game of thrones 6.sezon 2.bölüm izle

The Amazing Spider-Man (2012) 720p Türkçe Dublaj izle

İnanılmaz Örümcek Adam 720p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Spider-Man
Örümcek Adam
2002 Fantastik 7,3 718
Spider-Man 2
Örümcek Adam 2
2004 Fantastik 7,3 1362
Spider-Man 3
Örümcek Adam 3
2007 Fantastik 6,2 1332
The Amazing Spider-Man
İnanılmaz Örümcek Adam
2012 Fantastik 7,0 1599
The Amazing Spider-Man 2
İnanılmaz Örümcek Adam 2
2014 Fantastik 6,8 4700
The Amazing Spider-Man 3
İnanılmaz Örümcek Adam 3
2016 Fantastik 0,0 0
The Amazing Spider-Man 4
İnanılmaz Örümcek Adam 4
2018 Fantastik 0,0 0
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu ay
yazdı

Tabi ki ilk serinin yerini tutmaz ama bence bu çok daha eğlenceli

İki ay önce
yazdı

çerez film !!!!

İki ay önce
yazdı

Güzeldi ama ilk 3 seri gibi değildi ama buda güzeldi.

Son Altı ay içinde
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
ahh peter ahh o ilk öpücüğü vermicektin gwen'e ahh ahh :( Babasıda gitti zaten :s tutamayacağın sözler verme peter parker..

Son Altı ay içinde
yazdı

Örumcek ağını ayağına soğutucu niyetine sıktı ya la 😂😂😂

Son Altı ay içinde
yazdı

Gerçekten başarılı bir film olmuş. Yapanların ve paylaşanların eline sağlık.

Son Altı ay içinde
yazdı

Sonunda film daha bitmedi gibi altyazı geçmeniz çok hoş teşekküler

Adminin Cevabı: çevirmen arkadaşa buradan sevgiler. :)

Son Altı ay içinde
yazdı

TR altyazı seçeneğinde hiçbir player çalışmıyor düzeltirseniz sevinirim :)

Son bir yıl içinde
yazdı

TR altyazı vk ve plus player çalışmıyor çalışan movshare'de dexter adlı dizi mevcut düzeltirmisiniz.

Son bir yıl içinde
yazdı

Film gerçekten çok güzel olmuş. Bu filmi siteye yüklediği için 720pizle'ye çok teşekkürler.

Son bir yıl içinde
yazdı

Bence yeni yapılan çok güzel..Eskisiyle karşılaştırmıyıcam.Çünkü eşitler diyebiliriz..

Son bir yıl içinde
yazdı

Bence yeni yapılan "İnanılmaz" örümcek adam eskisinin yerini tutmamış. Bunun yerine gidin ilk 3 filmi izleyin derim. Eğer izlediyseniz izleyebilirsiniz. :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Film yerine dexterin bir bölümü var .s

Son bir yıl içinde
yazdı

bence mükemmel bir film marvel'in filmlerini seven herkes seyredebilir iyi seyirler

Son bir yıl içinde
yazdı

HER ŞEY ÇOK GÜZEL FLİMLER GÜZEL SİTE GÜZEL AMA FLİMLERDE İLERİYE ALINMAMASI BENİ ÇILDIRTIYOR

Son bir yıl içinde
cevapladı

htlm 5 playera geçersen alabilirsin

Son bir yıl içinde
yazdı

cok abartılı la bı tupu sokuyo koluna kertenkele oluyo sacmalık

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk serideki abartılar düzeltilmiş

Son bir yıl içinde
yazdı

Örümcek Adam her zaman için benim efsanem olmuştur. Küçüklüğümden beri en sevdiğim Marvel karakteri Spider-Man'dır. Aynı zamanda ilk üçlemenin hiçbir sahnesinde sıkılmadığım gibi bu filmdede sıkılmadım

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Türkçe altyazılı ve "Movshare" alternatifinde açınca (bulunduğum yerde tek bu kaynaktan izleyebiliyorum) Dexter dizisinin bölümü çıkıyor.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Emma Stone sarışın daha güzel ve gerçek sarışın. İnsanlar neden kızıl daha çok seviyor anlayamadım

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

bilmem ama değişik bi çekiciliği var kızılların

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

en ii ilk 10 film listen çoğalıyor... bu film listede 3. sırada... 1. sırada olmaya layık bir film. ama ne kadar istesemde en üstde transformers var...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

o bilim adamı Connors ' un kolu yeniden çıktığında iğrendim ve bebek kolu gibi pürüssüz olduğunu düşündüm :D

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

6 kere izledim doyamıyor insan tşk admin

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

:) admin 2 saat 10 dk ömür borçlusun bana.

Adminin Cevabı: Sende bana 20 saniye

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

"-de" ayrı olacaktı. sırf bunu yazmak için üye oldum. dayanamadım. 1dk 30sn de bana borcunuz var. sn tamirci, filmin yapımcısı ile sitenin adminini karıştırdınız galiba.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

candır

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

film izlenilesi ve ek olarak 720p sitesinin adminlerine çok teşekürler altyazı ve film kalitesi olarak en iyileriler :)

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

admin lütfen cevap wer bunun 2014 filminde ne zaman türkçe olcak ?

