Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001) 720p Türkçe Dublaj izle

Harry Potter ve Felsefe Taşı 720p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Harry Potter and the Sorcerer's Stone
Harry Potter ve Felsefe Taşı
2001 Fantastik 7,3 886
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter ve Sırlar Odası
2002 Fantastik 7,2 369
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
2004 Fantastik 7,7 329
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter ve Ateş Kadehi
2005 Fantastik 7,6 833
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
2007 Fantastik 7,4 531
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Harry Potter ve Melez Prens
2009 Fantastik 7,4 507
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 1
2010 Fantastik 7,6 419
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 2
2011 Fantastik 8,1 595
Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu hafta
yazdı

12.Kez Yeniden İzlizliycem Hiç Sıkılmıyorum Admin Süper Olmus Hiç Donmuyor Eline Sağlık HP

Bu ay
yazdı

Cok uzun suredir bu siteden izliyorum , cok guzel bir site elinize kolunuza saglik admin. ama nedense yeni kayit oldum. playerdan kaynakli galiba bi sorun var. videonun olmasi gereken yer bembeyaz. tekrar yuklerseniz cok mutesekkir olurum. iyi gunler , iyi izlemeler :)

Adminin Cevabı: haberim var dün ben sildim tüm seriyi yeniden upload ettim yenilenecek

İki ay önce
yazdı

harry potter sadece film değil kitap değil harry potter bana göre başka bir dünya ve ben her izlediğimde her romanınıokuduğumda bu dünyaya giriyorum.Herhalde seriyi 8/9 kere bitirdim ama hiç sıkılmadım.<3 POTTERHEAD

İki ay önce
yazdı

Bana göre diğer serilerine göre en güzeli bu :))

İki ay önce
yazdı

best ever!

Son Altı ay içinde
yazdı

admin harry potter 1.21.20 sn de kalıyor şu sorunu çöz bi ya

Adminin Cevabı: sorun sizde..

Son Altı ay içinde
yazdı

Harika olmuş Ellerinize Sağlık.

Son Altı ay içinde
yazdı

teşekkürler artık açılıyor

Son Altı ay içinde
yazdı

Harry Poter 1 türkçe dublaj versiyonu çalışmıyor.'Bu video şu anda oynatılamıyor. İzin verilen kayıttan oynatma sayısı aşıldı.' yazıyor düzeltirmisiniz? Bide Daredevil(Korkusuz)filmini ekleyebilir misiniz acaba?

Adminin Cevabı: tekrar deneyiniz. aynı anda çok sayıda izleneme oldu sanrım şuan açılıyor

Son Altı ay içinde
yazdı

Sağ ol kardeşim yeni bir mail alıp tekrar üye olacağım şimdi eski maile ulaşmak için microsoftun bir dünya güvenlik uygulamasını geçmem gerekti :( en iyisi yeni hesap ilgine teşekkürler.

Son Altı ay içinde
yazdı

Admin kardeşim bu ahmet_biyikli nın yazdığı yorumları ben yazmıştım ? neden benim nicname görünmüyor ? eğer maile saldırı olmuşsa beni banla . bu adamıda banla .yeni hesap alayım . bilgin olsun . zaten lordwader mailine ulaşamıyorum . sitene zarar gelsin istemem . bilgin olsun kardeşim.

Adminin Cevabı: hmm ilginç valla... üye kaydı giriş yorum kısımlarına bir göz atayım belliki bir yerde bir hatamız olmuş olabilir ki buna benzer bir hata olmuştu 3 ay önce düzeltmiştik belki o zaman karışmıştır... O yorumdaki hatayıda giderdim... Eğer yakında zamanda (1 ay) içinde böyle bir sorun olursa lütfen tekrar haber verin... Diğer hesabınız için şifremi unuttum ile şifrenizi öğrenebilirsiniz.

Son Altı ay içinde
cevapladı

kardeşim lordwader bitti yeni nicname cms eski maili kapatmaya çalışıyorum . tüm emeklerin ve ilgin için bir kez daha teşekkürler.

Son Altı ay içinde
yazdı

admin lütfen tüm seriyi vk den tekrar yükler misin?

Adminin Cevabı: vkye yüz kere attık siliniyor.

Son bir yıl içinde
yazdı

Youtube'a yüklenen videolarda 720p kalitesine ulaşılmıyor malesef. Ama tabi ki emeğiniz için teşekkürler.

Adminin Cevabı: bitrate değerleri düşük onların yapcak bir şey yok

İki ay önce
cevapladı

Sadece player youtube'a benzer diye biliyorum.

Son bir yıl içinde
yazdı

ıdm de indiremiyorsan firefox un download video helper eklentisi ile indir . biraz uzun sürsede indirirsin.

Son bir yıl içinde
yazdı

kardeşim emeğine sağlık :)

Son bir yıl içinde
yazdı

kardeş şu seriyi vk'dan yükleyin lütfen. ıdm bu playerdan indirmiyor

Adminin Cevabı: sitemiz izleme sitesi indirme işlemi size kalmış bir şey ayrıca bende sorunsuz inerken sizde inmiyorsa sorun playerda değildir.

Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Oyla:
Harry Potter ve Felsefe Taşı Kullanıcı Oyu: 9.6 / 10 (886 oy)
Harry Potter ve Felsefe Taşı - Harry Potter and the Sorcerer's Stone 720p izle
720p
  7,3/10
 
  152 Dk.
  İngiltere, ABD

Profil kısıtlı özelliklerlede olsa eklenmiştir... 08.03.2014

E-Posta Bilgilendirme
E-posta adresinizi girerek son yüklenen filmleri güncel olarak takip edebilirsiniz. (Aktivasyon Onayı Gereklidir.)