Rogue One (2016) 1080p Türkçe Altyazılı izle

Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi 1080p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Star Wars)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Star Wars
Yıldız Savaşları Bölüm 4: Yeni Bir Umut
1977 Bilim Kurgu 8,7 1103
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Yıldız Savaşları Bölüm 5: İmparatorun Dönüşü
1980 Bilim Kurgu 8,8 1532
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Yıldız Savaşları Bölüm 6: Jedi'ın Dönüşü
1983 Bilim Kurgu 8,4 1896
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
Yıldız Savaşları Bölüm 1: Gizli Tehlike
1999 Bilim Kurgu 6,5 1675
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
Yıldız Savaşları Bölüm 2: Klonların Saldırısı
2002 Bilim Kurgu 6,7 1410
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Yıldız Savaşları Bölüm 3: Sith'in İntikamı
2005 Bilim Kurgu 7,6 1846
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
Yıldız Savaşları: Bölüm 7 - Güç Uyanıyor
2015 Bilim Kurgu 8,2 903
Rogue One
Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi
2016 Bilim Kurgu 8,1 167
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
21 Mayıs 2017
yazdı

Star wars serini episode sıralamasına göre izlemekte yarar vardır.. spoiler görmemiş olursunuz.. çekim yılına göre izlerseniz spoiler alırsınız.. episode sıralamasına göre izlerseniz; hem spoiler almazsınız, hemde çeşitli sürprizlerle karşılaşırsınız.. bu film; episode 3'ten sonra bir ara film olarak değerlendirilmeli ve izlenmelidir.. çekim durumlarıda zaten insanı hayal kırıklığına uğratmıyor.. çekim yılına göre değerlendirilmemeli hiç bir film.. imdb puanı yüksek, tüm insanların sevdiği ve hayran olduğu 1980'li yılların yapımları var.. kimse itiraz etmez o tür filmlerin güzel olduğuna.. film demek sadece mevcut teknoloji demek değildir.. hatta tam tersi mevcut teknoloji ile çekilen bir çok film günümüzde fiyaskodur.. izleyiciye; nerede 80'ler dedirtmektedir.. Nerede o ruh dedirtmektedir...

6 Mayıs 2017
yazdı

bu film sanırsam Yıldız Savaşları Bölüm 4: Yeni Bir Umut'un öncesini anlatıyor. İzlemeye başlamazdan önce bu kadar seve bileceyimi düşünmezdim. Çok ama çok güzel bir film

27 Nisan 2017
yazdı

Kim ne derse desin harika bir film.

17 Nisan 2017
yazdı

senaryo, oyunculuklar ve herseyı ıle cok guzel ve puanını hak eden bır fılm, keske 7. fılmın yerıne bunu cekıp koysalarmıs...

16 Nisan 2017
yazdı

çokda güzel olmuş..ilk defa duygusallığı abartmamışlar..

7 Nisan 2017
yazdı

hayatımda böyle saçma film görmedim okadar gelişmiş teknolojileri var adam gnderiyorlar kızı aramak için film başdan kötü geldi bana bundan evvel yapılanda çok kötü geldi baa yüksek puan vermişler ama ben beğenmedim sıradan film gibi yapmışlar tadı tuzu yok 200 milyonu neye harcamışlar acaba ))

6 Nisan 2017
yazdı

hayatımda böyle saçma film görmedim okadar gelişmiş teknolojileri var adam gnderiyorlar kızı aramak için film başdan kötü geldi bana bundan evvel yapılanda çok kötü geldi baa yüksek puan vermişler ama ben beğenmedim sıradan film gibi yapmışlar tadı tuzu yok 200 milyonu neye harcamışlar acaba ))

7 Nisan 2017
cevapladı

+1 ÇOMAR

7 Mayıs 2017
cevapladı

hacı sen geç kurtlar vadisi izle ne sen bize bulaş ne biz sana

6 Nisan 2017
yazdı

GÜZEL BİR ARA FİLM, BU FİLM SON ÇIKAN UCUBE FİLM DEN ÇOK DAHA İYİ BİR FİLMDİR,HAN SOLO YU ÖLDÜRMEK TE NEDİR YAHU, SAÇMALIK TAMAMEN, NASIL OLDU DA 8 PUAN ALDI HAYRET DOĞRUSU, NEYSE BU FİLM (STAR WARS 3,5) KEYİFLİ SEYİRLER.

6 Nisan 2017
yazdı

izlemem gereken bir seri heycan yaptim :)nereden baslasam acaba, bazi arkadaslar yeni basliycaklara tavsiyelerde bulunmus ama arada kaldim karar veremedim sanirim bastan baslayip kendi serisine Sadik kalicam

7 Nisan 2017
cevapladı

tarihe göre izlemeni öneririm

6 Nisan 2017
yazdı

Arkadaşlar Seriye Yeni Başlayacak olanlar için güncel film sıralaması şu şekildedir; Rogue One-4-5-1-2-3-6-7. Not: Arkadaşlar yazdığım sıralamaya göre izlerseniz seride'ki görsel afekt farkı dışında herhangi bir sorun yaşamayacaksınız.Bu şekilde daha anlamlı ve heyecanlı olacaktır. Serinin 4-5-6. bölümleri eski olmasına rahmen diğer bölümlerden daha çok beğenilmiştir.

