Tipobet365
Alman Tipobet şirketinin Türkiye sitesi Tipobet365 2014 yılında açıldı ve 365 TL bonus veriyor
“Tipobet”
Süperbahis
Türkiye'nin en eski bahis sitesi Süperbahis artık İngiliz GVC Holding'in bir parçası
“Superbahis”
Betboo
Halka açık İngiliz şirketi GVC Holding'in diğer sitesi Betboo'da 300 TL bonus var
“Betboo”
“Forvetbet”
Offsidebet sitesi Forvetbet, Süperbahis ve Bets10'un ardından en eski yabancı bahis sitesi
“Forvetbet”

Furious 6 (2013) 720p Türkçe Dublaj izle

Hızlı ve Öfkeli 6 720p Türkçe Dublaj izle








Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
videoaltireklam
Devam Filmleri
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
The Fast and the Furious
Hızlı ve Öfkeli
2001 Aksiyon 6,6 466
2 Fast 2 Furious
Daha Hızlı Daha Öfkeli
2003 Aksiyon 5,7 359
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
Hızlı ve Öfkeli: Tokyo Yarışı
2006 Aksiyon 5,9 739
Fast & Furious
Hızlı ve Öfkeli 4
2009 Aksiyon 6,6 805
Fast Five
Hızlı ve Öfkeli 5
2011 Aksiyon 7,3 912
Furious 6
Hızlı ve Öfkeli 6
2013 Aksiyon 7,2 1248
Furious 7
Hızlı ve Öfkeli 7
2015 Aksiyon 8,1 2844
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu ay
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
ulan elenayla gisele'e mi üzülsem yoksa letty'nin geri gelip ailenin toplanmasına mı sevinsem bilemedim çok farklı duygular içindeyim şu an

Bu ay
yazdı

cehennem meleklerinden sonra en iyi kadro :)

Bu ay
yazdı

abartı sahneler vardı tabi ama cidden harika bir filmdi yediyi henüz izlemedim ama şu ana kadar seri içinde izlediğim en güzel film bu ve bi öncekiydi. insan üzülüyo be R.I.P Paul Walker

İki ay önce
yazdı

En mükemmeli 7'nci. Paul olmadan bu filmi tasavvur edemiyorum.

İki ay önce
yazdı

Seriyi anlama bakımından sorun yaşayanlar seriyi 1-2-4-5-6-3-7 olarak izlesin

İki ay önce
yazdı

filmmin bu seferki serisi de pes dogrusu bukadarida olmaz dedirten aksiyon ve ilginc araba sürme sahneleriyle 160.000.000 dolarlik bu bütceyle adamlar bu kadar parayi bu filmme yatirim yapiyorlar hasilatida tam alti misli kazaniyorlar bravo dogrusu izlediyim en mükemmel filmlerden biriydi süpersin admin selam ve saygilar.

İki ay önce
yazdı

Hızlı ve Öfkeli serisi her filmde üstüne koyarak ilerliyor. Aslında çok az film serisi bunu başara bilmiştir ve bu nadir filmlerden biride tartışmasız Hızlı ve Öfkeli serisidir. Aksiyon sahnelerinden konuşmaya pek gerek yok, sinema tarihinin en iyi aksiyon sahnelerinin neredeyse tamamı bu seride toplanmış desek yanlış olmaz. Özgün kurgusu ve harika oyuncu kadrosu bence filmi asıl üst seviye yapan etkenler. Oyuncu kadrosuna gelirsek merhum Paul Walker'in artık bu seride olmuycak olması çok üzücü. Dwayne Johnson ve Vin Diesel gibi iki aksiyon canavarının yanına Jason Statham'ın eklencek olması doğru bir hamle

Son Altı ay içinde
yazdı

Seri kaldığı yerden muhteşem bir şekilde devam ediyor.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Film tam olarak bitmeden tokyoluya ne olduğunu anlamamıştım.Filmin sonunda ölmesi üzse de filme yeni bir konu getirdi.
7.filmi de muhteşem olmuştur eminim.9.8/10

Son Altı ay içinde
yazdı

Mükemmel ötesi bir flim harika mutlaka izlemelisiniz arkadaşlar.

