Now You See Me 2 (2016) 1080p Türkçe Dublaj izle

Sihirbazlar Çetesi 2 1080p Türkçe Dublaj izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Now You See Me)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Now You See Me
Sihirbazlar Çetesi
2013 Suç 7,3 3227
Now You See Me 2
Sihirbazlar Çetesi 2
2016 Suç 6,5 1141
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu hafta
yazdı

Arkadaşlar bu filmi izleyip biraz da yorumları okumam sonucu sizleri aydınlatmak için kayıt yaptım. Film kurgu olarak başarılı çok çok çok başarılı filmler izleyip filmin kurgusunu anlamamışlığı m oldu. Bu filmde bazı yerleri tahmin edebildim ama sonunu gerçekten anlayamadım. Film tabiki de adı gibi sihirbazlık ve sihirbazlığı şapkadan tavşan çıkarır gibi değilde büyüleyici şekilde anlatmışlar olması gereken bu ve inanın film etkileyici.

Bu ay
yazdı

Film'i açıp arkadaş ortamı veya aile ortamında rahat birşekilde izleyebilirsiniz arkadaşlar ilk film kadar olmasada yinede boş geçmemişler bu filmdede :) . Altta ki yorumlara hiç aldanmayın biri 'birazcık mantık arayan varsa hiç izlemesin' tarzında cümleler kurmuş bu filmi kapatıp amaaaaan ben en sevdiğim filmi izleyeyim bari bunlar boş diyip Statham filmleri izleyen gruptur bilginize :) bir başyapıt değil kötü diyemeyeceğiniz film izleyeceksiniz şimdiden iyi seyirler.

Bu ay
yazdı

Ya tamam filmi ilgi çekici yapmak için şaşırtıcı son yaparsın süpriz olaylar yansıtırsın da bu film gibi de saçmalayamazsın. İlk film daha dengeliydi,bu tarz bi film için abartılı olmayacak seviyedeydi. Ama bu film illa seyirci şaşırsın, bi sonraki sahneyi tahmin edemesin diye çekilmiş. Bu anlayış ise senaryoyu katletmekle sonuçlanmış.O kadar çok mantık hatası var ki insanın midesi bulanıyor, insan yönetmen adına utanıyor.Bu filmden zevk almak için bi önceki sahneyi unutarak izlemen bi sonraki sahneyi hiç düşünmemen ve film bitince de iyi film diyip kendini kandırman şart.Yani düşünme fonksiyonlarında ve zeka seviyende bi eksiklik olması lazım, yoksa hayatta zevk alamazsın.Sadece anlık heyecanı tetikleyen tamamen görsel yönleriyle ayakta durmaya çalışan rezalet bi film.Hele bi iskambil kartını birbirlerine fırlatma sahnesi var ki sinemada ayağa kalkıp herkesten bu sahne için özür dileyesim geldi. Yok efendim ''o'' gibi görünen şey aslında ''o'' değil ya da ''o'' da olabilir, sonucunda ''bu'' değil ''şu'' oluyor yok şaka yaptım aslında ''bu'' oluyor yok yok vazgeçtim ''şu'' oluyor gibi özetlenebilecek bu rezalet ötesi film berbat esprilerle de süslenmiş. Normalde başka filme koysan oscarlık performans gösterecek oyuncu kadrosu o kadar iğrenç esprileri öyle komikmiş gibi yapıyo ki insan dehşete düşüyor.

Bu ay
cevapladı

Bak şimdi sana şunu diyeceğim .

Bu ay
cevapladı

1.'si öyle bir yorumlamışsın ki iMDB'den 0.5 alsa yine fazla dersin. 2.'si her film ismindeki gibi kalitede olacak diye birşey yok 3.'sü filmi izleyip beğenenler hakkında söylemlerin hiç hoş değil. 4.'sü ve film hakkında ki olaya gelecek olursak sihirbazlık filminden ne bekliyebilirsin ? Tesla dönemini anlatan The Prestige gibi bir 'BAŞYAPIT' ta bile mantık hataları olurken ki kendisi bir NOLAN klasiğidir sen kalkıp bu filme bu denli yaklaşımda bulunamazsın , ha bulunabilirsin ama kimseye ben iyi bir film izleyicisiyim diyemezsin. Ben beğendim aynı zamanda 41 yaşında olan aile dostu abimiz (ki kendisi ben kendimi bildim bileli film izlerim günde 2 tane fix der) bile bu filmi beğendiyse senin hakkında hiç iç açıcı yorum yapamayız dostum. Mantık hatası dediğin olay senin hayatında geçerliliği kabul olandır sonuç olarak çay kaşığı ile 5 metrelik bir duvarı kazamazsın , yada 2.20 boyunda ki bir büyücüyü filmde herhangi bir role koyamazsın çünkü mantık hatasının dibi olur bunlar . Bilmem anlatabildim mi :)