5 Nisan 2017
yazdı

Donnie yen hepsini yen kazan Forest whitekear Yanlis yazdim galiba Guzel kurgu guzel film

5 Nisan 2017
yazdı

Ana sayfada filmin altyazılı ve dublajlı seçeneklerinin olduğu görülüyor fakat filmin bilgi sayfasında yalnızca altyazılı versiyonu var. Altyazılı versiyonu açtıktan sonra diğerine geçiş yapılabiliyor ama adminin haberi olsun istedim.

Adminin Cevabı: cache yüzünden öyle olmuş hallettim. teşekkürler bilgi için. anasayfadan direk bayrağa tıklayarak girebilirdiniz.

5 Nisan 2017
yazdı

Admin bey filme tiklayinca 2 dil secenegi olmuyor altyaziyi gectikten sonra oluyor..

Adminin Cevabı: Düzeltildi. İyi Seyirler.

4 Nisan 2017
yazdı

Sadece Vader için bile izlenir. Vader ne zaman tokatlıycak diye filmin başından beri bekliodum.Güç Uyanıyor dan 10 kat daha güzel yapmışlar bunu.

2 Nisan 2017
yazdı

wonderful :)

31 Mart 2017
yazdı

Arkadaşlar, izleme sırası ile ilgili epey karmaşa gördüm; Size favorim olan sırayı yazıyorum Machete sıralaması diyolar: 4, 5, 1, 2, 3, 6 ,7 Yeni filmi en başa koymanızı öneririm, ne de olsa spoiler vermez ve 4 ü anlatıyor

28 Mart 2017
yazdı

Eğer şimdiye kadar Star Wars serilerini izlemediyseniz bu evren hakkında yıllardır verilen spoilerları hiç duymadıysanız: 1- Çok şanslısınız sizin yerinizde olup bu serileri ilk kez izlemek isteyen o kadar çok kişi var ki... 2- Aşağıdaki bazı yorumlara kanmayın. Filmlerin gerçek sürprizlerinden zevk almak istiyorsanız izlemeniz gereken sıra en eskilerden başlamak olacaktır yani.. 1- A new Hope 2- Empire Strikes Back 3- Return Of the jedi Bundan sonra yeni seriler Aynı rogue one gibi "Bundan önce ne olmuş" filmleridir. Son Film Force awakens hariç... 4 - Phantom Menace 5 - Attack of the Clones 6 - Revenge Of the Sith 7- Force Awakens

28 Mart 2017
yazdı

Hayatimda bu kadar kral bir seri gormedim bence Star Wars bir saheserdir yeni baslayanlar kesinlikle hikayeye uygun izlemelidir bu seriyi kronolijik sira soyledir: 1) Star Wars episode 1 the phantom menace. (bu aralarindaki en zayif filmdir dusuk beklentiyle izlerseniz hosunuza gidecektir ama diger filmler bir saheser kalitesindedir) 2) Star Wars episode 2 attack of the clones 3) Star Wars episode 3 revenge of the sith 4) Rogue One a star wars story 5) Star Wars episode 4 a new hope 6) Star Wars episode 5 the empire strikes back 7) Star Wars episode 6 return of the jedi 8) Star Wars episode 7 the force awakens

26 Mart 2017
yazdı

Ip Man döktürmüş yine.

26 Mart 2017
yazdı

Arkadaş "iltica etmek" deyimini irtica diye çevirip bi de alt yazıya yazmışlar, bilmiyorsanız bi yazım kılavuzu alıp bakın, irtica gericilik demektir, irtica eden pilot yazarsan, yobaz pilot, gericilik yapan pilot olur anlamı. İltica eden ise başka bir ülkeye sığınmak anlamı taşır.

26 Mart 2017
yazdı

Hafta sonu izlemek için güzel bir film.

25 Mart 2017
yazdı

Güzel bir film di

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Sonu çok kötü bitti benim için :( ve Darth vaderi daha cok görmek isterdim

25 Mart 2017
yazdı

Fİlm muhteşemdi bazı sahneler ilk filmin tadını veriyordu (yani 4.film) ilk üçlemeden sonraki en iyi filmdi

23 Mart 2017
yazdı

Teşekkürler Sayın Admin.Film Muhteşemdi.

