The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) 1080p Türkçe Altyazılı izle

Yüzüklerin Efendisi: İki Kule 1080p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Yüzüklerin Efendisi)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği
2001 Fantastik 8,8 6
The Lord of the Rings: The Two Towers
Yüzüklerin Efendisi: İki Kule
2002 Fantastik 8,7 4055
The Lord of the Rings: The Return of the King
Yüzüklerin Efendisi: Kralın Dönüşü
2003 Fantastik 8,9 5102
The Hobbit: An Unexpected Journey
Hobbit: Beklenmedik Yolculuk
2012 Fantastik 7,9 2914
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları
2013 Fantastik 7,9 4908
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
Hobbit: Beş Ordunun Savaşı
2014 Fantastik 7,4 2451
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu hafta
yazdı

Film ile alakalı bişey yazmıycam da benim haddime değil zaten ama bu filmin genişletilmiş sürümünü bu sitede uzun zamandır bulduğum için gerekli yerlere teşekkür etmeyi borç bilirim.Saolun varolun.

Bu ay
yazdı

cfgcgf hbhbuhbjh nkjnkj nkjnkjn

İki ay önce
yazdı

Öncelikle site ile ilgili bir eleştirim var. Bu yorumu yapmak için üye oldum. LOTR serisinin tüm filmlerinde altyazı gerçekten lise ingilizce düzeyini zor yakalar seviyede. Bu filmler yıl olarak geride kaldı ama birçok defa izlenmeye devam edecek klasiklerden açıkcası efsanelerdendir. LOTR serisi sadece zamanın en iyi görsel efektlerini kullandıkları bir savaş filmi değil. Ortada ciddi anlamda yoğun ve iyi çeviri gerektiren felsefik cümleler var ve bunların iyi çevrilmesi o sahneye ancak o zaman anlam katıyor. Siteden ricam lütfen düzgün bir altyazı seçmeniz veya iyi bir altyazı bulamıyorsanız lütfen benimle iletişime geçin bozuk çeviri olan yerleri düzeltelim çünkü bu çeviriyi yapması gereken kişinin hem iyi bir ingilizce bilgisine( yer yer eski sözcükler anlamın bozulmasına sebep olan eşsesliler bakımından) hemde LOTR evreni hakkında geniş bir bilgiye ihtiyacı var. Kesinlikle dublaj ile yada bozuk bir altyazı ile izlenilebilecek bir seri değil. Üstüne insanların oturup fantastik edebiyat hakkında saatlerce konuşabilecekleri bir seri.

Bu ay
cevapladı

Senin yazın üzere değiştirilip değiştirilmediğini bilmiyorum dostum. Yazılarda ana fikirde sorun yok. Hatta belli ki Lotr evrenini seven bir çevirmiş. Yalnız bazı yerler o kadar sallama çevrilmiş ki kimi kilit noktalarda tamamen farklı şeyler söylüyor... İzleniyor izlenmesine de esas duyguyu kaçırmamak için kimi zaman geriye alıp yazıları okumadan izlediğim çok oldu..

Bu ay
cevapladı

Haksızlık olmasın bir şey daha ekleyeceğim. Bazı yerler ise öyle güzel çevrilmiş ki onları bu kadar doğru çeviren biri daha düz konuşmaları nasıl bu kadar hatalı çevirebilir anlayamadım...

İki ay önce
yazdı

2:06:55 Gelde Duygulanma. Bu Fon Müziğini Nasıl bulabiliriz acaba.

Son Altı ay içinde
yazdı

Elfçe konuşmaların altyazıda olması çok hoş olmuş.Ancak Türkçe çeviri kısımlarının çoğu berbat.

İki ay önce
cevapladı

Www.zekagrup.com. Samsun prekast, prekast, prefabrik

Son Altı ay içinde
yazdı

Abi... Yine çeviriler kötü yahu!

