakımdan kusurlu içeriği film 10 numara.

31 Ağustos 2016
cevapladı

o manken sahnesini ben de fark ettim doğru ))

30 Ağustos 2016
yazdı

Harika yaa, beni korku filmlerine alıştıran bir seri. Ve izlediğim en iyi korku serisi. Kesinlikle izlenilmesi gerekiyor. Filmin son Cast kısmında bile korktum yaa. Ed ve Lorraine Warren artık benim için bir efsane...

29 Ağustos 2016
yazdı

Bu filmi izlemeden ölmeyin lan!

29 Ağustos 2016
yazdı

conjuring 10 bölüm olsun hepsini de filmde oynayan ed warren ve Lorraine warren karakterini canlandırdıkları harika oyunculukları için izlerim.Tebrikler Amerika ;)

29 Ağustos 2016
yazdı

Gayet güzel ve düşünmeden izlemeniz gereken bir film. İlk filmi daha çok beğenmiştim ve beni etkilemişti. Bu film de 2. sırayı aldı elbette benim için. Henüz izlemediyseniz devamını okumayın

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
rahibenin ortadan kaldırılışı biraz daha süslenebilirdi. Birde anabella bebeği filmin sonuna doğru camın içinde görünce yine tüylerim diken diken oldu. bir kurtulamadık şu bebekten

29 Ağustos 2016
yazdı

James Wan olmasa nasıl korku filmi izleyeceğiz bilemiyorum.Filme gelecek olursak.Buram buram kalite kokan muhteşem bir korku filmi.İlk filmden sonra çok uzun zamandır bu filmi bekliyordum.Değdi.Gerçekten beklediğimize değdi.Oyunculuk,efekt,ses,kurgu her şey muhteşemdi.Gece oturun koltuğunuza alın bir kahve bu muhteşem yapıtın keyfini çıkarın.Biraz gerilerek keyfini çıkaracaksınız ancak amaçta o zaten :) İyi seyirler.

29 Ağustos 2016
yazdı

filmin hakkını vermişler. ilkinden çok iyi.böyle evleri nerden buluyorlar:)

31 Ekim 2016
cevapladı

emlakçıdan

18 Kasım 2016
cevapladı

@Chev Chelios, yarıldım aq ya

29 Ağustos 2016
yazdı

Açıkçası fragmanı izlediğimde bu filmin ilki kadar iyi olmayacağını düşünmüştüm fakat filmi izledikten sonra bu lafımı yutmak zorunda kaldım! Gerçekten harika bir film olmuş. İlk filmde yeteri kadar korkmamıştım fakat bu filmde soğuk terler döktüğümü itiraf etmeliyim! Buna sebep olan filmin atmosferinin iyi olması kadar kamera çekim tekniklerinin inanılmaz düzeyde iyi olmasına bağlıyorum. Buradan görüntü yönetmenine tebriklerimi iletmek istiyorum :) Senaryo ve oyunculuklar ilk film kadar güzeldi. İngiltere'nin yağmurlu ve kasvetli havası filme iyi yansımış. Kısaca izleyin ve izlettirin efendim...

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Şeytani rahibe gerçekten ürkütücüydü.

29 Ağustos 2016
yazdı

10 haziranda ciktigi gün gittim sinemada izledim. Güzeldi, ancak 1´e nazaran gerilimi azdi ve korku anlari diger klasik korku filmi sahnelerindendi. Ilkindeki gerilimi yansitsalardi keske. Ama iyi!!

28 Ağustos 2016
yazdı

Aylardır bekliyodum beklediğime değdi müthiş bir film daha

28 Ağustos 2016
yazdı

hiç vakit kaybetmeden izleyin.müthiş bir film sizi bekliyor....

28 Ağustos 2016
yazdı

ilki kadar güzeldi ve bence sonu ilk filmden iki tık daha iyidi. seyredin demeyeceğim çünkü çıksada seyretsek artık dediğiniz filmlerden biri olduğunu biliyorum. bu arada filmin sesleri gerçekten çok iyi yapan adam sanatının dibine vurmuş. iyi seyirler arkadaşlar.

28 Ağustos 2016
yazdı

birincisi kesinlikle izlediğim en iyi korku filmiydi bu da ikincisi James Wan gerçekten bu işi biliyor.

28 Ağustos 2016
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Filmi bastan sona merakla ve zevkle izledim.James Wan kendini tekrar etmeden ortaya güzel seyler cikarmis.Filmde hosuma gitmeyen sadece iki sahne vardi.Biri kutudan cikan carpik adam filme yakismamis.Ikincisi seytani rahibeyi cok hizli yok ettiler.

28 Ağustos 2016
yazdı

hem ilk film hem de bu , son yillarda izledigim en iyi iki korku filmi....

28 Ağustos 2016
yazdı

ilkinden çok çok daha iyi geldi bana. Türk yapımı korku filmler genelde kanlı vahşetli ama bu film öyle değil. Şiddetle tavsiyee!

28 Ağustos 2016
yazdı

Serinin ilk filminden sanki daha fazla psikolojik olarak korkuttu kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Filmi izledikten sonra youtube üzerinden gerçek videolarını izlemenizi de tavsiye ederim. :)

28 Ağustos 2016
yazdı

Admin sen muhteşemsin oynatıcıları çoğaltmışsın

28 Ağustos 2016
yazdı

bu seri olmasa düzgün korku izleyemeyeceğiz..çok başarılı..

28 Ağustos 2016
yazdı

Efendim ilki kadar başarılı! James Wan''ın ellerine sağlık. Son dakikaları ellerimi sıkarak izledim. Korku sevenlerin mutlaka arşivinde olması gerek.(Sondaki eşleştirmeler nedir öyle yaa :O

28 Ağustos 2016
yazdı

Beyler 2:08:53de resimdeki farkı gördünüz mü *** gerçek resimdeki ne öyle anabella bebeğe benziyor :d

28 Ağustos 2016
yazdı

Uzun zamandır bu kadar iyisini izlemedim diyebilirim kesinlikle izleyin

28 Ağustos 2016
yazdı

ilki son yıllarda izlediğim en kaliteli korku filmlerinden derken bu filmde 1. filmdeki kaliteyi de geçmişler.Cidden çok iyiydi.

28 Ağustos 2016
yazdı

işte bu!720p farkı teşekkürler admin....

Oyla:
Korku Seansı 2 Kullanıcı Oyu: 9.1 / 10 (490 oy)
Korku Seansı 2 - The Conjuring 2 720p izle
1080p
  7,5/10
 
  134 Dk.
  ABD, Kanada