23 Mart 2017
yazdı

:) GERÇEK BİR STAR WARS FİLMİ OLMUŞ ! BENCE Serinin EN İYİ FİLMLERİNDEN BİRİ, İLK FİLMDE Kİ TADINI ALDIM. son sahneyi çok iyi bağlamışlar

22 Mart 2017
yazdı

Arkadaşlar her kese iyi seyirler dilerim. Admin adamsın teşekkürederim. merak edenler için İZLEME SIRASInı yazacağım çünkü bugüne kadar benim kadar iyi star wars bilen kim seyle karşılaşmadım. bu filim benim hayatım. Arkadaşlar izlemeniz gereken sıra 5-2-4 sonra bu filim yani rogue one sonra 3. film sonra 7 yani force awakens ardından da star trek into the darkness ve son olarak da 1. filimdir. 6. filimi izlemenize çok gerek yoktur. başkasına itimat göstermeyin çünkü bu star wars benim hayatımdır. benim kadar iyi bilen kimseyi bulam azsınız. hadi kolay gelsin.

22 Mart 2017
cevapladı

Bu film benim hayatim demissin ama yaniliyosun.! izlenilmesi gereken sira once 3-2-1, sonra 'star trek into the darkness', ardindan 4- 5-6 , sonra 'dunyayi kurtaran adamin oglu', 'strawars rogue one', pesine 'star wars 7' ve son olarak 'dunyayi kurtaran adam' seklinde olmali.. Buyuk bir yanilgi icindesin..

24 Mart 2017
cevapladı

arkadaş dünyayı kurtaran adamın oğlu diyerek şakayapmış ama diğerleri doğru beyler. herkese iyi seyirler dilerim

28 Mart 2017
cevapladı

In to the Darkness ne lan? Oldu olacak next generation falan da deseydin...

31 Mart 2017
cevapladı

Serenity ile battlestar galacticayı unutmayın, ara filmler ama hala önemliler

3 Nisan 2017
cevapladı

IP-Man i izlemeden anlayamazsınız filmde o da vardı sonuçta.

3 Nisan 2017
cevapladı

Anam az daha "Combo braker oluyormuşum haberim yok..Arttırıyorum: 2001 a space odyssey izlemezseniz bu filmden hiç bir şey anlamazsınız..Saygılarımla...

5 Nisan 2017
cevapladı

Arkadaşın dediği sırayla izledim 1 gün hiç kalmadan izledim efsane oldu bence bu şekilde izlemeniz gerekiyor filmi ama ben merak edip 6. filmi sonra koydum hani vakit kaybı olmaz izlesenizde olur.

22 Mart 2017
yazdı

Herkese iyi seyirler arkadaşlar. Çok sıkı bir Star Wars hayranı olmasam da sizlere seriyi nasıl izlemeniz gerektiği hakkında bilgi vermek istiyorum. İlk önce Episode 1 - 2 - 3'ü seyrettikten sonra The Rogue One'ı seyretmeniz gerek. Çünkü ara bir hikayeyi konu edinmiş. Daha sonra Star Wars ve Episode 5 - 6'yı seyrettikten sonra Episode 7'yi seyredip, hikayenin geri kalan filmlerini beklemeye başlaya bilirsiniz. Hepinize iyi eğlenceler.

22 Mart 2017
cevapladı

Seri 4-5-6-1-2-3-7 seklinde izlenmeli. 1.den sadece eger ilk 6 seriyi izlediysen baslayabilirsin, daha once izlemis oldugun icin 1.den baslasanda anlayabiliyorsun hikayenin butunlugunu ama yeni baslayanlarin izlemesi gereken sira 4-5-6-1-2-3-7.

24 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, Dikkat ederseniz Episode 1'in 4. film olduğunu görürsünüz zaten. Ben yukarıda yazılmış olan filmlerin isimlerine göre yazdım. Sizin de sıralamanız doğru tabii ki.

24 Mart 2017
cevapladı

@dirtycash, pardon ben episodelari filmlerin ismindeki episode seklinde soylediginizde dusundum (episode 1: phantom menace gibi).

21 Mart 2017
yazdı

Error loading player(plus player v2): No playable sources found

21 Mart 2017
yazdı

Efsane bir seri olmuş harika ötesiydi ve yeni CGI teknolojisiyle filme harika efektler katılmış.

20 Mart 2017
yazdı

Böyle bir şey yok abi inanılmaz klasik STAR WARS yani EFSANE...

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Darth Vader in gelişi Carrie Fisher yani Leia Organa'nın gelişi abi efsane olmuş ya
Böyle olmasını beklemiyordum yine hüzün yine yine ... Star Wars Seni seviyorum...

20 Mart 2017
yazdı

Büyük umutlarla açtım filmi ama beğenmedim ben

20 Mart 2017
yazdı

beklediğim filmlerden biriydi admin çok teşekkürler.

20 Mart 2017
yazdı

şimdi new hope daha anlamlı

20 Mart 2017
yazdı

önceki hiç bir seriyi izlemedim bunu izlesem anlar mıyım filmden ?

21 Mart 2017
cevapladı

Hocam bu filmin serisi sırayla 4.5.6.1.2.3 olarak geçer izleyeceksen böyle izlemeni tavsiye ederim. Eğer seriyi izlemeden bu filmi izlersen aksiyonları izlemiş olursun.