İki ay önce
yazdı

İlk filmi gibi bu da oldukça güzel ve etkileyici bir filmdi. Aldığı puanı kesinlikle hak ettiğini düşünüyorum.

İki ay önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Filmin ilk dakikalarından söylüyorum, biraz fazla mı abartmışlar ne? O kıyafet değiştirme olayları falan, en azından birazcık gerçekçi olsalarmış. Kart sahnesi de biraz fazla zorlama mı olmuş ne? Ya bilemiyorum iyi ama sanki fazla abartmışlar. Senaryo arkadaşların dediği gibi tahmin edilirdi. Freeman'ı kötü adam olarak düşünemedim zaten ilk filmden itibaren, baktım ikinci filmde bu karakteri baya irdeliyorlar. Kesin iyi adamdır bu... öyle de çıktı zaten. Bu defa şaşırtmadın NYSM ama olsun. Güzeldi yine de.z

Son Altı ay içinde
yazdı

Yav ne kadar cahil ve aptal bir millet bu Türkiye milleti ya. Sorsan Mısır tarihinin M'sini bilmez. Youtube'dan izlediği ergenleri ve aptalları kandırmak için tasarlanmış videoları izleyip burada ay illu ay ameriga hebele hübele diyorlar. Yav kardeşim beynini kullanmayı beceremeyen film izlemesin. Siktirin gidin kitap filan okuyun mk. Ayrıca film boyunca God çevirisine "Allah" karşılığı kullanıp, filmde Allah'ın gücü yağmuru ters çevirmeye yetmez repliğinde gidip Tanrı'yı kullanan gerizekalı islamcı çevirmene de selamlar.

Son Altı ay içinde
yazdı

aksiyonluydu puanım 7.5 maks

Son Altı ay içinde
yazdı

bu eleman gerçek illüzyonistmiş. daniel madison. http://www.sihirboz.com/kart-numarasi-daniel-madison-karistirilmis-desteden-flush-royal-cikariyor/

Son Altı ay içinde
yazdı

Filmin sonu harika olmuş. Fazlasıyla mükkemmel. Jesse esisenberg hayranlığım daha da arttı diyebilirim, oyuncular fazlasıyla iyi.

Son Altı ay içinde
yazdı

Harika bir film

Son Altı ay içinde
yazdı

MUkemmel bi filmdi bence IMDB puani dushuk vermishler ya. ilk filmdende daha iyidi devami olsa keshki

Son Altı ay içinde
yazdı

pardon kuzenim yazmış abi ip ban atma

Son Altı ay içinde
yazdı

ananızı playerınızı sikiyim orospu çocukları

Son Altı ay içinde
yazdı

Filmin sonunda''BİZ İLLUMİNATİYİZ'' diye haykırsalar güzel bir final olurdu.

Son Altı ay içinde
yazdı

Resmen hırt bir çeviri. Çevirmen kafasına göre çevirmiş kelimeleri, en nefret ettiğim olay. "Vallahi" , "Allah" , "asayiş berkemal" vs. gibi. Yani neyin kafasını yaşıyorsa arkadaş..

Son Altı ay içinde
yazdı

yine sürükleyici..

Son Altı ay içinde
yazdı

bence ilk filme yakın bir başarı elde dilmiş.En iyi devam filmlerinden biri.

Son Altı ay içinde
yazdı

ilk filmden dahada iyi,ikinci film dahada üzerine koymuş

Son Altı ay içinde
yazdı

İlk filmle kıyaslanamaz bile. Belki de ilk filmde çitayı bu kadar yükseltmiş olmalarından ötürüdür ama vasat bir film. IMDB puanının düşüşünü hak etmiş.

Son Altı ay içinde
yazdı

fazla saçma, fazla mantık hatası var, hiç beğenmedim, bir filmde birazcık mantık arayanlara hiç tavsiye etmem.