Adminin Cevabı: cevap veriyorum o zaman.. çıkınca

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Admin beycigim, bu gordugum kacinci ukala cevap. Uyeniz adam gibi bir soru sormus. Alcalmadan yukselemezsiniz. Az tevazu artik lutfen.

Adminin Cevabı: bir gun sizde admin olursaniz anlayabileceginiz bir durum... duyuru kisminda uyarimiz yer almakta..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
ağ atmak için neden dışardan yardım alması gerektiğini hala anlayabilmiş değilim. :)


Adminin Cevabı: spoil taglarının içine yazmanız gerekiyor..ben düzelttim

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Dil seçeneğini altyazı yapmama rağmen Türkçe Dublaj açılıyor bölüm. İlgilenirseniz sevinirim.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Yani VK oynatıcısında sorun var diğerlerinde sorun yok galiba. :) Teşekkürler

Adminin Cevabı: evet olabilir... siz plusplayerdan devam edin.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

emma stone farkı çok buyuk

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin,bu Movshare ve plus player da Film donuyor.3-5 saniye de bi donuyor sorun benım bılgısayarım veya internetim demi Yoksa Başka bişeydenmı kaynaklanıyor olabilir? Not vk da olmuyor izleyebiliyorum.

Adminin Cevabı: movshare donabilir ücretsiz üyelik(movshare.net sitesi için) ile izliyorsanız, fakat plus playerda donuyorsa sorun sizde olması lazım

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Muhtemelen ondandır o zaman Teşekkürler.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

keyifle izlenilecek bir film...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Şimdiye kadar izlemediğime pişmanım ancak 2. filmin çıkmasına yakın izlediğim içinde şanslıyım. İyi seyirler. Admin siten on numara sanada teşekkürler.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Yaaaa mükemmel film yaaaa Andrew Garfield da oyunculuğunu konuşturmuş.Muhteşem kesinlikle <3

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin İnanılmaz Örümcek Adam 2 ne zaman çıkıcak yorum bekliyorm sizden... !

Adminin Cevabı: sinemalardan sonra.. acelesi olan sinemalardan izleyebilir.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

peki 720pizle sitemize ne zaman yüklenme Tarihi, alla bilirmiyim. !

Adminin Cevabı: kardeşim dedim ya sinemalardan sonra nereden bileyim ben değil mi... sinemadan çıkmadan bunun bluray veya dvdsi çıkmaz. sinemada ne kadar kalır bilemem.. senın yapman gereken sadece dvd veya bluray satış tarihini amozon, vikipedi gibi sitelerden bulmak..

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Peki yardım'ların İçn Saol. İyi çalışmakar.. !

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin bey ben size bir flim sölemiştim lanetli ev bundan 5 6 önce senesi filan o yorumu hangi filme yaptım verdiğiniz cevabı okuyucam unutum aklımdam gitmiş bundan 4 5 gün içinde atmıstım galiba ?

Adminin Cevabı: http://720pizle.com/uye/200/yaptigi-yorumlar

Adminin Cevabı: bilgim yok

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Harika film

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Bu Bi Marvel Filmi Dostum...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Tek kelimeyle inanılmaz bi film :) Zaten marvel işe el atmışsa o iş bitmiş demektir :)

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Yalnız bu Marvel filmi değil

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

#oyunbozan ralph, filmi izledin mi? emin misin?

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

@Bilinçli izleyici, örümcek adam -filminin- marvel a ait olup ulmadığını tam olarak bilm,yorum ama spider man bir marvel karakteridir. filmde aynı çizgi romanlarındaki veya çizgi dizilerdeki kurgu ile aynı konuda. bir değişim olmamış...

Son Altı ay içinde
cevapladı

marvelin filmi kardeş

Oyla:
İnanılmaz Örümcek Adam Kullanıcı Oyu: 9.4 / 10 (1599 oy)
İnanılmaz Örümcek Adam - The Amazing Spider-Man 720p izle
720p
  7,0/10
 
  136 Dk.
  ABD

GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ

Logo Bonus Detay
365TL İncele Git
400TL İncele Git
300TL İncele Git
400TL İncele Git
250TL İncele Git
250TL İncele Git

Sitemize bulamadığınız filmleri diğer sitemizde aramayı unutmayınız. Her videonun üzerinde biraz dikkat ile tüm sitelerimizi öğrenebilirsiniz. 24.08.2015


Film isteği almıyoruz. Lütfen ısrarla bu ne zaman gelir bunu ekler misiniz gibi yorumlar, mailler atmayınız. Lütfen. 28.10.2014


Lütfen site hakkında görüş ve isteklerinizi yorumdan iletmek yerine iletişimi kullanarak iletiniz. Aksi halinde dikkate alınmayıp yorumunuz güme gidebilir. 04.09.2014

E-Posta Bilgilendirme
E-posta adresinizi girerek son yüklenen filmleri güncel olarak takip edebilirsiniz. (Aktivasyon Onayı Gereklidir.)