Star Wars: Episode VII - The Force Awakens (2015) 1080p Türkçe Dublaj izle

Yıldız Savaşları: Bölüm 7 - Güç Uyanıyor 1080p Türkçe Dublaj izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Star Wars)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Star Wars
Yıldız Savaşları Bölüm 4: Yeni Bir Umut
1977 Bilim Kurgu 8,7 1103
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Yıldız Savaşları Bölüm 5: İmparatorun Dönüşü
1980 Bilim Kurgu 8,8 1532
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Yıldız Savaşları Bölüm 6: Jedi'ın Dönüşü
1983 Bilim Kurgu 8,4 1896
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
Yıldız Savaşları Bölüm 1: Gizli Tehlike
1999 Bilim Kurgu 6,5 1675
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
Yıldız Savaşları Bölüm 2: Klonların Saldırısı
2002 Bilim Kurgu 6,7 1410
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Yıldız Savaşları Bölüm 3: Sith'in İntikamı
2005 Bilim Kurgu 7,6 1846
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
Yıldız Savaşları: Bölüm 7 - Güç Uyanıyor
2015 Bilim Kurgu 8,2 903
Rogue One
Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi
2016 Bilim Kurgu 8,1 167
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bugün
yazdı

ikinci 3'leme dsinda filmlerdeki mantık hatları oyle cok ki. Rey ne ara ısın kılıcı kullanır oldu,ne ara zihin kontrol eder oldu. normalde jedıler yıllarca egıtım alıyor. bırde finn o kılıcı bı yerını kesmeden nasıl kullandı kylo rene karsı. hatta onu nasıl yaraladı. resmen star war 4 filminın aynı senaryosu :( rogue one cok cok ıyı bundan. benım ıcın bu fılm 6.6

16 Mayıs 2017
yazdı

Heyecanlı bekleyiş ne yazık ki hüsranla sonuçlandı, filmi hiç beğenmedim. 8,2 puanı izleyicilere küfür gibi sanki, bu kadar yüksek bir puanı KESİNLİKLE hak etmiyor, gerçek hak eden puanı 6,5 tir. Daha üstü hayal ürünüdür.

11 Mayıs 2017
yazdı

Bütün Star Wars serisi içindeki en beğenilen şeyleri topla bir filme koy . Resmen J. J. Abrams risk almaya gerek yok 6 filmin karışımını yapalım olsun bitsin demiş . Filmin akışı , işlenişi güzel izlenir genede . 7/10 puanlık bir film .

30 Nisan 2017
yazdı

John Boyega benim adamım be, filme ayrı bi renk katmış :D

28 Mart 2017
yazdı

Hayatimda bu kadar kral bir seri gormedim bence Star Wars bir saheserdir yeni baslayanlar kesinlikle hikayeye uygun izlemelidir bu seriyi kronolijik sira soyledir: 1) Star Wars episode 1 the phantom menace. (bu aralarindaki en zayif filmdir dusuk beklentiyle izlerseniz hosunuza gidecektir ama diger filmler bir saheser kalitesindedir) 2) Star Wars episode 2 attack of the clones 3) Star Wars episode 3 revenge of the sith 4) Rogue One a star wars story 5) Star Wars episode 4 a new hope 6) Star Wars episode 5 the empire strikes back 7) Star Wars episode 6 return of the jedi 8) Star Wars episode 7 the force awakens

28 Mart 2017
yazdı

Hayatimda bu kadar kral bir seri gormedim bence Star Wars bir saheserdir yeni baslayanlar kesinlikle hikayeye uygun izlemelidir bu seriyi kronolijik sira soyledir: 1) Star Wars episode 1 the phantom menace. (bu aralarindaki en zayif filmdir dusuk beklentiyle izlerseniz hosunuza gidecektir ama diger filmler bir saheser kalitesindedir) 2) Star Wars episode 2 attack of the clones 3) Star Wars episode 3 revenge of the sith 4) Rogue One a star wars story 5) Star Wars episode 4 a new hope 6) Star Wars episode 5 the empire strikes back 7) Star Wars episode 6 return of the jedi 8) Star Wars episode 7 the force awakens

28 Mart 2017
yazdı

Hayatimda bu kadar kral bir seri gormedim bence Star Wars bir saheserdir yeni baslayanlar kesinlikle hikayeye uygun izlemelidir bu seriyi kronolijik sira soyledir: 1) Star Wars episode 1 the phantom menace. (bu aralarindaki en zayif filmdir dusuk beklentiyle izlerseniz hosunuza gidecektir ama diger filmler bir saheser kalitesindedir) 2) Star Wars episode 2 attack of the clones 3) Star Wars episode 3 revenge of the sith 4) Rogue One a star wars story 5) Star Wars episode 4 a new hope 6) Star Wars episode 5 the empire strikes back 7) Star Wars episode 6 return of the jedi 8) Star Wars episode 7 the force awakens

14 Mart 2017
yazdı

Pek çok kişi eleştirince bende korktum izlememeye karar vermiştim en sonunda dayanamadım uzun süre sonra izlemeye karar verdim beklentimin üzerinde bir film çıktı kısacası izlerken hiç sıkılmadım gayet keyif aldım Star Warsı birde günümüz efektleri ve kalitesiyle izlemek inanılmaz keyiflendirdi beni. Kısacası film çok hoşuma gitti.