20 Mart 2017
yazdı

Teşekkürler 720pizle yönetimi 1080p ve tüm kaliteleri her zaman hızlıca yüklüyorsunuz

20 Mart 2017
yazdı

Tek kelimeyle harika olmuş. Bu kadar olmasını beklemiyordum.

19 Mart 2017
yazdı

force awakens dan sonra ilaç gibi geldi. ayrıca müzikler için michael giacchino yu tebrik etmek lazım. hem spoiler vermemek hem de force awakens dan sonra gelen iyi bir film olduğu için ufak tefek eksilerden (yada benim takıldığım şeylerden) bahsetmek istemiyorum :)

19 Mart 2017
yazdı

RIP carrie fisher göözyaşları şelale

19 Mart 2017
yazdı

Çok güzel olmuş Vali Tarkin ve Leia yı CGI da olsa görmek süperdi :D

19 Mart 2017
yazdı

çok teşekkürler uzun zamandır bekliyorduk , sevgiler...

19 Mart 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
filmin sonunda ana karakterlerin ölümüne değil cgi ile bile olsa leiayı bir daha gördüğüm için gözümden yaş geldi. Güç seninle olsun cerrie fisher. Teşekkür ederim 720pizle.com

19 Mart 2017
yazdı

Çocuk filmi 7 ile 15 yaş arası çok saçma ve yapmacık o kılıç ışıkları ne öyle izlediğim en iğrenç ve rezalet film. Böyle yapmacık filimler yükleme admin

19 Mart 2017
cevapladı

Tamam sen onaylamadıysan hemen kaldıracak.

19 Mart 2017
cevapladı

@kutsalpluton, asdas güldürdün bilader :D

19 Mart 2017
cevapladı

200 milyon dolarlik filme cocuk filmi bakin hele la kardes senin turkler gibi 100 bin liraya film cekmiyor adamlar sen gelmis burda cocuk filmi diyorsun hey allahim akil fikir ver insanimiza

19 Mart 2017
cevapladı

@Bilimcii coc, MARVEL yapımı olan filimler çoğu yapmacık hayal gücü Yüksek olan insanlar için yani çocuklari kastediyorum işte bir Logan var onu izledim sinema da o güzel di

20 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane, Gelde sikme şimdi.İlk olarak star wars serisini izlememişsin.İkinci olarak hayal gücü yüksek olunca çocuksu olmuyo aklını kullanan insanların hayal güçleri fazla olur ve daha hızlı düşünür sanırım senin pek aran iyi değil.Bide izleme ozaman bilimkurgu içeren filmler. Bukadar basit.

20 Mart 2017
cevapladı

@Doom, ilk önce konuşmayı öğren ondan sonra yorumunu yap. edep terbiye görmemişsin anlıyorum seni kendi fazla yorma aptalca görünüyorsun.

20 Mart 2017
cevapladı

Yaşının 7-15 arası olmadığı belli. MARVEL filmlerinden bahsetmişsin ama bu filmle alakasını anlayamadım. Kılıç ışıkları filan demişsin buradan büyük bir kültüre yabancı olduğun anlaşılıyor. Bu kültürden bi haberken bu yaorumu yapman komik olsa da sana önerim bilim kurgu ve fantastik türden uzak duran ni tekim sevmediğini söylemişsin. Bunların yerine çizdifilm veya animasyon izleyebilirsin belki drama am drama ağır kaçar gibi en azından yazdıklarından bunu anladım. çizgifilm beyin gelişimi için çok çnemlidir senin için biçilmiş kaftan anlayacağın izlemeye hemen başla bence.

20 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane, Millete konuşmayı öğren derken 5 kelimeden 6 tanesini yanlış yazman ayrı komik, dünyanın gelmiş geçmiş en büyük bilim kurgu devlerinden birini çocuksu ve yapmacık olarak nitelendirmen ayrı komik. Akape zihniyetiyle film izlemeyin daha artık kardeş. John Wick gibi geri zekalı düz ve boş bir filmi beğenip pp yapmışsın sonra da gelip burada film eleştirmeye kalkıyorsun.

20 Mart 2017
cevapladı

@Xiwang, o değil de zorunuza giden ne benim görüşüm böyle saygı duymanız gerekiyor . Çocuk filmi bana göre o yüzden zevkler renkler tartışılmaz. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum . Gerçekçi payı olmayan bir yapimdan bu kadar kendinizi yırtmaynız tuhaf ben sadece fikrimi söyledim yorum yaptım bu benim görüşüm. Sizi bu yapmacık hayal gücü Yüksek ışıklı ateşli falan filan çocuk filmi ile baş başa bırakıyorum herkese iyi seyirler . Admin film için teşekkürler yorumum bu şekilde saygılar

21 Mart 2017
cevapladı

@1234567899, eyvallah usta, iyi yazmissin! @kaybolan efsane, senin bu yaptigin sacma ve bir o kadar da gereksiz yorumu insanlar okuyor ve yanlis bilgileniyorlar! Sen dua et, yöneticiler yorum oylamayi kapatmis, yoksa senin eksi sonsuza kadar yolun vardi! :D Seriyi izle ondan sonra yine yorum yap!

