The Thin Red Line (1998) 720p Türkçe Altyazılı izle

İnce Kırmızı Hat 720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
İki ay önce
yazdı

Dünyada en anlamsız şeye bir anlam bulmak. Çok üzülüyorum arkadaşlar

Son Altı ay içinde
yazdı

şöyle bi çanakkale filmi çıkarsa keşke yapımcılarımız. hala milletin filmlerinden öğreniyoruz kendi tarihimizi..

Son bir yıl içinde
yazdı

savaşın şatapatını değil insani yönünü gösteren bir film

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Savaşın gerçek yüzünü çok güzel anlatıyor. Kahraman askerler temasından çıkıp askerlerin insani yönünü işlemiş. Kesinlikle izleyin.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Savaşı değil insanı anlatıyor. War requiem.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

birincisi kızların büyük bi çoğunluğu ikincisi kız beyinli erkekler bu filmden bi bk anlamaz. filmin her sahnesi derin anlamlar taşiyor. tabiki anlayana hissedene.tsk admin.

Son bir yıl içinde
cevapladı

aynen dayı kesinlikle sana katılıyorum

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

iyi film izlenir oyuncular becerememiş ama

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

film bitsin diye sabırla bekledim çok berbat !!!

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Savaşın ne kadar saçma bişey olduğunu gösteriyor bir kişi öldürürsün sendende yirmi kişi ölür savaş acımasızdır ne için savaştıklarını bilmeyenlerede savaş acımaz. Kısaca film güzel.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Altyazılar iyicce boktanlaştı.

Adminin Cevabı: biz cevirsek eyvallahta. bizle bir alakası yok gönüllü çevirmenler.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Aksiyon dolu savaş sahneleri gibi beklentileriniz olmasın.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Zaman zaman insani dusuncelere daldiran bir yapim.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Sinema tarihinin En İyi Fİlmlerin den biri, operasyon bölgesinde askerlik yapmışsanız bu filmi daha iyi anlarsınız, HAYATA BAKIŞINIZI DEĞİŞTERECEK KADAR ÖNEMLİ ÇOK İYİ BİR FİLM ! Admin 1999 Yapımı bu filmi siteye yüklediğin için çok t.şkler emeğine sağlık ! Hemde 720 p kalitesinde bu filmi izlemek harika !

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Bence gelmiş geçmiş en iyi savaş filmi, bu film çok şey anlatıyor...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Her anı savaş ve bununla ilgili bir askerin yaşayabileceği duyguları barındıran bir film.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Savaşın şeytani yüzünü bu kadar güzel anlatan filmlere bayılanlar için kesinlikle tavsiye ederim. Kadro müthiş.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

eh işte..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin işini biliyosun arananlara bakıp film ekliyosun . Bi kaç gün önce aramıştım bu filmi sitede yoktu şimdi gelmiş

Adminin Cevabı: :) aslında böyle bir sistemimiz yok genelde çoğu kişini başına geliyor tesadüf.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

ama hocam bu kadarda tesaduf olamaz yaw, 3gun once bende bu filmi ariyordum burda bulamadim, tskler yuklediginiz icin,:)

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

süper ötesi bir savaş filmidir kesinlikle izleyin

Oyla:
The Thin Red Line Kullanıcı Oyu: 6.8 / 10 (136 oy)
İnce Kırmızı Hat - The Thin Red Line 720p izle
720p
  7,6/10
 
  170 Dk.
  ABD