Son Altı ay içinde
yazdı

Ilk film de iyiydi, bu da iyi olmuş , on numaraydı

Son Altı ay içinde
yazdı

Fazla iyi.

Son bir yıl içinde
yazdı

yine beynimi yaktı :D

Son bir yıl içinde
yazdı

çok iyibe şiddetle tavsiye ederim

Son bir yıl içinde
yazdı

IMDB yine yanıltmadı..

Son bir yıl içinde
yazdı

gerçekten harika bi filmdi kurgu muhteşem iyi seyirler...

Son bir yıl içinde
yazdı

II. DEFA IZLIYORUM AMA ILK DEFA IZLEMIŞ GIBI OLUYORUM MUHTESEM BIR FILM 3.FILMINDE PERDE ARKASINDAKI OZ BUYUCUSUNU GORMEK ISTERIM

Son bir yıl içinde
yazdı

izlemenizi tavsiye ederim muhteşem bir filmmmmm

Son bir yıl içinde
yazdı

tavsiye ediyorum ailecek de izlenecek akıcı güzel eğlenceli bir film tabi biri izlemeden izlemeyin ;)

Son bir yıl içinde
yazdı

Geçenlerde yüklemişsiniz alt yazıdan izledim şimdi Türkçe dublaj var şimdi tekrar izliyeceğim. Bu arada flim bi harika izleyin , Ailecek izlenir.

Son bir yıl içinde
yazdı

BEN PERDE ARKASINDA DALEN İN BABASINI BEKLEDİM YAAA :D ÇOK HARİKAYDI TŞKLER ADMİN

Son bir yıl içinde
yazdı

Türkçe Dublajı gelmiş cok sevindim simdi izlicem .d

Son bir yıl içinde
yazdı

çok güzeldi kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasında 1. si de öyleydi

Son bir yıl içinde
yazdı

herkesin zevki farklıdır ama bu filme de kötü denemeyin çok emek harcandığı belli ve yaratıcı sahneler var aşırı hoştu

Son bir yıl içinde
yazdı

film senaryo bakımından tahmin edilebilir

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
tmm eyvalah film kaliteli ve kartla yapılan sahne havalı olmuş ama keşke sona yakın dövüş sahnesini tahmin edilebilir olmasaydı

Son bir yıl içinde
yazdı

Arkadaşlar bu filmle beraber üyelik almış bulunmaktayım, profilden yorumlarımı takip ederseniz tereddütte kaldığınız filmler hakkında sizi aydınlatmaya çalışıcam, İlk film-ikinci film kıyaslaması yapanlar için bu diyeceğim cümle; ilk filmde karşınıza ne çıkacağın bilmediğiniz için daha kolay etkileniyosunuz. İkinci filme biraz daha gözü alışmış ve numaralara gözü tok bir şekilde başlıyorsunuz, bu bir dezavantaj oluyor=) elden ele kart dolaşma sahnesinde(sahneyi açıklamadım spoiler olmasın diye, izleyenler anlar), güvenlik gorevlilerinin bu kadar gerizekalı ve kör olmaları gerçekçiliği bir nebze aşıyor. O sahne dışındaki diğer sahneler güzel şaşırttı. He bu filmden İnception tarzı felsefik bir aydınlanma beklemeyin yada filmden 1 saat sora bile aklınızdan çıkmayacak fikir ve düşüncelerin aydınlanmasını beklemeyin=) ancak çıtır çerezinizi alıp bu filmi izlerseniz sevdiklerinizle güzel bir zaman geçirirsiniz bundan da şüpheniz olmasın. Kungfu Panda tadında keyifli vakit geçirten bir film, İyi seyirler=)

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk filmine bin basar

Son bir yıl içinde
yazdı

Türkçe Dublaj ne zaman gelir acaba admin bey ?

Son bir yıl içinde
yazdı

Etkileyiciydi, izlemelisiniz.

Son bir yıl içinde
yazdı

ilk filminden daha çok beğendim

Son bir yıl içinde
yazdı

Gayet güzel ve kaliteli bir filmdi sırf farklı olmak için beğenmemiş ayaklarına girmiş bazıları. Hepimizin sıkıcı ve monoton hayatını bir kez olsa bile "Gerçekten böyle hayatlar var mıdır?" diye sorgulattı. İzlerken çok eğlendim sadece sevmediğim bir kısım oldu.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
düşmana yakalanma sahnesinde oyun olduğu cok belli edilmişti
Onun dışında her şey gayet iyiydi. Bence beğenmeyen gitsin kiralık aşk falan izlesin. Mutlaka izleyin!