10 Mart 2017
yazdı

Rogue One: Bir Star Wars Hikâyesi adlı bölümü de yükleyebilir misiniz?

7 Şubat 2017
yazdı

admin rogue one filmi ne zaman düşer siteye ...

Adminin Cevabı: Tarihi burada http://www.dvdsreleasedates.com/movies/7444/rogue-one-a-star-wars-story

27 Şubat 2017
cevapladı

1 ay varda daha :/

20 Ocak 2017
yazdı

Abi ne boş konuşmuşsunuz kız 2 dk nasıl öğrenmiş ?kız sopa kullanmayı biliyor zaten ayrıca kızın içinde belli ki baya büyük bir güç var ayrıca kylo ren i gözünüzde büyütmeyin bu filmde aşırı derecede güçsüz kylo ren,finnden bile hasar aldı;zaten sith lorduda dedi'eğitimi tamamlama zamanı geldi'diye yani ilerki filmlerde reyde kylo rende çok daha güçlü olacak.

15 Aralık 2016
yazdı

lan benimki niye donuyo abi 8 çıkcak haberiniz olsun ve star wasrs Deadpool vb. şeyler çok güzel Sevgilerinizle Star Wars Temsilcisi

21 Aralık 2016
cevapladı

Bu Hafta çıkan star wars rouge one 8 değil kardeşim bu filmlerden önce geçen bir olayı anlatıyor haberin olsun yada belki ben yanlış anlamışımdır seni -lik yok

15 Aralık 2016
yazdı

beyler şu sitede aynı resim yapmak için D ama konulmugo

23 Ekim 2016
yazdı

Admine çok teşekkürler neredeyse bütün siteleri gezdim bu kalitede sıfır donma bir player bulamamıştım . Beklediğim tadı pek alamadım ama yinede güzeldi filmin diğer filmlerini merakla bekliyorum.

8 Ekim 2016
yazdı

SPOİLER İÇERİR DİKKATİNİZE...!! film güzel arkadaşlar.. hatta o kadar güzelki beklentilerin çok çok üstünde.. bir kere filmde aksiyon var en başta onu söyleyelim.. 2.olarak gizem varki buda abrams'ın bir taktiğidir.. karanlık taraftan kopan Fin; anakin sykwalker'ın öldürdüğü usta zenci'nin oğludur. Bu sebepten ötürü kendisini hiç bir zaman karanlığa ve ilk düzene ait hissetmemiş ve isyan etmiştir.. çok güçlü olan o kızda büyük olasılıkla; darth plagueis'in midichlorian'larla babasız üstün güç yarattığı kişilerden biridir.. tıpkı anakin skywalker gibi.. dikkat ettiyseniz.; episode 3'te.. darth sidius, ustası darth plagueis'in midichlorian'larla hayat yarattığını söylemişti.. yani bu güç sadece anakin skywalker ve ailesine giden bir güç değil.. evrenin değişik yerlerinde, değişik insanlarada bu gücü verdi darh plagueis.. dolayısıyla kızın kylo ren'i yenmesi izleyiciyi şaşırtmamalı.. çünkü o kız; darth plagueis'in eşsiz midichlorian deneylerinden biri.. tıpkı anakin skywalker gibi.. kylo ren ise asla bir sith değil.. sadece sith öğrencisi.. kendini karanlığa adamış bir öğrenci,bir çömez, bir idealist.. olgunlaşmamış bir ergen sadece kylo ren.. büyük babasının son nefeste aydınlık tarafa geçtiğinden habersiz bir cahil kylo ren.. son olarak şunu eklemek istiyorum.. film'de dram vardı. kylo ren ergeni han solo'yu öldürdüğü için..):

