Tipobet365
Alman Tipobet şirketinin Türkiye sitesi Tipobet365 2014 yılında açıldı ve 365 TL bonus veriyor
“Tipobet”
Süperbahis
Türkiye'nin en eski bahis sitesi Süperbahis artık İngiliz GVC Holding'in bir parçası
“Superbahis”
Betboo
Halka açık İngiliz şirketi GVC Holding'in diğer sitesi Betboo'da 300 TL bonus var
“Betboo”
“Forvetbet”
Offsidebet sitesi Forvetbet, Süperbahis ve Bets10'un ardından en eski yabancı bahis sitesi
“Forvetbet”

The Notebook (2004) 720p Türkçe Altyazılı izle

Not Defteri 720p Türkçe Altyazılı izle








Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
videoaltireklam
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu ay
yazdı

filmin konusu çok güzel anlatmak istediği karakterler falan çok güzel ama film bok gibi yönetmen harbiden duyuguyu verebilseydi bu film 10 üzeri 9 çok rahat alırdı.!

Bu ay
yazdı

Tek kelimeyle mükemmel bir aşkı anlatıyor..... müthiş bir romantik film kesinlikle direkt açıp izleyin... eminim ki pişman olmazsınız....

Bu ay
yazdı

Aşırı derecede güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim pişman olmayacaksınız ben cok etkilendim müthişşşş :)

Son Altı ay içinde
yazdı

evet guzel guzel ama ağır ilerliyo ...biraz can sıksada bazı yerlerde genel olarak gayet guzel

Son Altı ay içinde
yazdı

çok güzel işlenmiş ve aşırı duygusal bi film bence izlemeyen çok şey kaybeder . ayrıca ağlamayan varsa duyguları olduğundan şüphe ederim

Son Altı ay içinde
yazdı

süper bir filmdi sonunda ağladım güzel ve mantıklı bir sekilde bitti

Son Altı ay içinde
yazdı

Bence izlemelisiniz.. :))

Son Altı ay içinde
yazdı

10 üzerinden 5. bu kadar puan fazla. zamanı bol olan izlesinn

Son Altı ay içinde
yazdı

film çok farklı. ilk baslarda kahkaha derecesinde beni güldürdü, gülme sebebim belkide onları mutlu gördüğümdendi.. sonunda kadın nasıl o hale geldi bunu da seyirciyi beyninden vuracak sekilde aktarabilselerdi daha iyi olabilirdi.

Son Altı ay içinde
yazdı

uzun zamandır izlemeyi düşündüğüm bu filmi izledim beklentimin fazlasıyla altındaydı. bu derece ünlenen bu filmin sebebi sanırım ryan gusling.

Son bir yıl içinde
yazdı

Duygulandım ama ağlayamadım :( sonunu biraz daha etkili yapsalarmış keşke, yoksa ben mi odunum :/

Son bir yıl içinde
yazdı

Daha fazla hüzün eklemek yerine biraz daha mutlu sonla bitirebilmeyi başarmamış olsalardı bu kadar efsane olmazdı, eminim.

Son bir yıl içinde
cevapladı

Bu nasil yorum arkadas OSS sorusu gibi..Anlamaya calistim hatta 3 kere daha okudum :))YAni anladigim kadariyla Filmin sonunu klasik bir Huzunle bitirmek yerine filmi mutlu bir sonla tamamlamislar.Simdi oylemimiymis bi bakalim.

Son Altı ay içinde
cevapladı

hakkatten çook farklı bir yorum diliniz var (:

İki ay önce
cevapladı

sırf yorumunuzu anlamak için filmi izleyeceğim

Son bir yıl içinde
yazdı

insanı derinden etkileyen harika bir film çok beğendim

Son bir yıl içinde
yazdı

insani cok etkiliyor , cok guzel bir ask filmi , etkileyici bir sonu var izlemenizi tavsiye ederim

Son bir yıl içinde
yazdı

Aşk filmleri kategorisinde çok güzel bir film. İnsanı etkileyen bir sona sahip.

Son bir yıl içinde
yazdı

Bugün yeterince ağlamamışım sanırım, iyi geldi. Mutlaka izleyin. İyi seyirler.

Son bir yıl içinde
yazdı

Filmin konusu gayet basit, ağlamak istedim ama gözlerim bile dolmadı.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Çok güzel bir aşk hikâyesi, çok güzel oyunculuklar. Özellikle Ryan Gosling beyazperdedeki kaliteli genç-erkek oyunculardan. Tebrik edilmelik bir film.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Çk gğzel bir Film emeği geçenlerin ellerine sağlık

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Çok güzel etkileyici dramatik,heyecan verici romantik bir film.Tavsiye ederim pişman olmazsiniz.10 Üstünden 9 Benden.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Valla 5-6 senedir bir film için göz yaşlarımı, bilerek salı-vermemiştim.. Dedim bu seferlik olsun, gidebilirsiniz diye..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Güzel bi aşk filmi ama mükemmel değil

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Senaryosu çok güzel, kesinlikle tavsiye ederim. özellikle Romantik-dram azcıkda komedi sevenlerin çok beğeneceği bir film

Oyla:
The Notebook Kullanıcı Oyu: 9.3 / 10 (786 oy)
Not Defteri - The Notebook 720p izle
720p
  7,9/10
 
  123 Dk.
  ABD

Film isteği almıyoruz. Lütfen ısrarla bu ne zaman gelir bunu ekler misiniz gibi yorumlar, mailler atmayınız. Lütfen. 28.10.2014


Lütfen isteklerinizi yorumdan iletmek yerine iletişimi kullanarak iletiniz. Aksi halinde dikkate alınmayıp yorumunuz güme gidebilir. 04.09.2014

E-Posta Bilgilendirme
E-posta adresinizi girerek son yüklenen filmleri güncel olarak takip edebilirsiniz. (Aktivasyon Onayı Gereklidir.)