Son Altı ay içinde
yazdı

harika ya saniye düşmedi aksiyon heyecan :)

Son Altı ay içinde
yazdı

Filmde kesintiler var.

Son Altı ay içinde
yazdı

bu filmi beğenmeyen varsa az öteye gitsin aşk-ı memnu izlesin

Son Altı ay içinde
yazdı

Harika bir film kesinlikle tüm seriyi izlemenizi tavsiye ederim.

Son Altı ay içinde
yazdı

Tarihe damga vurcak araba serilerinden birisi kesinlikle tüm seriyi izlemenizi tavsiye ederim.

Son Altı ay içinde
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Sondaki pist kaç km arkadaş bitmiyor :) Bir de bazı arkadaşlar anlamamış Han olayını , Fast And Furious 3 Tokyo Drift filminin zamanı bu filmlerden sonra geliyor yani filmin sonunda da Han Tokyo'ya gidicegini söylüyor . Yani Tokyo Driftteki olaylar bu filmden sonra oluyor . :)

Son Altı ay içinde
yazdı

son yarım saati ve en son finaldeki sürpriz ölüm hariç, çok durağan, sıradan bir aksiyon bir filmi gibiydi, diğer FF serisi filmlerine göre tabi. FF 7'de Jason reyiz de var sanırım. sabırsızlıkla bekliyorum 7'yi. :) yine de kesinlikle izlenir. 10 üzerinden 7,5

Son Altı ay içinde
yazdı

Evet admin. Plus player ve Vk. bozuk. Lütfen yenilermisiniz.

Son bir yıl içinde
yazdı

admin emegine saglık...! film serisi süper görüntü kalite aynı sekilde. hızlı ve öfkeli 7 de (hayatını kaybeden Poul Walker olmuyacak) acaba Poul Walker ın yerine kim gececk aileye kim katılacak. teşekkürler...

Son Altı ay içinde
cevapladı

Paul Walker* , yerine kardeşi oynuyor diye biliyorum.

Son Altı ay içinde
cevapladı

hızlı ve öfkeli 7 paul walker ölmeden önce çekildi . Filmlerin uzun süre sonra çıkmasının nedeni efekt yapımının zorlu ve uzun bir süreç olması paul walker 7 de var fakat 8 çıkarsa ne olur bilemem

Son bir yıl içinde
yazdı

filim için tşk :)

Son bir yıl içinde
yazdı

FF yi zaten severdim ama 4, 5, 6 yı daha bugün izledim ve hepsi süperdi iki kişiyle kalmayıp grup olmaları zaten muhteşem birşey. O'Conner bir numara, Roman ve Han çoook komikti. Keşke Han ölmeseydi ;;)

Son bir yıl içinde
yazdı

Fantastika fazla olsada güzeldi.

Son bir yıl içinde
yazdı

7 yi de sabırsızlıkla bekliyoruz.

Son bir yıl içinde
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
şu dkklara özellikle bakınız 40:27 49:12(ilk saniseler) 49:19 50:45 1:46:26 1:49:35 1:49:46 ama en güzeli şu -büyük bir elmas alsan iyi edersin bana okadar kolay etkilenicek gibi görünmüyor ve elmas büyük değilse başka bir şeyin büyük olmalı anladınmı beni -sevgililerine buyüzdenmi büyük mücevherler alıyorsun

Son bir yıl içinde
yazdı

müthiş bi film FF7 yi de izliyicez inşallh. ama merak ettiğim Han ın nasıl hayatta olduğu????

Son bir yıl içinde
cevapladı

Bütün serileri izlediysen Tokyo Drift filminin aslında Han'ın Tokyo'ya gittikten sonraki olayları(bu filmden sonraki) anlattığını anlarsın.Bu bence filmi çeken ekibin başarısıdır.Bir şekilde oraya bağlamışlar.Han kalbimizde yaşıyor artık :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Bu arada film çok güzel ellerinize sağlık

Son bir yıl içinde
yazdı

Admin filim yarıda kesildi tekrar başa aldı nedeni yardımcı olurmusun.

