Million Dollar Baby (2004) 720p Türkçe Altyazılı izle

Milyonluk Bebek 720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu ay
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
acaba maçtan sonra o ayı oğlu ayıya ne yapmıştırlar kızın hayatını kaydırdı

Bu ay
yazdı

Kalbe dokunan bir film 8.8 / 10 seviyorum böyle hüzünlü sonları

İki ay önce
yazdı

Uzun uzun düşündüm ne yazabilirim diye çünkü böyle bir film sadece izlenip geçilemez bence ve yazılabilecek en düzgün ifade filmin lapağındaki o sayıların ve ödllerin boşuna olmadığı..

Son Altı ay içinde
yazdı

Clint Eastwood - morgan freeman, diyorum ve susuyorum.

Son Altı ay içinde
yazdı

Filmin konusunu okurken hiç bu kadar iyi bir film olacağını düşünmemişti. Şaka gibi. Harika bir film... Düşünmeden izleyin. Kesinlikle sadece bir boks filmi değil cidden ağır bir film.

Son Altı ay içinde
yazdı

herkes ısrarla önermiş, heyecanla başlatıcam, normalde boks ve spor filmleri pek ilgimi çekmez. admine not : filmden önce otomatikmen başlayan trbet reklamının sesi dengeli olduğu için teşekkür ederim. başka film sitelerinde yine aynı sistem var ama bi çalmaya başlıyor bilgisayardan ses kısık olsa bile gecenin 3 ünde bangır bangır ses geliyor . evdekileri geçtim üst kat alt kata gidiyor. neyse teşekkürler ayrıntıları düşündüğünüz için.

Adminin Cevabı: rica ederiz.

Son Altı ay içinde
yazdı

Çok güzel bir filmdi. Her saniyesine değdi. Film boyunca çalan gitar da ayrıca çok hoştu.

Son Altı ay içinde
yazdı

sadece izleyin.

Son Altı ay içinde
yazdı

Ya nasıl denir bilemiyorum müthişti. Beklediğim gibi değildi tabi kötü anlamda değil izleyen bilir. Ama müthişti. Kızın aksanı çok hoşuma gitti sonraki filmlerini de izlerim bu nedenle. İzleyin ya cidden mükemmeldi. Neredeyse boks bile değil ya çok ayrı çok güzel bir film.

Son Altı ay içinde
yazdı

vay canına mükemmeldi

Son Altı ay içinde
yazdı

film ilk başladığında hayatımı mahveden kızı gördüm ve benzerliğin bu kadarı dedim hayatınıza yerleşmiş biri varsa aklınızdan çıkmayan elbet görüyorsunuz onu bir yerde... duygusal bi insan olmamama rağmen 10 dakika ağladım clint reyiz affetmeden vermiş filmi ... harika kesinlikle izlenmesi gereken bir film o kadar ödül ve imdb puanı az bile..

Son bir yıl içinde
yazdı

cok dokunaklıydı..clınt eastwood a zaten hastayım...mücadele ve umut doluydu...bu kadar çaba ve umuttan sonra umutsuzluk olmadı bence...tanrıdan değil benden yardım istiyor dedi sonlarda ve fişini çekti...bence tanrıyı hiçe saymak tanrıdan umutsuzluk ve tanrı ınancı yerine dünyadaki küçük başarı ve mutlulukların bize yeterli olacağını düşünmek buna inanmak ve bu şekilde ölmek en büyük kayıp...film çok iyi ama sonu bu açıdan bakınca hiç iyi değil bence

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

tereddüt etmeden izleyin

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

İzlediğim en iyi filmlerin başında geliyor izlemeyen o kadar çok şey kaybeder ki...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

WOW filim cidden ağır bi film öle box filmi izliycem diye gelmeyin.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Filim kalıcı bir etki bıraktı. Filmi izleyin farkı anlarsınız 😉

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Muazzam diyebilirim bazı yerlerinde gözlerim bile doldu nerdeyse kendimi tutamayıp ağlıyacaktım benim favori filmlerimin arasındadır.İzlemeyen gerçekten çok ama çok fazla şey kaybeder.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Boks konulu bir filmden ancak bu kadar çok anlam çıkartılabilirdi...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
harika bir filmdi. Frankie'nin Maggie yi kızı yerine koyması güzeldi. Frankie nin Koca Willie tarafından terk edilmesi, Maggie nin tam zirvedeyken yatağa düşmesi dramatikti.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

izlediğim en mükemmel filmlerden biriydi. sakın kaçırmayın ve izleyin.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Filmin sonunda bir nefes aldım. Sanki ilk doğduğum , ilk nefes alışım gibi.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Aksaraylı Esnafın İrlandalı dayağından sonra izleyenler. 😆

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Çok çok iyi bir film. Mutlaka izleyin.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Dk 1:55 te dile dikiş atıyorlar? Dile dikiş atılmaz yanlıs mıyım?

Son Altı ay içinde
cevapladı

Evet dikiş atılabilir...