Son bir yıl içinde
yazdı

detaylara takılmadan izlemeniz gereken bi film kesinlikle çok eğleneceksiniz karakterler zaten süper sadece filmi izlemeden önce keşke isla fisher da olsaymış dedim ama lizzy caplan da kesinlikle çok tatlı ve eğlenceli olmuş mark ruffalo yu çok sevmeme rağmen bu rolde biraz eğreti buluyorum nedense. jesse einberg ve dave franco filmin artıları. 6,5/10

Son bir yıl içinde
yazdı

İzleyin kesinlikle

Son bir yıl içinde
yazdı

ilk filme göre çok çok daha iyiydi.bizim harry de cok iyi iş cıkarmıs.kart sahnesi yaratıcıydı.genel anlamda çok güzel vakit geçirebilirsiniz.

Son bir yıl içinde
yazdı

SUPER... Super bi film ..bayildim harika

Son bir yıl içinde
yazdı

film süper inanılmaz muhteşem 10 üzerinden 9 luk bir film kötü diyenleri falan dinlemeyin muhteşemdi

Son bir yıl içinde
yazdı

Varya işte bu BEN BUNA FİLM DERİM

Son bir yıl içinde
yazdı

Varis bulman gerekiyor dedi ya en son bence o varis kesinlikle Daniel Atlas. En sevdiğim karakterdi filmdeki. Ayrıca yağmur sahnesi ve kart sahnesi efsaneydi.

Son bir yıl içinde
yazdı

Durmadan göz deniyor. Aklıma Illu geliyor bence bunda onların da bir payı var. :S

Son bir yıl içinde
yazdı

bnce çok güzeldi 1.side 2.side gerçekten harikaydı bayıldım ah bu kötü yorumlara bakmayın her insan aynı deildir renkler ve zevkler farklıdır falan filan yani keyif alıcak olan sizsiniz bnce izleyin ve kararı siz verin ve gerçekten film harika 3. film de galiba 2018 de vizyona giricekmiş onu da izlicem!!!!!!!!!

Son bir yıl içinde
yazdı

Kalite sıfır resmen. Film hem sıkıcı hem de konusu amaçsız. Kısacası izlemeyin izlettirmeyin

Son bir yıl içinde
cevapladı

Sıkıcı bulmanın sebebi anlamaman olmasın?

Son bir yıl içinde
cevapladı

boş konuşuyorsun

Son bir yıl içinde
cevapladı

git recep ivedik izle sen onda harika kalite var

Son bir yıl içinde
cevapladı

bir şey bilmeden konuşuyorsunuz @Kiwilipuding,

Son bir yıl içinde
cevapladı

kesinlikle katılıyorum sırf iyi hasılat yaptı diye boşu boşuna ikincisi çekilen bir film

Son bir yıl içinde
yazdı

Bak ben bu siteyi kaç yıldır takip ediyorum ama uyumsuz serisinin son filmindeki gibi bununda Türkçe dublajı geç geliyor daha gelmedi bile başka sitelere bakıyorum Türkçe dublajı var nasıl bişey bu ben anlamadım çoğu filmde plus player koymamıssınız kardeşim biz TTNET kullanan insanlarız başka türlü izleyemiyoruz plus player ekleyin şu filmlere

Son bir yıl içinde
yazdı

filmi izlemeden olmaz tabi ki ilk filmdeki başarıdan sonra ama bana biraz zorlama olmuş gibi geldi senaryoda açıklar var ve lizzy caplan olmamış ya da karakteri tam güzel oturtamamışlar gibi geldi bana

Son bir yıl içinde
yazdı

Yani resmen biz illuminateyiz demisler

Son bir yıl içinde
cevapladı

şu illuminati olayını bir bırakalım artık , yani sözde gizli olan bu örgütün gizli mesajlarını her filmde bulup bu adamlar illuminati demek biraz saçma varsa bile bir örgüt artık yoktur o isimde eğer ki "gizli" olmak gibi bir çaba varsa ya da çoluk çocuk üstünden ekmek yiyen bir grubun işidir :D

Son bir yıl içinde
cevapladı

@oceanic, film tamam çok güzel ama arkadaşın dediği doğru mason simgeleri filmde fazla zaten yönetmeninden anlayabilirsin boaz yakin.