15 Aralık 2016
cevapladı

jhhhjhjhjhjhjhjhjhhjh

25 Eylül 2016
yazdı

Bir çok yorumu okudum herkesin dilinde bir ''Rey o kadar kolay o lightsaber'ı kullanmamalıydı jediler bile kaç yıl eğitim görüyorlar,o zaman boşa gitti hepsi'' vs.tarzı yorumlar.Kızın elindeki sopa ne?Oyuncak mı? Öylesine mi öğrenmiş kullanmayı? Siz sahte Star Wars hayranları Darth Maul'un elindeki lightsaberı bilmiyorsunuz herhalde.Hiç bir benzerliği yok de mi Reyin taşıdığı silahla.Hmm hadi silahı benzetemediniz.O kadar sahne geçti Rey ile alakal.En basiti bb-8'i kurtarmaya çalışırken ki dövüş sahnesi.Sizce ne kadar farklı olabilir bir lightsaberı kullanmak Rey için elindeki silah ile aynı mantık ve zaten içinde uyanmayı bekleyen bir güç var karanlıık taraf bile olsa sonuçta bir güç.Bu kadar ufak şeylere takılmasanız az mantığınızı yürütseniz bu yorumları yapmazsınız,şu içinde bir sürü mükemmel düşünülmüş eski filmlerle alakalı bir sürü easter egg olan filmin yorumlarınızla içine ettiniz tebrikler.Önce gidin seriyi adam gibi izleyin, ezberleyin,azcık araştırma yapın, neyin ne olduğunu, kimin kimin soyundan gelebileceğini anlamaya çalışın ondan sonra bu filme gelip yorum yapma hakkı kazanın.Herkese kolay gelsin.Bir de o oyunculuklar çoook kötü olmuş diyen yorumcular buyrun sahne sizin...

15 Aralık 2016
cevapladı

kolay degil lütfen bak kıyafetine bak çom ugraştıler

28 Aralık 2016
cevapladı

Abi kusra bakma da yani Anakin ve Rey aynı genleri taşıyor, bu muhtemel, ikisinin de içinde uyanmayı bekleyen güç vardı ama anakin Koca Darth Vader bile ne kadar uzun süre eğitim aldı yapmayın allah aşkına bu film resmen rezalet her şey birbirine sıkışmış resmen, bu kaçıncı gezegen patlatılışı? Hep aynı şeyler bu kadar da abartmayın biraz objektif olun filmi mahvetmişler resmen. 6da bitmeliydi her şey, Sen Star Wars çekiyorsun, milon dolarlar harcıyorsun, başarılı oyuncular koyamadın mı abi, onlara paran mı yetmedi, tabii ki oyunculuk da rezaletti, bunu star wars a nasıl yakıştırabiliyorsunuz hayret ediyorum!!!

28 Ağustos 2016
yazdı

admin keşke indirmeye açsan

20 Ağustos 2016
yazdı

Bir Dünya şaheseri illahaki boku çıkarılınca kadar çekilmez ki canım. İyi, tamam yapmissiniz ağarmış kıllarınızla, bari kendinizi aşabilseydiniz. Filmin ismi Star Wars olmasa aşırı sıradan. Bi daha su çekerseniz aynı çorbaya müsteri atar kaşığı kafanıza. 6.5/10

25 Eylül 2016
cevapladı

neyini beğenmedin açıklar mısın lütfen?

15 Ağustos 2016
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Oyunculuk , han solo nun ölmesi, noramlde jedi ların gücü yıllarca kullanmayı öğrenirken bu ablanın iki dakka gücü kullanması ardından kylo ren i öldürmesi,luke ın haritayı iki ayrı droid e yerleştirip nedensiz bir şekilde başka bi gezegene gitmesi ve orda yaşaması , deathstar özentisi sadece patlatmak için yaratılmış bir uzay üssü ,diğer serilerden çalıntı replikler ve savaş sahneleri kısaca film berbat bu puanı nasıl almış anlamadım heralde 8 de de luke u öldürürler

28 Aralık 2016
cevapladı

ama öyle deme sonra kylo her yeri kılıçla parçalar :D

30 Temmuz 2016
yazdı

Benim Star Wars serinde favorim kesinlikle Gizli Tehlike/Klonların Saldırısı/Sith''in İntikamı, bence bunlar gibi olamayacak hiçbir seri. Kötü bir film değil tabii ki emek var en kolay örneğinden ama "Star Wars" deyince insanların akılına daha dolu bir hikaye geldiği için hayalkırıklılığı oldu bence. İmparatorluk için yapılmış bir savaşçı bir an da birini kurtarıp, Anakin ve Luke Skywalker''ın ışın kılıcını öyle gelişi güzel kullanabilmesi, bu filmdeki kızın uzun süre uğraşıp öyle kazanabileceği bir gücü farkında olmadan kullanabilmesi benim hayalkırıklılığımın sebebi. Yine de gayet güzel bir filmdi, hem Star Wars bu nasıl yapılsa, olsa da izlenir.

7 Nisan 2017
cevapladı

kesinlikle en iyi soru oydu

30 Temmuz 2016
yazdı

bence son üç filmden daha iyi ama ilk üçüyle karşılaştırılamaz bile .Tespitime katılanlar? :D

17 Temmuz 2016
yazdı

senaryo tam bir çakma hanın çıcuğu olur = waderın çocuğu olur , usta jeday eğitir = usta jeday eğitir ,sonra karanlık tarafa geçer=sonra karanlık tarafa geçer,ve oğlu onu durdurur,babası onu durdurur... senaryo oldukça berbat olsada izlemenize engel olmasın her ne kadar seriyle bağlantısı saçma olsada bilim kurgu filmi olarak oldukça güzel aksiyon dolu bir film ..