22 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane Ne kadar da ironik. Senin bu yorumu yazarken kullandigin klavye, yorum yaptigin siteye ulasmak icin kullandigin pc/telefon da bir zamanlar hayal urunuydu. Gerceklik payi olmayan bir yapim demissin, ne o gelecegi filan mi gordun acaba bunu boyle rahatca soyleyebiliyorsun? Bilmelisin ki gelecek insanlarin hayal gucleriyle sekillenir, birsey uretilmeden, tasarlanmadan, planlanmadan once hayal edilir. Birileri gokten indirip onune hazir koymadigina gore hayal etmek de gercege donusturmek de insana kalmistir. Baskalari "Bunu nasil hayata gecirebiliriz?" sorusuna cevap ararken sizin "Cocuk seyi iste 3-5 animasyon salla gitsin." demenizden sasmamali bu ulkenin bukadar geride kalmisligina ve hala daha gerilemesine. Bu filmde gosterilen seylerin suanki teknolojiyle gerceklestirilememesi 10 yil sonraki teknolojiyle de gerceklestirilemicegi anlamina gelmez, kaldi ki bu filmdeki lazer teknolojisi kismen gerceklestirildi ve aktif kullanimda. Google, Youtube'da laser weapon system diye aratip gorebilirsin. Hali hazirda gerceklestirilmis seylere "Sacma yapmacik hayal urunu, cocuk filmi" demen de ayri bir ironi.

22 Mart 2017
cevapladı

aynen katılıyorum. dünyayı kurtaran adama ıyy dersiniz ama bu filmi hepiniz beğenirsiniz çünkü bu MARVEL filmi olduğu için. neo öyle güç falan imanlı insanın papuç bırak maması gereken şeyler bunlar. ayr ıca bir filimin kalitesi bütçesiyle doğru orantılı değil çünkü yüzüklerin efendisi gibi mükem mel bir filim sadece 2 milyon liraya çekilmiştir. film dediğin jon vick gibi olur. böyle şirk koşan filimlere itibar etmeyiniz ey halkım...

22 Mart 2017
cevapladı

@KANIRTICI, marvel olsun dc comics olsun sirf bu yuzden butun filmlerinin begenildigini neye dayanarak yaziyorsun? Bazi filmlerini cok begenen bazi filmlerinden ise nefret eden hayli insan mevcut. Eger film kotuyse begenilmez, iyiyse de kore yapimi bile olsa begenilir. Gucten bahsetmissin de, sunu sorucam, hangi dinde vardir baskasinin inanisini sorgulamak? Isteyen guce isteyen allaha isteyen baska seye inanir bunu sorgulamak allahtan baska da hic kimseye dusmez. Onun elcisi hz muhammed bile kimseyi inanisindan dolayi sorgulamamisken sen bu hakki kendinde nasil buluyorsun? Yorumu yapan kisiye aynen katildigini belirtmissin, ustteki yorumunda ise "star wars benim hayatim" diyip sozde sirk kosan, pabuc birakmaman gereken bi filmi yukledigi icin admine ovguler yagdirmissin. Kendinizle celismek sizde genel bir sorun sanirim...

22 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, o kadar çok bilmişlik yapıyorsun ama hiç bir şeyin farkında bile değilsin. Boş boş konuşuyorsun sen dünyayı değiştiremezsin geçmişte olanları da geri getiremezsin . Sen kendinden sorumlusun . Bu film hayatımda gördüğüm en saçma ve gereksiz yapım. Yılda 373 film izlemiş biri olarak söylüyorum lütfen bu kadar yapmacık olmayın insanların ulaşabileceği başka bir düzey yok . Lazer ışıkları insan vücuduna çeşitli zararlar verir hata bir daha çok da ölümcül olabilir. Sınırları zorlama bence hayal gücünü etkilemiş bu tür filimler o yüzden saçma sapan yorum yapma kendini rezil ediyorsun.