Son bir yıl içinde
cevapladı

@oceanic, illüminati ile alakalı fikirleriniz, düşünceleriniz kesinlikle ''kesin ip var'' şeklinde basit olmasın. Dünyadaki gizli örgütlerin var oluşu bir gerçek. Senin 'WWW. diye başladığın siteler, tamamiyle sana sunulan bilgi kaynakları, sana sunulmayan ve erişimi gizli tutulanlar deepweb denen ortamda gizlidir. Uzun lafın kısası, sen daha elindeki fiber internetle bile sana sunulandan fazlasını öğrenemezken, oturduğun yerden ilimünati diye birşey yok demen tam kahve muhabbeti. Neydi günün sözü? '''Ne kadar yakından bakarsan, o kadar az görürsün..'' Geniş çerçeveden bakmayı dene, Saygılar..

Son bir yıl içinde
cevapladı

@DarkSparrow, sen beni yanlış anlamışsın dünyayı zaten gizli örgütler yönetiyor benim demek istediğim insanın gözüne soka soka bazı şeyleri gizli olunmaz burada bilinçli olarak bu simgeler seçiliyor ki ilgi çeksin ki başarıyorlar üstüne kaç yorum yaptık baksana bu iş tamamen parayla alakalı gizli örgüt bulmak istiyorsan bunu filmlerden bulamazsın hollywoodda bazen güzel mesajlar veren filmler çıkmıyor değil ama genel olarak hepsi para amaçlı ki bu film tamamen gişe filmi sadece para için yani :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Tek kelimeyle harika bi seri ve ikinci filmini de hiç sıkılmadan izledim. Mutlaka izleyin.

Son bir yıl içinde
yazdı

Film yine ve yeniden çok şaşırtıyor. Olayların nasıl geliştiğini görmekte ayrı bir zevk. İlginç olan İMDb puanı hak ettiğinden düşük 7.5+ olabilirmiş...

Son bir yıl içinde
yazdı

İzleyin.

Son bir yıl içinde
yazdı

cok iyiydi yaaa :)))

Son bir yıl içinde
yazdı

ilk filmden daha güzel bence yapanların ellerine sağlık harikaydı

Son bir yıl içinde
yazdı

Ve beklenildiği gibi gayet başarılı bir film sonu itibariyle 3.nün gelmesini umuyoruz

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk filmini geçemese de gayet başarılı.

Son bir yıl içinde
yazdı

film bir harika. 3. filmi bekliyoruz.

Son bir yıl içinde
cevapladı

ben de 3. filmi bekliyorum ancak sana şunu söyleyeyim bence çuvallayabilir

Son bir yıl içinde
yazdı

Kesinlikle fevkalade.ancak serinin hangi filmi daha iyi derseniz bence net birincisi.yine de tereddutsuz izleyin.iyi seyirler.

Son bir yıl içinde
yazdı

1. filmini seven 2.yi de severek izler. ben gayet beğendim. ne eksik ne fazla

Son bir yıl içinde
yazdı

En az bir önceki film kadar zekice kurgulanmış bir senaryo, ve arkalarında hiçbir iz bırakmayan günümüzün Robin Hood'ları. Biz ise onları "Atlılar" olarak adlandırıyoruz. Peki ya herşey sona mı erdi? Hiç Sanmıyorum, çünkü mutlaka ikinci bir numara vardır.

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk filme göre daha heyecanlı ve daha açıklayıcıydı. Kesinlikle tereddüt etmeyin ve izleyin Bir an önce 3. gelmeli :)

Son bir yıl içinde
yazdı

nasil bir anda kaybolabiliyorlar aklim almadi

Son bir yıl içinde
yazdı

çok vaktin varsa izle , izlemezsen kaybın olmaz. 1. filmi mumla arattı diyebilirim kurgu çok zayıftı ve anladığım kadarıyla 3. filmi çıkacak. not: ilk filmi izlerken beklettim "hiç"ti ve beni şaşırtmıştı bu filmi de hiç beklentiyle izledim ve beni şaşırtmadı izlediğim için üzülmüyorum ama bu yorumu okumana rağmen izlersen o zaman üzülürüm :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Bir filmden beklentinize bağlı. Aşırı zorlama kasıntı ve gösteri olmuş. Klasik Hollywood göründüğü gibi değil senaryosu. İzlerken yormadığı için vakit geçirmelik film.