14 Temmuz 2016
yazdı

30 yildir sw izliyorum.Bu kadar iyi baslayip bu kadar boktan biten bir bolum herhalde birdaha cekilemez. Senaryoyu muhtemelen cekerken falan yzmislar.Oturup ustune iki kalem dusunduklerini sanmiyorum.Ama sasirmamak gerek JJ Abrahams gibi para ve cevresi sayesinde is yapan bir idiotdan anca boyle ici bos ne idugu belirsiz bir film cikar.Bu adam lost dizisinide boyle sacma yerlere baglayip batirmisti. Oyunculara gelirsek,Finn denen ahmak yerine jar jar embesilini bile tercih ederim.Kiza gelince sempatik ama senaryodaki sacmaliklar yuzunden (aniden jedi master seviyesi vb ) iticilesiyor.Bence kadin bir ana karakter jedi cok guzel fikir ama ne yazik iyi kurgulanamamis Tek guzel tarafi idolumuz han soloyu tekrar gormek oldu iki damla yas akti harbiden. Tum serinin en kotusu ne yazikki,

25 Haziran 2016
yazdı

adamlar zotropolis adlı filimi bu kadar güzel ve harika hikayesi grafikleri ve karakterlerin harikalığını bu kadar güzel yapabiliyorken bu filim niye boka batı

21 Haziran 2016
yazdı

Üstelik Finn karakterini de hiç sevmedim,cok zayıf bir karakterdi ve Onun Anakin ile Luke'un kılıcını kullanması da hiç hoş olmamış[spoil] gizlemek istediğiniz yorumunuz

21 Haziran 2016
yazdı

Olmamış. .. Ben seriyi yeni izledim ve diğer 6 filmi şimdiye kadar nasıl izlememis olabilirim diye kendime bayaa kızdım. Ama bu film diğerlerinin yanına bile yaklaşamaz. Arkadaşların dediği gibi kızın bir anda gücü kullanmayı öğrenmesi,Han Solo ya olanlar.. Han benim tüm seride en sevdiğim karakter bide! Ilk iki serinin efsanevi tadı yoktu bence..

19 Haziran 2016
yazdı

serilerin başından beri jedi lerin eğitiminde erken yaştan başlatılıyor. hatta 10 yaşındaki anakine bile geç demişlerdi. sanırım en geç yaşta eğitilmeye başlayan luke tu. o bile ne kadar zamanlık eğitimle kızın şu anki olduğu hale geldi. ama kız iki dakikada hepsinin seviyesine çıktı. ne bir usta ne bir eğitim. zaten hemen ışın kılıcını da çözdü. bunca ustalara obi wan a yoda ya ne gerek varmış o zaman bu kadar kolaysa jedi olmak. sith lordu denen çocuk zaten ışın kılıcı kullanamadı. iki üç tane ışın kılıcı sahnesi vardı onlarda da ışın kılıçlarını eline gelen kullandı mübarek. hayır her şeyi anlarım da siz nasıl han solo gibi harika bir karakteri bu hale getirebilirsiniz yıkıldım resmen. senaryonun özgün olmamasından bahsetmiyorum bile önceki filmleri izlediyseniz anlamışsınızdır zaten. açıkçası bi önceki serinin imdb''si bu kadar düşükken hala bu filmin imdb'' sinin neden bu kadar yüksek olduğunu anlamaya çalışıyorum. bana göre en kötü star wars filmiydi siz ne düşünüyorsunuz bilmem tabi umarım bazıları keyif alarak izlemiştir. keşke ben de alsaydım.

15 Haziran 2016
yazdı

arkadaşlar yorumumu okursanız sevinirim serinin en çok sevdiğim filmi 3 idi 200 milyon harcanmış çok demeyin hobbit isimli film 300 milyon harcandı 1 milyar aldı ve puanı düşükdü bu film hasılatı 2 milyara çok yakın ve bu puanı haketmiyor saçma olmuş abartacak bi şeyde yok

3 Haziran 2016
yazdı

başarılı denilebilir ama bir star wars filminde daha fazla ışın kılıcıyla dövüş sahnesi izlemek isterdim. kimse filmi yersiz abartmasın çok para harcanmış ama daha iyi bir senaryo yazılabilirdi benim puanım 10 üzerinden 7.8

2 Haziran 2016
yazdı

Bu Star wars serisine bile dahil değil. BU başka bir şey. İsim aynı ama değersiz ve kötü bir taklitten başka bir şey değil. Disney senin yedi sülaleni seviyorum.