Son bir yıl içinde
yazdı

Bence tüm serisinden daha güzel olmuş kalite izle derim

Son bir yıl içinde
yazdı

Serinin en güzel filmi !

Son bir yıl içinde
yazdı

Poul Walker ölmeseydi çok iyi olucaktı

Son bir yıl içinde
yazdı

Kesinlikle serinin en mükemmel filmiydi bu 7.sini büyük bi merakla bekliyorum

Son bir yıl içinde
yazdı

aksiyon sahnelerini abartmasalar çok daha güzel bir film olucak ama yinede başarılı!!

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

emeğine ve zamanına sağlık kardeşim . arşivlik seri .

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Mükemmeldi. Görüntüde süper teşekkürler.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Mükemmeldi..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

işini biliyorsun admin :)

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

izlemeyen varsa izlesin bence

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

çok güzel bir seri devamını bekliyoruz.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin Film Neden Yok ???

Adminin Cevabı: Alternatifleri neden denemiyorsunuz ???

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Ses senkranizasyonu birçok yerde kaymış. Diğer alternatiflerde de aynı durum var.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Abi çok iyi ya :D

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Güzel paylaşım, duyduğuma göre serinin 7. filminde Jason Statham kadroya ekleniyormuş.

Adminin Cevabı: http://720pizle.com/detay/fast-furious-7.html

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

film harika kızlarıda harika :,süper olmuş emeğe saygı...teşekkürler..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

VK'ye eklenecek olan kaliteli versionu tam ekran formatında yapabilirseniz daha güzel olur gibime geliyor paylaşımınız için teşekkürler ayrıca alt yazılı versionu iki defa seyretmiştim sanırım şimdide türkçe dublajı izliyorum ve doğrusu bunu epey bekledik sanırım... :)) ve gerçekten harika bir film doğrusu ve harbiden Han'ın kaç canı var yaaa :)))

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

standart şekilde eklendi.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Yaaaa Han Ginemi Öldüüüü :,(

Adminin Cevabı: tokyo drift ile bağlıyacaklar herhalde.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Galiba öyle birşey olacak .

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
öyle birşey yaparlarsa zaten müthiş birşey olur diye düşünüyorum ama Shawn'ın kardeşi rolünde giren muhtemelen Dom'ların mahallesine gidecektir gibime geliyor yani drift i Amerika'ya taşıyabilirler gibime geliyor.... :) Mesela New York sokaklarında

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

abi bu ne yaaa

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Güzel paylaşım!!

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Mükemmel. Serinin 7.filmini düşünemiyorum artık süper olacak

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Süpersiniz. Türkçe Dublajlı ne zaman yükleyebilirsiniz Admin ? Kesin olmasada yakın bir tarih öğrenebilir miyim veya haberdar olabilir miyim ? Birde siz önerim Yeni Eklenen Filmlerden Haberdar olmak için bir uygulama yapmanızı istiyorum. Kaliteli bir site oluşturmuşsunuz ne zamandır bekliyorduk :)

Adminin Cevabı: Türkiye dvd çıkış tarihine bakınız

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

kesinlikle izleyin pişman olmassınız

Oyla:
Hızlı ve Öfkeli 6 Kullanıcı Oyu: 9.6 / 10 (1248 oy)
Hızlı ve Öfkeli 6 - Furious 6 720p izle
720p
  7,2/10
 
  130 Dk.
  ABD

Film isteği almıyoruz. Lütfen ısrarla bu ne zaman gelir bunu ekler misiniz gibi yorumlar, mailler atmayınız. Lütfen. 28.10.2014


Lütfen isteklerinizi yorumdan iletmek yerine iletişimi kullanarak iletiniz. Aksi halinde dikkate alınmayıp yorumunuz güme gidebilir. 04.09.2014

E-Posta Bilgilendirme
E-posta adresinizi girerek son yüklenen filmleri güncel olarak takip edebilirsiniz. (Aktivasyon Onayı Gereklidir.)