Son bir yıl içinde
yazdı

1. seriden de öütiş olmuş HARİKA..

Son bir yıl içinde
yazdı

çok iyi bir film sinemada izlemişdim kurgu güzel bence 2. film 1. den daha güzel 10/9

Son bir yıl içinde
yazdı

İlki kadar iyiydi hiç bozulmamış. İnsan içinde kayboluyor filmin. Pek bir beklentim yoktu ama şaşırttı. İzlenilmesi gereken nadir filmlerden biri daha. IMDB puanı haksızlık olmuş resmen.

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk filmin altında kalmış ama yine de başarılı bir film.

Son bir yıl içinde
yazdı

yine harika bir film.. çok mükemmel kurgulanmış

Son bir yıl içinde
yazdı

malkara keşan :D:D çeviriye bayıldım güzel film tavsiye ederim herkese. :)

Son bir yıl içinde
yazdı

İzlerken sıkmayan, vaktin nasıl geçtiğini anlaşılmayan çok güzel bir filmdi. sihir, komplo, intikam temalı, tahmin edilebilirliği zor bir film,ünlü kadrosuyla da dikkat çekiyor.

Son bir yıl içinde
yazdı

Bence 2. filmde gayet güzeldi ama ilk filmin yerini tutamaz ilk filmde ayrı bir hava vardı.

Son bir yıl içinde
yazdı

Oyun içinde oyun içinde oyun içinde oyun belki yine içinde oyun. Tam bir Gameption. Sonuç olarak o kadar çok şaşırtmak istemişler ki gerçeklikle olan o ince çizgiyi kaybetmişler. Yani sonuçta bu bir sinema; hayal dünyasının gerçeğe teğet geçtiği yer. Geçmemiş. Bana geçmedi.

Son bir yıl içinde
yazdı

sinemada kaçırdığımdan biran önce nete düşsün diye beklediğim filmdi.görür görmez hemen izledim.hiç sıkılmadan bir oturuşta bitti..ilk filmde ki kadar şaşırdığımı söyliyemicem ilk film kadar güzel olmadığı aşikar ama kesinlikle batırmamışlar da kart sahnesi hele muhteşemdi..bilmeyenler için henleyi oynayan oyuncu ilk filmdeki akvaryum sahnesinde boğulma tehlikesi geçirdiği için kadrodan çıkmış..onun yerine gelen lula daha iyi olmuş eğlenceli replikleri fln tam dozundaydı..bi kafama takılan dylanın interpoldeki sarışın sevgilisine noldu abi bi ben mi aradım onu.ya bi ismi fln geçseydi en azındanfsdsdf

Son bir yıl içinde
yazdı

Tamam ilki kadar mükemmel değildi. Cidden ağzım açık izlemiştim birinciyi. Ama devam filmleri hep böyle olur. İlkler hep en mükemmelidir. Yine de izlerken bazı yerler de beynim yandı. Ne biliyim uçak sahnesi falan süperdi. Şöyle demeliyim ki eğer ilk izlediğiniz de süper film. İkincisi kesin gelir ve izleyeceğim dediyseniz, izleyin. Ben öyle demiştim. Pişman değilim. Üçüncü de gelecek gibi duruyor :) İyi seyirler.

Son bir yıl içinde
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
öncelikle imdb puanının filme haksızlık olduğunu düşünüyorum. Çok emek harcanmış bir film. İkinci filmde de en az ilk filmdeki kadar şaşırdım. Bence filmdeki en büyük mantık hatası şu kızın atlılara kolayca dahil olması. Ne yani öncekiler göze girmek için bir taraflarını yırtarken kız sadece 10 senelik sihirbaz olduğu için sorgusuz sualsiz giriyor. Öte yandan filmin en çok sonu goşuma gitti. Morgan reisin kötü karakteri oynaması kesinlikle hoşuma gitmiyordu. Neyse ki iyi olduğu ortaya çıktı

Son bir yıl içinde
cevapladı

Kız için kesinlikle dogru tespit.:))

Son bir yıl içinde
yazdı

Bizzat sinemada izledim ve ilk filmiyle kesinlikle kıyaslanamaz.İlk film cok daha başkaydı ama bu filme bakınca efektlerin ve görsel showun daha fazla olduğunu görebiliriz zaten harcanan bütçenin daha fazla olmasının sebebi de bu.Ayrıca filmin son kısımları gerçekten cok güzel birincisini izlemişken ikinciyi de izleyin derim