24 Mayıs 2016
yazdı

merhaba herkese kendi görüşümü belirtmek istiyorum. bu filme yorum yapmak için üye oldum film gerçekten berbattı dar mekanlar ve saçma sapan sahneler bolca vardı gerçekten zevk almadın imdb puanı çok yüksek hak etmiyor filmde kiliç kullanan kimse yok herkes ateş ediyor hiç begenmedim dovuş sahneleri berbattı film 6.2 puanı hak ediyor bence

3 Haziran 2016
cevapladı

kesinlikle katılıyorum..

30 Nisan 2016
yazdı

Seriyi son 2 ayda izledim önce 4 5 6 sonra 1 2 3 ü izledim. 4 5 6 ın verdigi tadı hiçbiri vermedi anakin skywalker(darth vader) ın usta Yodanın obi-wan filan bir başkaydı ya darth vader bukadar kolay ölmemeliydi yoklugu çok hissediliyor

24 Nisan 2016
yazdı

bu nasıl film be önceleri yerimde duramadım ama sonradan boku çıktı. sit lordu kılıç kullanamıyor rezalet. sonuda iyi değildi o nedir be insan daha güzel birşey yapar hiç iyiydi ama mükemmel değildi hiç sevmedim bu star wars bölümünü :(

22 Nisan 2016
yazdı

Dördüncü file benziyor diye beğeniyorsunuz yalanına anca kendiniz inanırsınız. Siz aslında baş karakter erkek değil diye beğenmediniz bunu kabul edin. Kadın düşmanlığınız fark etmeden içinize işlemiş. Yazık üzülüyorum bu ülkeye.

24 Nisan 2016
cevapladı

Aekadaş ne alakası var cidden oyunculuk berbat kadın düşmanlığı olsa açlık oyunları izlemeyiz. Asıl senin gibiler yüzünden sıkıntı kadın düşmanlığıymış. Kadına düşman olunur mu lan kadını seveceksin :D

21 Nisan 2016
yazdı

allah razı olsun admin senden eklediyin için

17 Nisan 2016
yazdı

Star Wars 4'ü kopyala yapıştır olmuş replikler bile benzer. Disney Star Wars evreninin içine resmen s*çtı.

17 Nisan 2016
yazdı

Tam bir hayal kırıklığı... Berbat ötesi rezil bir film... Serinin en kötü filmi... O kadar kötü ki daha kötüsü yapılabilir mi emin değilim... Han Solo gibi bir karakterin düşürüldüğü kepazeliğe bak... Tüm oyuncular berbat, oyunculuk düzeyi resmen amatör... Hele o Han Solo'nun oğlu rolündeki rezalet herif nedir yahu,karizma sıfır olmaktan başka bir de süper eğreti duruyor... O liseli kız görünümündeki çocuk desen yıllarca eğitilen Jedilar kadar kılıç kullanmayı bir anda öğreniverdi, hele o blackman tam bir felaket, oyuncu bile sayılmaz... Yuvarlanıp giden robotun sahibi olan sözde pilot vatandaş berbat ötesi... Film neresinden tutsan dökülüyor ama en kötüsü oyuncular çok berbat, buna H.Ford da dahil... Adam tüm sanat hayatının en berbat performansını göstermiş bence... Prenses Lea da berbattı tabii... Kısacası bu filmi çöpe atıp tarihten silsinler mümkünse, serinin içine etmiş bu film... Kötü değil ultra kötü olmuş,yazık oldu Star Wars serisine... Nasıl bu kadar berbat bir film yapabilmişler aklım almıyor hala... Yazıklar olsun be...

16 Nisan 2016
yazdı

İzleyenler dediğimi anlar EPISODE 4'ün ticari kaygı ile çekilmiş (boktan) yeni versiyonu ben bir star wars fanı olarak şunu söylemek istiyorum " fuck you disney"

16 Nisan 2016
yazdı

bir şey eksik ama ne? duygusunu bütün film boyunca hissettim.

14 Nisan 2016
yazdı

seriye hakaret niteliği taşıyan ve sadece ticari kazanç amacıyla yapılmış, bu amaca da ulaşmış olan sıradan bir film. Star Wars hayranları zaten seyretmiştir filmi, ama eğer izlemeyen arkadaşlar varsa izleyip boşuna vakit kaybetmesinler. Ayrıca kızın film içerisinde bazı sahnelerde girmekte olduğu triplere tav oldum. Adı Star Wars olmasa İmdb puanı 5 ten fazla olmazdı.

22 Nisan 2016
cevapladı

Siz zaten içinde kadın olan her şeye düşmansınız

1 Mayıs 2016
cevapladı

@yobaykoc, bence sen arkek düşmanısın ???