Son Altı ay içinde
yazdı

film harika ama kim seslendirdiyse berbat yapmışlar orjinalliği gitmiş.

hanidir peşindesin? hepsini bir güzel yaktık... seslendriemeyi erzumlular yapmş gibi :D

Son Altı ay içinde
cevapladı

Bu tolkienin kitaplarında da ingilizce olarak yaptığı bi durum tasarlayan yazar anlayacağın. Çevirenler de Türkçeye bunu uygulayarak çevirmişler. Örneğin rohan Osmanlı Türkçesi kullanırken gondor İstanbul Türkçesi kullanıyor elfler daha eski Türkçeyi kullanıyor.

Son Altı ay içinde
yazdı

Muhteşem bir savaş!

Son Altı ay içinde
yazdı

bu filmleri izleyin ve torunlarınıza anlatın.

Son bir yıl içinde
yazdı

1:57:21 o ata binişin mükemmelliği

Son bir yıl içinde
yazdı

Bu Filme Bayılıyorum Kaçıncı izleyişim bilmiyorum özelikle yemek Yediğim zaman açıyorum seyrederek yemeğimi yiyorum :)

Son bir yıl içinde
yazdı

bu kadarı az ciddiyim böyle bitmemeli

Son bir yıl içinde
yazdı

4 saatlik bir film olabilirmi abicicim yaa :DD sabahtan beri izliyom daha yeni bitti

Son bir yıl içinde
yazdı

ne movshare açıyor ne openload, doğru düzgün işleyen bir tek plus player var. En beğendiğin film sitesi hatta bir tek buradan izliyorum ama böyle bir filmde donma sıkıntısı olunca insan çıldırıyor, lütfen plus player ekleyin

Adminin Cevabı: bende nasıl açılıyor ? movshare donma yapıyor ona katılırım fakat openloadın neresi donuyor onu anlamıyorum.. bende gayet akıcı izlenebiliyor. movshareyi idm ile indirip izlemenizi öneriyoruz ayrıca herhangi bir alternatifde donuyorsa zaten indirip izlemelisiniz.

Adminin Cevabı: buyrun buradan bakın http://720pizle.com/i/openload.mp4

Son bir yıl içinde
cevapladı

sizde nasıl oluyo bilmiyorum ama bundan şikayetçi olan çok sonuçta indirmeyi denedim ama altyazılı neredeyse hiçbir yerde yok hobbiti plus playerdan izleyince sorun çıkmamıştı diye söyledim

Son bir yıl içinde
yazdı

geçen liseli bir grupla konuştum söz açıldı adamların hiçbiri yüzüklerin efendisini bilmiyor yeni neslin bu filmleri bilmemesi çok yazık . Rohirrim :D

Son bir yıl içinde
yazdı

Serinin tüm bölümleri linkler yenilensin movshare açılmıyor diğer zaten 720p değil

Son bir yıl içinde
yazdı

film türü olarak kıyaslanacak pek örnek yok ama yine de bunu söylemem gerek.. bizde çekilenler filmse, bunlar ne? bunlar filmse, bizdekiler ne? büyük yatırımlar, böyle sonuç veriyor işte.. biz de hala maskeli beşler takılalım.. neyse bu yaraya tuz basmayacağım daha fazla.. şuna da değinmek isterim.. aragorn tam bir çakal, tam.. arwen'in gittiğini düşündüğü sırada, hani o warglar saldırırken at üstünde şöyle bi geri savurdu kendini, dönüp eowin'i süzdü ya.. orada anladım bunu.. yani arwen gitti, e bana da kız lazım. bu hatun da hem asil hem güzel.. hazırda tutuyum bakışıydı o.. yani isildurun varisi de olsa, king de olsa büyük ayıptı, kıza ümit verdi sonra da sap gibi bıraktı tek cümlede.. ben olsam, arwen'in zalım babasının ileri geri konuştuğunun gecesi ayrıkvadi'den kaçırırdım kızı. gandalf nikahı kıyardı, babası istiyosa vermesin sonra.. böylece kimse üzülmemiş olurdu.. buna taktım çünkü nedense o kadının gözündeki yaş hep rahatsız etti beni, ilginç bir çekiciliği var..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

ext. versiyonlar harika, olmayan sahnelerde alt yazı destekli ellerinze saglik. uzun süredir boyle kaliteli site görmedim gercekten çok başarılı tüm arkadaşlarıma tavsiye edicem...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

dünyanın en iyi 3lemesi hobbitleri de sayarsak 6laması...