22 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane, hala gelecegi gormus biri gibi "insanlarin ulasabilecegi baska bir duzey yok" demen, bir de bu iddiani yilda izledigin film sayina gore ispatlamaya calismandan kimin kendini rezil ettigi belli oluyor :) "gecmiste olanlari geri getiremezsin" demissin, boyle bir dusuncem oldugunu neye dayanarak yaziyorsun? "gelecegi degistiremezsin" demissin, sanirim yine gelecegi gorme fantazilerine kapiliyorsun, benim kaderimi mi gordun acaba? Sanirim bu sadece allaha mahsus birseydir sana degil. Daha karsindaki insanin kim oldugundan hangi projelerde yer aldigindan ve nerede calistigindan bir fikrin var mi da bunu soyluyorsun. Olabilir elbette belki ben degistiremem, ama baskasi mutlaka degistirebilir. Yilda 373 film izlemen yerine tarihi ve bilimi arastirmani oneririm. Einstein tek bir kisiydi ancak butun dunyayi degistirdi. Edison da oyle. Newton da oyle. Biraz arastirma zahmetine girersen bunun daha cok orneklerini bulabilirsin. Yillar once kim dedi ki bugun posta guvercinleriyle haberlesirken bir gun istedigimiz kisiye dunyanin heryerinden ulasip canli konusabilecegimizi. O zamanlar bunlar da sadece birer hayal urunuydu ancak simdi 10 yasindaki cocuklarin ellerinden dusmuyor smartphonelar. Benim ilk yorumumdan once "Yuksek isikli atesli falan filan cocuk filmi" demissin, ancak simdi "lazer isiklari insan vucuduna cesitli zararlar verebilir hatta cok da olumcul olabilir." demissin. Afedersin de bu lazer isiklari atesleri birer cocuk filminden yapmacik kurgulardan ibaret degilmiydi? Sanirim bikac gunde zarar verebilir oldular :) Youtube'a girip dedigimi aratip cikan linkleri izleme zahmetine girersen yine ayni sekilde, lazerin sadece insan vucuduna zarar vermedigini gemileri parcaliyip dronelari dusurdugunu kendi gozlerinle gorebilirsin. Gorsem de inanmam diyorsan o baska tabi. Ayrica bunlar sadece halka acik sekilde gosterilen kismi, buzdaginin gorunmeyen yuzunu de dusunmeni tavsiye ederim. Her insan kendisinden sorumlu oldugu gibi yasadigi dunyadan da sorumludur. "Sen kendinden sorumlusun, kendi isine bak gerisini bosver" diyen bir zihniyetin 1 seviye bile oteye gecmesi elbette beklenemez. NASA dunyadaki yasam son buldugunda yasamin baska gezegenlerde devam edebilmesi icin asirlardir suren arastirmalar yapiyor ve nihayetinde de yasama uygun gezegenler kesfedildi. Suanda buyuk cogunlugun odaklandigi nokta bu gezegenlere nasil gidilebilecegi. Sansliyiz ki bazi insanlar sadece kendi hayatini dusunmek yerine baskalarinin da hayatini dusunuyor. Herkesin kendisinden cok baskasinin iyiligini ve muttlulugunu dusundugu bir uygarliga erisebilsek dunya nekadar huzurlu ve nese dolu biryer olurdu...

22 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, benim film hakkında yaptığım yorumumu başka yerlere çekiyorsun. Ne alakası var yazdiklarinla bu film arasında. Ben sana evrenin hayat döngüsünü anlatsam yıllar sürer . Yani Frenkestain gibi bir ölüyü diriltmek den bahsetmedin çünkü onu asla yapamaz kimse hep işine yarayan teklonoloji den bahsetmişsin bunlar karın doyurmaz ki yani şöyle anlatayım eski insanların zorluk çektiği bu dünyada şimdi daha kolay hale gelmesi bir bilim değildir. İlk önce bunu anlaman gerekiyor . Hata bilim kişisel olarak düşünce ve fikir ayrılığı dır. O yüzden doğru kararlar vermek insanın kendi elinde bir şey. Hayat bir nevi insanları sınıyor kendiini ne kadar daha rahat yaşantı ya sokarsan sok bunlarla hiç bir yere varamazsın. Sen sensin sen kendinden sorumlusun dedim bunu yalnis anlamak senin elinde zaten . Uzaya gelince yaşam yerleri den bahsetin bulgular falan rastlanmış. San şunu söylicem bula bildiği kadar dünya bulsunlar ne olucak bulduğu zaman insanlar o kadar meraklı çaresiz ki ne yapacaklarını şaşırmış. Dünya yaşlanıyor tıpkı bizler gibi 2 saat önceki yapılan olayları geri getiremezsin dünya kendini yenileyen bir faktörü de yok. Benim bilim arasında olan kavramda ne yapacağımız değil de neler yapmadigimizdir. Belki de artık film hakkında yorum yapsan iyi olur. Bu tür filimleri geleceğe yönelik izleyip kendi beynini yorma lütfen rica ediyorum dikkat et kendine;)