14 Nisan 2016
yazdı

Star wars da kravatlı caketli adamlar göreceğimiz günler gelecek

12 Nisan 2016
yazdı

Sinemada izlemiştim bi daha izleyim dedim sarmadı.Oyunculuklar sahneler tamamen amatörce, adı star wars olmasa imdb puanı 5 falan olurdu heralde.

13 Nisan 2016
cevapladı

katılıyorum.

11 Nisan 2016
yazdı

çok iyi

11 Nisan 2016
yazdı

star wars serisini izlemedim. daha öncekiler nasıldır bilemicemde.herşey aceleye gelmiş gibi oyunlarda script sahneler gibi gidip gelior film kızında bi yandan bu kdr çok şey yapabilmesi izlerken insana sçma gelior.. acitasyonda var.

10 Nisan 2016
yazdı

Seriye hakaret niteliğinde bir film olmuş yazık... aldığı puanı zerre haketmiyor, şişirilmiş bir film.

24 Mayıs 2016
cevapladı

çok doğru kardeşim seriye yakışmayan bir film olmuş

10 Nisan 2016
yazdı

Sadece müziklerle,efektlerle bu iş olmuyor.Yahu Luke bile Jedi olmayı kolay kolay öğrenemedi hatırlarsanız lakin bu kız cart diye uçak,ışın kılıcı ve bunun gibi teknik alet edevatları kullanmayı hemen öğrendi.Üstelik ne bir tereddüt nede alışık olmadığı ortamlarda zorluk çekti.Ne bir karakter derinliği var ne de başka birşey.Han Solo gibi bir karakteri saçma sapan bir şekilde harcadılar keza buna Luke Skywalker'da dahil olabilir.Kısaca Star Wars ismi ve birkaç detay dışında yeni ve orjinal hiçbirşey yok.Senaryo bile ilkinin hızlandırılmış versiyonu.Ah be Yoda oysa yüzyıllarca sen yetiştirdin Jedi şövalyelerini,şimdikiler ışın kılıcını senden bile iyi kullanıyorlar.Kısaca bayat ve sinir bozucu detaylarla süslü bir film.

10 Nisan 2016
yazdı

Sanki ilk filmin, yani sıralamadaki 4. filmin modernize bir kopyası gibi. Gene de seyrettiriyor tabi. Sinemada gidememiştim. Emeğinize teşekkürler.

4 Nisan 2016
yazdı

Büyük promosyon çalışmalarıyla gösterime girmesi beklentiyi yükseltiyor ve hayal kırıklığı yaratabiliyor. Derli toplu iyi bir film, teknik açıdan hiç bir sorunu yok. Ama eski samimi ruh yok derseniz ona da katılırım. Eğer üçleme halinde çekilecekse ikinci ve üçüncü filmler daha iyi olacaktır.

4 Nisan 2016
yazdı

İzlemeden önce bir tahminim var. Daha doğrusu temennim var. Luke'un kız kardeşi jedi olacak mı bu seride merak ediyorum. Tabi buna benzer bazısı uçarı, bazısı da umulan yığınla tahmin ve temenni dolu.

2 Nisan 2016
yazdı

Serinin filmini ilk kez izliyorum ve sanırım son kez izliyeceğim.Berbat değil vasat değil orta dereceli bir filmdi.Cok da heyecan vermedi.Ha aksiyon sahneleri vs. güzeldi tabiiki.Sırf aksiyon ve macera tarzı izlenebilir.Ama gelgelelimki -Star Wars hayranlarının belirtiği gibi- senaryo vs. vasat. İzlenebilirlik:6/10 Efektler(Grafikler):8/10 Aksiyon,Macera,vb.:7/10 Genel puanım:7

2 Nisan 2016
yazdı

1977 Star Wars nerde 2015 Star Wars nerde seriyi resmen kepaze etmişler Han Solo''ya yazık etmişler Han Solo bu şekilde ölmeyi haketmedi bence yazıktık günahtır film bitmiş Luke beyefendi daha yeni teşrif ediyor bu yeni Jedi bebesindende Kylo Ren''den de cacık olmaz kusurabakmayın arkadaşlar Star Wars hayranıyım ama olmamış

1 Nisan 2016
yazdı

seneryo gerçekten berbat.Teknoloji geliştikçe bilim-kurgu filmlerindeki efeklerin kalitesi gittikçe artmasına rağmen seneryoların kalitesi gittikçe geriliyor. Filmde özgün tek bir şey yok. Bir Star Wars klişesi olan yapay gezegenin merkezine yapılan saldırıyı tekrar izlemiş olduk, itiraf ediyim gına geldi artık bu sahneden.. Bu filmin seneryosunu bir çocuğa yazdırsalardı eminim daha kötü olamazdı.

28 Mart 2016
yazdı

Ben filmi beğenmedim gerçekten çok fazla mantık hatası vardı senaryoyu George'nin yazmadığı belliydi ama devam filmini bekliyorum.