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

hobbitler ilk 3 lemenın golgesınde gıbı bence ama dunyanın sonu gelene kadar boyle bır serı cok zor cıkar cıksada bız goremeyız:)

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Çok iyi unutulmaz seriye tekrar başladım:) teşekkürler 720pizle!

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Surekli ekran donuyor goruntu kalitesi gercekten cok iyi ama lutfen bu donma problemini cabucak halledin

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Burda ki linklerde bozukk :/

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

bu seri bir insanın zevk sahibi olup olmadığını test etmek için kullanılmalı.seriyi izlet beğenmedim mi diyor yapıştır damgayı alnının ortasına 'zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben zevksiz öküzün tekiyim' diye.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Ne gereksiz bir yorum bu böyle başkalarının beğenip beğenmemesi kimseyi ilgilendirmez sen beğendiysen ve beğenmeyen birine tahammülün yoksa tartışmazsın olur biter kimseyi damgalayıp yargılayamazsın....

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

herkesin begenisine kimse karısamaz

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

evet güzel bir film ama yorumun saygısızca

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Efsane.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

bu mavi buton nerde oluyo

Adminin Cevabı: o yazının hemen üstünde. http://i.hizliresim.com/d5V0qV.png

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

http://i.hizliresim.com/OqXBLz.png bende boyle cıkıyo tıkladıgımdada yuklenmıyo baska bı yolla buldum ama ordanada ılerletemıyoz

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Şunu söylemem yeter galiba, seri olarak yani 1-2-3 ard arda hiç sıkılmadan 6 kez izledim zamanım olsa yine izlerim =)

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Bütün emeği hakediyor gerçekten.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin neden mail.ru çalışmıyor.

Adminin Cevabı: mavi butona tıklayın yazıyor iste buradan ızle dıye hala calısmıyor diye yorum geliyr.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Bir yüzüğü 2 senedir yok edemediler :)

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Lutfen boyle bir klasik hakkinda bu sekilde saygisizca konusmayalim.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

@Sivasli Tornadocu Reisin Kuzeni, Yemişim öyle klasiği ya adam Hz. Süleyman (a.s.) nın hayatını resmen tamamen ayaklar altına alarak koskoca 3 seri içi bomboş bir kitap haline getirmiş yazık sizde yere göğe sığdıramıyorsunuz....

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Süper ötesi bir flim izlemeye çok şey kaçırır harbi.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Farketttim de gerçekten güzel bir film serisi

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

bunu ilk farkeden sensin.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Mail.ru da neden filmi ileri saramiyoruz admin kardes. Bi ilgileni ver sana zahmet.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Kardeşim dakikaya git var ordanda yapamıyorsan FARKLI modları tıklayarak ileri sarabilirsin :))

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Kalite ortada,hiç bıkmadan izlediğim ve üzerinden yıllar geçsede izleyeceğim tek seri.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

cok ama cok guzel bir film hayatimda izlediyim en guzel filim hayatim boyunca izleyeceyim filmler arasinda ilk yerde

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Bu seriyi izlemeyen kalmasın kusursuz tam bir baş yapıt.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Gerçekten bu kadar önemli bir filme bu kadar kötü bir altyazı yakışmıyor. İmkanınız varsa değiştirin lütfen.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Yine Yüzük Yoldaşlığı'ndaki altyazı yine sinir bozucu altyazı :D

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Yüzüklerin efendisini izleyipte beğenmedim diyenin aklından şüphe etmek gerek :)