22 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane, arkadasim filmi begenip begenmemen sana kalmis birsey, ben zaten bununla ilgili birsey soylemiyorum sana. Ben begendim baskasi begenmeyebilir onemi yok, ancak yaptigin yorum sadece filmi degil gercek hayati da kapsiyor. "Insanlarin ulasabilecegi baska bir duzey yok", "suan sinira ulastik, bunun otesi yok zorlama" sozlerin acikca gercek hayati kapsiyor. Dunyanin simdiki kolayliklarinin bilim olmadigini savunuyorsun, bunun ne oldugunu bana aciklarsan cok memnun olurum, sonucta bilmedigim veya yanlis bildigim birsey varsa ogrenmekten mutluluk duyarim. Benim fikrime gore ise bu kolayliklar insanlain hayalini kurduklarini sahip oldugu teknoloji ve bilgiyle birlestirerek hayata gecirmesidir. Yani atesin bulunusu bilim ve bilgi yoluyla gerceklesmistir. Ilk baslarda surtunme kuvvetiyle ortaya cikarilan ates daha sonralari gelistirilerek daha kolay yollarla ortaya cikarilmasi saglanmistir. Bu da hayal etme, arastirma, test gibi asamalarla ilerleyip bu hale gelmistir. Bu asamalar da bilimin bir parcasidir. Elle yazidan daktiloya gecis, daha sonra bilgisayarin icadi ve buna gecis bu asamalarla olmustur. Bilim, teknoloji vs tek basina karin doyurmaz. Bunlarin tamami bir butun olarak ele alinir ve degerlendirilir. Ornegin gubre tek basina karin doyurmaz, yenmez. Ancak kullanilarak meyvelerin daha hizli yetismesi saglanir. Senin karnini doyuran sey bu elde edilen sonuctur. Gubreleme yapmadan once gunde 4 domatesle idare etmek zorunda kalirken gubreleme yontemiyle daha kisa surede urun elde etmen sana gunde 10 domates yeme luksunu saglar. Soyledigim gibi kisaca bu bir surectir ve senin karnini doyuran yemek de hayatini kolaylastiran elektronik cihazlar da bu surecten gecip ulasilan sonuctur. Hayatin insani sinamasi mumkun olan birsey degildir. Hayat da insanin yasadigi bir surectir ve seni sinama gibi bir ozelligi yoktur. Sadece senin hayatta aldigin kararlar ve yaptiklarin senin ayni zamanda da baska insanlarin hatta hayvanlarin ve doganin gelecegini belirler. Dusunulen, gerceklestirilen herseyle iyi ya da kotu mutlaka bir yere varilir, kendini sinirlamak anlamsizdir. Dunyanin yaslandigini kendin soylemissin. Ve maalesef yapilan bircok yanlisliklar da bu yaslanmayi hizlandiriyor. Insanlarin yasayabilecekleri yeni gezegenler kesfetmeleri bu dunyadaki yasam sona erdiginde yasami baska yerlerde devam ettirmelerini saglicak. Tabiki bu da bir surectir. Yeni gezegen buldum gidip yerleselim soz konusu olamaz. Oncelikle oraya gidilmeli, insanlarin yasamini devam ettirebilmelerini sagliyacak seyler uretilmeli daha sonra kolonilesme olarak baslamali ve dunya uzerindeki yasam adim adim oraya tasinarak devam edilmelidir. Maalesef ki birgun bu hayatin devami icin yapilmasi zorunlu olan birsey haline gelicektir. Kuresel isinma diyip gecilmemelidir, dunya uzerindeki sicakligin artisi tek basina buyuk bir tehlike arz etmez. Bu tehlikeyi arz eden sey isinmaya bagli olarak olusan zincirleme tehlikelerdir. Suanda bircok vurdumduymaz insan bunun farkinda olmasa da dunya bicok acidan buyuk tehlike altindadir. Bu sadece kuresel isinma vs degil bir cok faktor vardir. Acikca soylemek gerekirse sadece insanlarin varligi bile dunyanin yokolusu tehlikesini yaratir. Dunya uzerindeki kaynaklar sinirli olmasina ragmen bircok yerde hala kontrolsuz nufus artislari devam etmektedir. Senin dedigin gibi dunyanin kendini yenileyen bir faktoru de yoktur, parasi neyse verelim dunyadaki kaynaklar geri olussun diyemezsin, veya mucizevi birsekilde bir yenileme bekleyemezsin. Yasanicak baska yer bulduklarinca olucak olan sey budur. Sadece filmler degil, kitaplar da oyunlar da bunlarin hepsi gelecege yonelik izlenilmeli okunulmalidir. Sonucta ortada dusunulmus bir fikir vardir. Bana gore dusunulen her fikir yanlis da olsa dogru da olsa degerlendirilmelidir. Bu fikirlerin filmlerde gosterilmesiyle bir beyin firtinasi sirasinda soylenmesinin bir farki yoktur. Elbette bikac bilim kurgu filmi izlediginde altyazi bekler gibi "hadi sunlar nezaman yapilicak artik, bu filmdeki gibi bende isik hizina gecip gezegenleri gezmek istiyorum." gibi bir bekleyis icinde bulunulmamalidir. Ancak "nasi olsa yapilsa bile benim omrum bunlari gormeye yetmez banane." denmesi de yanlistir. Tabi turkiyede boyle seyler oldukca anormal karsilanan sey oldugu icin, yapilan muhtesem projeler daha bakilmadan cope atildigi icin haliyle insanlarin fikir uretme ve baska fikirlere yeni yaklasimlar ekliyip katkida bulunulmasi da pek mumkun olmuyor...