Son bir yıl içinde
yazdı

etkileyici akıcı güzel film olmus

Son bir yıl içinde
yazdı

efektler falan tamam harika izledikçe izleyesi geliyo göz alıyo müthiş film ama sonlara doğru hepsi birleşirken 5 kişi yetmez deyip dükkandaki kadınla torununu da katıyolar 7 kişi horsemen oluyo ok eyvallah da yav o kdar şov yapıyolar ilk filmdeki kız henley gelir gelsin diye bekledim yani o şovları görünce gelirdi o kadr bütçe ayırıyosan küçük detayları da atlama garim

Son bir yıl içinde
yazdı

Kimsenin lafına bakmayın abicim gayet güzel izleyin

Son bir yıl içinde
yazdı

çoluk çocuk işi ,okadar karıştırmışlarki toparlamaya çalışırken iyice kopmuş...6/10 ( Mark Ruffalo hatrına )

Son bir yıl içinde
yazdı

Birincisi kadar güzeldi ve çok eglenceliydi

Son bir yıl içinde
yazdı

ilk film gibi değil ama gendene güzel

Son bir yıl içinde
yazdı

İlk vizyona girdiğinde sinemada izlemiştim şimdi bir daha izledim gerçekten çok güzel. Çoğu seri gibi değil ilki gibi bu da muhteşem bozmamışlar yani bayıldım.

Son bir yıl içinde
yazdı

illuminati tam bir melek, şerefsizlerin ortaya çıkmasına sebebiyet veriyor...

Son bir yıl içinde
yazdı

aman tanrım didim la çok güzel izleyin başlar biraz sıkıcı ama sonra efsaneleşiyo izleyin :D

Son bir yıl içinde
yazdı

Yorumlara baktım fakat hiçbiri objektif yaklaşmamış bu filme fazla optimist yaklaşan da var fazla pesimist yaklaşan da şimdi evet best değil fakat 100 film yapılır 90 ı kötü 10 u güzel olur en azından benim için ve bu film 10 filmin arasına girer kesinlikle izleyin iyi sizin ne izlemek istediğinize göre değişir 0dan başlayın izlemeye puanı son sahnede belli olur izleyin yani :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Tabi ki herkesin zevki farklıdır bazıları beğenmemiş veya beğenmeyecek olabilir. Ama sizi temin ederim ki bu filmi izlemek size çok büyük keyif verecek :)

Son bir yıl içinde
yazdı

bu filmden on tane yapsalar izlerim çok güzel. ilki kadar olmasada bunu da çok beğendim.

Son bir yıl içinde
yazdı

ben şimdi izlegecegim ama ingilizce olarak yok hep alt yazı var umudunuz fazla yüksek olmasın

Son bir yıl içinde
yazdı

o kadar güzeldi ki izlerken ağlayasım bile geldi

Son bir yıl içinde
yazdı

"Neden düşeriz? Tekrar ayağa kalkmayı öğrenebilmek için." repliği tam bu filme göre. Beklentiniz ne olduğuna göre değişir ama kesinlikle kötü, vasat ya da önceki filmi daha iyiydi denilebilecek bi film değil. Sadece anlaşılması gereken bi film olmuş, diğerinde şaşırtan yönler daha çoktu ama eğer görebilen olursa bunda da şaşırtan yönler çok. Herkese tavsiye ederim

Son bir yıl içinde
yazdı

acaba siteye ne zaman eklenicek diye neredeyse hergün siteyi kontrol ettim. çok teşekkürler

Son bir yıl içinde
yazdı

bence ilk film daha güzeldi konu bulamamışlar gibi geldi izlenir ama ilk filmin hatrına

Son bir yıl içinde
yazdı

sinemada izledim. ilki kadar güzel değil. beklentiniz düşük olsun

Son bir yıl içinde
yazdı

Umarım ilk film gibi ikinci film de güzeldir

Son bir yıl içinde
yazdı

1080p gömülü altyazılı sürüm hazırlanmakta en kısa sürede eklenmeye çalışılacaktır.Gece yarısını bulur.

Oyla:
Sihirbazlar Çetesi 2 Kullanıcı Oyu: 9.1 / 10 (1141 oy)
Sihirbazlar Çetesi 2 - Now You See Me 2 720p izle
1080p
  6,5/10
 
  129 Dk.
  ABD, Çin, İngiltere, Kanada