28 Mart 2016
yazdı

güzeldi. ben seriyi tamamen seyretmiş birisi değilim ama hoşuma gitti ve çokta anlamakta zorlanacak birşey yoktu. öyle göz zevki olsun diye izlenebilir. ama tabii seri baştan sona izlenirse ayrı bir tad verir.

28 Mart 2016
yazdı

ve admine sormak istediğim bir şey var odnoklassniki den açmaya çalıştığım filmler aşırı ağır yani 360 p de bile yüklenirken donuyor ama youtube bilmem ne başka her hangi bir siteden yada playerden açtığım videolar hiç sıkıntısız yükleniyor 1080 p videolar da buna dahil acaba bu sorun sadece bende mi yapmam gereken bir şey var mı çözümü falan yardımcı olacak varsa şimdiden teşekkürler.

28 Mart 2016
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
bu filmi anlamak için serisini izlemiştim serisinde öyle hayran olunacak bir senaryo yoktu ha derseniz ki grafikler set ortamı vs vs evet döneminin çok ötesinde bir yapımdı sinemaya yeni bir boyut kazandırdı ama gel gelelim bu filmi sinemada TR de ilk çıktığı zaman izlemeye gittim arakdaşlarım ile hatta başka bir ilçeye gittik izlemek için ama film tamamen hayal kırıklığı hüsrandı eski seriden bildiğin aynı bölümleri adamlar kesmiş bunu kullanırız demiş grafik abanım oyuncuları değiştirmiş koymuş. onuda geçtim ya stormtrooper olan adam nerdeyse kylo ren'i haşat ediyordu ve en büyük hayal kırıklığını o ışın kılıcını herkesin kullandığını gördüğüm anda yedim gerçi dur ya en büyük hayal kırıklığını darth vader'e sen 8 yaşındasın senden artık adam olmaz gücü kullanamazsın dedikleri filmin devam serisinde afedersiniz ama eşşek kadar olan hanım ablamız çatır çatır hiç bir eğitim görmeden force kullanıyordu death star artık bildiğin klişe oldu zaten onlar yapıyor bunlar nedense hep aynı taktik ile patlatıyor yani diyeceğim o ki puanını kesinlikle hak etmeyen bir film tamamen ismini kullanıp bu kadar izlendi başka bir açıklaması yok.!

28 Aralık 2016
cevapladı

ağzına sağlık, objektif bakmak lazım, biz de seviyoruz ama yanlışları da söylmeek lazım.

27 Mart 2016
yazdı

çok abartılı fragmandan sonra eh fena değil izlenebılır bır fılm olmus

27 Mart 2016
yazdı

Admin ellerine sağlık öncelikle.Bana göre önceki seriler gibi olmamış eski oyuncuları arıyor gözler,yapılan reklamların gölgesinde kalmış bir film olmuş.

27 Mart 2016
yazdı

sanki olmamış gibi. ne bileyim eski karakterleri aradı gözüm hep. bam ram pa pam ram pa pam ram papam çalar dart vader içeri girer...

27 Mart 2016
yazdı

Seri yine güzel olacak filmde bi kızın ışın kılıcını adam gibi kullanmaması sinir bozucu

26 Mart 2016
yazdı

filmi sinemada izlemiştim tek bişi var oda sith lordu olmamış daha iyi bir oyuncu olmalıydı

26 Mart 2016
yazdı

Adamlar yine yapmış yapacağını. Skywalker ölmeden 8. Bolumu cekseler fena olmaz hani

26 Mart 2016
yazdı

Tüm dünyada inanılmaz reklam kampanyalarıyla ve insanlardaki ooo en meşhur seri geri dönüyo özentisiyle ses getirmiş böyle bi puan almış film bence. Yoksa içini dolduracak pekde uç bir şey bulamadım. Heleki bir önceki seri 6-7 gibi puanlarla hüsrana uğratılmışken.. Onda olmayıp da bunda olan neki acaba:( tabi yinede kalitesi tartışılmaz, verdiği tat inkar edilemez. Ben her türlü filmi izleyen star wars a hayran bir insan olarak diğerlerinide hevesle beklerim tabi. Ama böyle dünyayı sallayacak bi filmde değil bence

26 Mart 2016
yazdı

bundan sith lordu olmaz olsa olsa sith(k) gibi bişey olur

26 Mart 2016
yazdı

serinin yeniden başlaması güzel olmuş

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
han solo nası ölür yaa en sevdiğim karakterdi

25 Mart 2016
yazdı

Eline sağlık ADMİN adamın dibisin.

25 Mart 2016
yazdı

Daha 5 6 saat önce izlenebiliyordu silinmiş şimdi

26 Mart 2016
cevapladı

Lütfen alternatiflerden deneyiniz.