23 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, seninle oturup bu konu hakkında uzun uzun konuşurdum ama burası hiç yeri değil fazla yorum cevap atarak rahatsız etmeyelim belki başka sefere . Kutup ışıkları kadar masum kal .

23 Mart 2017
cevapladı

@kaybolan efsane, daha iyisini senin icin diliyorum.

23 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, teşekkür ederim

24 Mart 2017
cevapladı

@Aurora11, senden öğrenebileceğim çok şey olduğunu düşünüyorum üstadım. sağol aydınlatıcı yazın için

24 Mart 2017
cevapladı

@KANIRTICI, hayatta insanlarin ogrenebilicegi seyler sinirsizdir. Ama tabiki bu sinirsizlik her turlu her acidan farkli bilgileri de beraberinde getirir. Onemli olan bunlari mantikli bir cercevede tarafsiz olarak ve ezbere dayanmadan ele almaliyiz. Rica ederim, yorumun icin de tesekkurler.

7 Mayıs 2017
cevapladı

@Aurora11, ben okumaya üşendim sen yazmaya hiç mi üşenmedin yav

19 Mart 2017
yazdı

ben zevkden kudurmak teşekkür etmek 720 pye filmi birazdan izlemek.720pde büyük güç hissetmek. YODA

22 Mart 2017
cevapladı

yoda devrik cümle kurar senin yazdığın beyin özürlü gibi olmuş kardesh

25 Mart 2017
cevapladı

@KANIRTICI, sadssadsadsafsdafdsaf

19 Mart 2017
yazdı

Bu film episode 3'ün devamıdır.. episode 4'ten önce izlenmesi gereken film budur.. episode'culara duyrulur... Bu film episode 3'ü ve 4'ü bağlıyor.. bu filmin atlanması demek; konunun atlanması demektir...

18 Mart 2017
yazdı

Filmi güzel bağlamışlar admin teşekkürler

18 Mart 2017
yazdı

Genel Star Wars havasında olmamış ama güzeldi özellikle sonları çok hoşuma gitti.Adminede teşekkürler.

18 Mart 2017
yazdı

teşekkürler admin film için

18 Mart 2017
yazdı

Merhabalar.Benim sayın üylere bir sorum olacak.Ben bu filmin hiç bir serisini izlemedim.Bu film acaba yeniden çekilmiş olanların ilki mi?İlk bunu izlesek havada mı kalır. Site içerisinde ekli olanlar da ''Bölüm 3 Sith'in İntikamı'' yılı 2005 görünüyor,Bölüm 4'ün yapım yılı 1977 görünüyor.Kafam karıştı.Serinin hayranı olan bir arkadaş tam olarak durumu açıklayabilir mi?Şimdiden açıklayan kişiye teşekkür ediyorum.

18 Mart 2017
cevapladı

Yönetmen Lucas 1-2-3 filmlerini o günün teknolojisi yetersiz olduğu için erteledi ve 4-5-6 yı çekti.Yani 4 3'ten daha önce çekildi.İlk önce 1-2-3'ten başlarsanız 4-5-6 daki olayların çoğunu öğrenmemiş olursunuz çünkü 4-5-6 sonraki olayları anlatıyor ama onlardan başlamanız sorun yaratmaz hatta daha iyi bile olur.

18 Mart 2017
cevapladı

Bolum 1 den itibaren izlerseniz daha az kafaniz karisir ama 4-5 ve 6 haliyle eski teknoloji hayal kirikligina ugramayin. Her durumda hepsi cok guzeldir.

19 Mart 2017
cevapladı

Bu film bölüm 3 ve bölüm 4 arasındaki boşlukları dolduruyor.. Seriyi izlemeye bölüm 1''den başlayın.. İlk 3'' e kadar gidin.. ve bu filmide bölüm 3''ten sonra seyredin.. daha sonra kronolojik olarak bölüm 4''ten devam edin..!

19 Mart 2017
cevapladı

filmlerin cekilme sirasi 4-5-6-1-2-3 oldugu icin boyle bir karisiklik oluyor. eger filmi hicbirini izlemden izlerseniz yine bir seylr anlarsiniz fakat 3 ve 4 u bagladigi icin onlari da izlerseniz kafaniza daha genis bir hikayw oturur

19 Mart 2017
cevapladı

Çok teşekkür ederim hepinize.

18 Mart 2017
yazdı

ben bu filmi her yerde araştırdım bulamadım burda buldum admin harikasın

18 Mart 2017
yazdı

Adminnnn,supersin,cok tesekkurler.

18 Mart 2017
yazdı

bu site çok iyi

Oyla:
Rogue One Kullanıcı Oyu: 8.6 / 10 (167 oy)
Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi - Rogue One 720p izle
1080p
  8,1/10
 
  133 Dk.
  ABD