Son bir yıl içinde
cevapladı

allah allah

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin cahilliğime ver sana bir kaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim. Birincisi bu Ext. versiyonlar nedir? Seninle mi yoksa filmle mi alakalı ? İkincisi Water Diviner (Son umut) filmi sitenize yüklenir mi ? Son sorumda film indirme seçeneğiniz var mı ? yada ilerde olabilir mi ? :D (Bu arada elinize emeğinize sağlık 5 6 sene sonra çok kaliteli bir şekilde lotr serisini tekrardan izlettiniz .On numara beş yıldız (Y))

Adminin Cevabı: 1. sinemada yayınlanan filmde olmayan sahnelerinin eklemsiyle daha sonra piyasaya sürülen genişletilmiş sürüm. 2. bir film hala sinemadaykan eklememiz zor. 3.indirme seçeneği koymamız zor indirme linki vermek yasal olarak sıkıntı olabiliyor.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

ilgin için teşekkürler

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

@KursatD, film indirmek için ınternet download manager programını indirebilirsiniz.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Çookk iyiii :)))

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

On numara Olmuş Ellerinize Saglık..

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Şefin dehlizi nedir abi ya? Şekil yapacam diye ilginç ilginç tercümeler. Helms Deep'in net çevirisi helm, miğfer demektir. Deep'de dip. Miğfer Dibi. Bu kadar net. Şefin Dehlizi nasıl bir saçmalıktır.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

harika ötesi on numara bir film bunun yanı sıra siteniz muhteşem.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Hocam OK.RU'da sorun var açılmıyor.Diğerlerinde film kasıyor.Ok Ru yu yenilermisiniz ?

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Serideki en macera,en heyecanlı geçen film bence

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Defalarca izlesem bile doyamıyorum!

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

alternatif ok.ruda sorun var.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Site gerçekten harika bunun kadar kaliteli site görmedim emeği geçen herkeze teşekkürlerimi sunarım gerçekten hakkını veriyorsunuz

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin alternatif 1 de bir sorun var. Ses var görüntü yok ve çok geç açılıyor

Adminin Cevabı: goruntuyoksa farklı bir tarayıcada deneyiniiz.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Harikaydı. Hiçbir masraftan kaçınılmamış, göze batan sahneler yok, her şey tam ayarında. İzlemeyen kalmamalı.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Üstünden 12 yıl geçmiş ve sen şimdi bu yorumu mu yapıyorsun?Sence izlemeyen kaç kişi kalmıştır?

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

bence gayet güzel bi film admim ama alternatif 1 ilk partta görüntü yok alternatif 2 ise yavaş yüklüyo :D

Adminin Cevabı: alterantif 1 sağlam

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

ses yok filmde admin lütfen bi el atın

Adminin Cevabı: lütfen son sürüm chrome tarayıcısı kullanın

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Admin ben eskiden tek part izliyodum şimdi 2 part olmuş eski hali daha güzel lütfen düzelt

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Cünki Bunlar (extended) versiyon.. kesilmiş kısımlar ilave edilmiştir.. bu yüzden 2 parca .. admin candır ..

Adminin Cevabı: Eskiden tek parça olmuyordu şimdi oluyor yeni eklediklerimiz tek parça

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

admin candir.....

Uzun süre önce
yazdı

Gerilim dolu bir film nefesim kesildi bir ara nasıl nefes alıp verdiğimi unuttum o kadar uzun olmasına rağmen bitmesini istemiyo insan :)

Uzun süre önce
yazdı

Gerçekten mükemmel bi site başka hiçbisitede yok olsa bile bukadar kaliteli deyil ve asla olmaz emeği geçen herkeze teşekkürlerimi sunarım saygılarımla.. Eren Adıgüzel

Oyla:
The Lord of the Rings: The Two Towers Kullanıcı Oyu: 9.6 / 10 (4055 oy)
Yüzüklerin Efendisi: İki Kule - The Lord of the Rings: The Two Towers 720p izle
1080p
  8,7/10
 
  179 Dk.
  ABD, Yeni Zellanda