26 Mart 2016
cevapladı

@HacıBacıVokke, Eğer birkaç güne yenilenirse plus player ı bekleyeceğim 1080p izlemek istiyorum da. Openload ın kalitesi pek iyi değil

25 Mart 2016
yazdı

Allahıma bin şükür ki geldi şu film

25 Mart 2016
yazdı

film diğer 6 seriden bağımsızmı ?

26 Mart 2016
cevapladı

diğerlerini izlersen ayrı bir zevk katar filme

25 Mart 2016
yazdı

Mutlu ettiniz

25 Mart 2016
yazdı

Ah be Darth Maul'um harcamasaydılar seni harika bir baş kötü olurdun böyle ergen tipe kalmazdık :D Episode 6'nın resmen remake i olmuş. Kaçırılmalar, kurtarmalar ve hatta finaliyle aynı filmi izlemiş gibi hissediyorsunuz. Stormtrooperlar eskisinden bile yapmacık duruyor, saçma sapan bir olay örgüsü var, en önemlisi kendinizi star wars evreninde hissedemiyorsunuz. Seriyi kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum ama sanırım bu filmi tekrar açıp izlemem :) Çok fazla reklamı yapıldı lisanslı ürünleri Bim'e bile düştü, hype oluşturuldu. Bu kadar beklenti içine girilince hayal kırıklığına uğruyor insan.

25 Mart 2016
cevapladı

Usta tüm film boyunca hissettiğimiz episode 4 biraz nostalji içindi bence.Hem eski izleyicilere hem yeni izleyicilere böyle hitap etmek istemişler.Eski Star Wars olmasa da o evreni bir kez daha beyazperdede görmek hiç yoktan iyidir sanırım :)

25 Mart 2016
cevapladı

@LadyDarkness, eskiye bağlılıktan kurtulmak zor sanırım onun etkisini yaşıyor da olabilirim. Çoğu izleyicinin hoşuna gitmiştir film hiç şüphesiz. Uzay operası türünün tüm kriterlerini uygulamışlar ama dediğim gibi ne kötü karakterimizden etkilendim ne de kendimi o dünyanın içinde bulabildim :d

25 Mart 2016
cevapladı

@feeder, Kötü karakterimiz daha tam Sith olamamış.Dediğin gibi etkilemedi pek .Atarlı bir ergen gibi geldi banada.Tabi bir Darth Vader''ı ilk gördüğümdeki korkuyu yaşıyamadım onda.Kendisi daha şovalye belki diğer gelecek fimlerde kötülük yolculuğunu tamamlarda oturur karakter.Orjinal serinin yeri bende de ayrı.Defalarca izlemişimdir :)

25 Mart 2016
yazdı

Filmin güzelliği bir yana yıllar sonra bir STAR WARS filmi gelmiş ve izlememezlik olmaz.Yıllar sonra beyazperdede o jeneriği izlemek bile yetti açıkçası bana.Film'e gelince yeni bir serinin başlangıcı olarak güzel diğer filmlerle daha anlamlı olacağından eminim.Star Wars'ı yıllar sonra izlettirip bizi mutlu edenlere teşekkürler.İzleyecek arkadaşlarada iyi seyirler :)

25 Mart 2016
yazdı

Vee 10 yıl aradan sonra Star Wars 7 ne diyebilirimki bana göre bir başyapıt olmasada kesinlikle izlenmesi gereken bir film.Bu arada hasılatı galiba yanlış yazılmış 2 milyar dolardan bir fazla olması gerekiyor.Ancak filmde bazı kızdığım noktalar vardı mesela

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Gine bir Ölüm yıldızının zayıf noktasının bulunup yok edilmesi(şu ölüm yıldızlarını bi kerede zayıf noktasız yapın be gardaş),Han Solo'nun ölmesi hemde kim tarafından(Oğlu Kylo Ren ama nede olsa filmin kötü adamı) ve yeni kahramanımız Rey'in hiç eğitim almadan Kylo Ren'i dövüşürlerken yenmesi ve aklımda deli sorular(Supreme Leader Snoke?!?
ama ginede film genel anlamıyla güzeldi.Bu arada filmi bize ulaştıranlardan(site yöneticileri) Allah razı olsun ki geç geldi diye kızmayın(Blu-ray'i ancak torrente düştü) yani tavsiye ederim.Bu arda serinin yeni fimleri yakında sinemalarda(rogue one,SW8 vs.)

25 Mart 2016
yazdı

ooo 1080p. Alırım bi dal

15 Aralık 2016
cevapladı

ddd

Oyla:
Yıldız Savaşları: Bölüm 7 - Güç Uyanıyor Kullanıcı Oyu: 8.9 / 10 (903 oy)
Yıldız Savaşları: Bölüm 7 - Güç Uyanıyor - Star Wars: Episode VII - The Force Awakens 720p izle
1080p
  8,2/10
 
  135 Dk.
  ABD