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

insanı gerçekten duygulandıran bir film. İzlemenizi tavsiye ederim, güzel film..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

clint eastwood dan yine muhteşem bi film kesinlikle izleyin arkadaşlar

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

arkadaslar bu filmi kesin izleyin ben bunu aylar önce izledim yorumum bulunsun istedim eger izlemediyseniz izleyin bu sitede ilk bu film ağlattı beni çok etkilendim lan hayatımın en filmleri arasında kesin ve kesin

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Filmin sonunda benim gibi zalım bi insanin bile bogazi dugumleniyo gerisini sen hesap et :(

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Allah kimseyi yatağa,solunum cihazına bağlı etmesin.
Özellikle son yarım saati falan çok çok iyiydi.Oyunculuklar zaten harika.9/10

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

ya sen nerdeydin daha önce be film

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Mükemmel bir başyapıt son sahnelerde gözlerim doldu....Zaten morgan freeman'ın olduğu her film sağlam

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

yonetmen ve bas rolda clint abi varsa boyle olur tabii. tek kelimeyle super

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Ulan son yarım saat boğazım düğümlü filmi izledim ki çoğu duygusal filmdede gülen bir insanımdır. filmde emeği gecen herkesi canı gönülden kutluyorum.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

İyi bir filmdi izlenebilir

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

beyler hiç duygusal bir adam değilim ama bu film boğazımı düğümletti. Çok güzel çok.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

harika bir film bence not 9.2 olmalıydı. izleyin bana hak vereceksiniz

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Uyarayım :) Bu filmi izledikten sonra başka filmleri izlemek istemeyeceksiniz. Zira kalite çıtanıza tavan yaptıracak. Ayrıca çok duygusal.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Beni çok duygulandıran bi film.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Sırf bu filme yorum yapmak için üye oldum. Arkadaşlar böyle bir filme denk geldiğiniz için kendinizi gerçekten şanslı hissetmelisiniz, şuan bu filmi izleyemeyen veya adını duymayan milyonlarca insan var. Gerçekten şanslısınız. İyi seyirler.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

filmin sonu çok acıklıydı.muhtesem bir film,kızın ruhu yeni bir bedene girip dunya sampiyonu oluyor,,daha sonra aynı bedene girim derken bir sihirbazın bedenine giriyor ve sapkadan tavsan cıkartıyor,o sahne kotu olmus ama genel olarak muhtesemdi 10/10

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Bu filmi çok fazla izlemişimdir ama hiç bıkmadım. Her kese tavsiyemdir . İzleyin derim.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

neden yaşadığımı bi kez daha düşündüm !

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden bir tanesi...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

sözyleyecek fazla bi şey yok.....

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

4.kez falan izliyorum ama gerçeekten mükemmel filmlerden birisi bu :)) tekrardan bu siteyi kuran herkese teşşeküür ediyorummm

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Hayatım boyunca izledigim en iyi filmlerden biriydi. Filmin adını çok duydum ama bu kadar iyi oldugunu bilmiodum.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Scary Movie 4 ten dolayı tabure sahnesini biliodum bu biraz kötü oldu .) Ama kıza ciddi ciddi çok üzüldüm be 9/10

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

vay be hiç böyle biteceğini bilemezdim güzeldi gerçekten,etkileyici...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

İzlemeyen arkadaşlar kesinlikle izlemeli...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Yorum yapmaya gerek duymuyorum....izlediğim en iyi,insan ruhuna en çok dokunan filmlerden biri daha....Hala izlemediyseniz fazla zaman kaybetmeyin derim.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Hayatımda izlediğim en iyi film

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

bu kadar ödül neden verildi bu film'e merak ettim

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

film belli ki senin tarzın değil olumsuz yorum da yapabilirsin eksik gördüğün yerleri eleştiri amaçlı ama bu yaptığın yorum var ya senin görünen en büyük hıyarlardan ve filmlerden hiç bi halt anlamayan biri olduğun anlaşılıyor :)

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

:S izlemeyen kaybeder

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Kesinlikle izlenmeli her duyguyu yaşatan bi film

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

ne varsa sen de var 720pizle.com, teşekkürler ne diyebilirim ki bayılıyorum bu siteye. Filme ayrı bir bayıldım, imdb ilk 250'de izlemediğim az film kalmıştı onları sizin sitenizde tamamlamaya çalışıyorum tabii ki :) Yalnız o film nedir ya? Adrenalin adrenalin adrenalin hooop bir yumru oturur insanın boğazına ve filmin sonuna kadar gitmek bilmez. Valla yüreciğime bir şeyler baskı yapıyor. mutlaka izleyin :(((

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

karddesim tarz önerebilecegın fılm varmı baska

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Harika bir film , özellikle sonu bitiriyor insanı izlemeyen çok şey kaybeder söylemesi. Hilary Swank kesinlikle bu karakter ile oscar ı sonuna kadar haketmiş. Ve çok yaşa Clint eastwood hocam :)

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

sonu adamın midesine oturuyor ya.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

film o kadar güzel ve doğal ki, seyretmeyen herkese şiddetle tavsiye ederim. seyrederken verdiği haz dışında duygularınızla oynayıp genzinizi sızlatacak. kaçırmayın.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

izlediğim en iyi filmlerden. clint eastwood mükemmel bir başyapıt çıkarmış. izlemediysen izlemek için harika bi film buldun demektir.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Mutlaka izleyin ama,akşam yatmadan önce değil.ben izledim sabaha kadar uyuyamadım.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Çok dramatik bir sonu var sürükleyici bir hayat hikayesi ve neyi kimi ne kadar sevmemiz gerektiğini anlatan bi baş yapıt mutlaka izlenilmeli şiddetle tavsiye ediyorum,hayatın değerini bir kez daha anlamak isteyenler mutlaka izleyin

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

gerçekten azim ve kaderin filmi...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

İzlemeyen herkesin izlemesi gereken bi film.Daha önce izlemiştim şimdide ingilizce olarak izlerim.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

peki

Oyla:
Million Dollar Baby Kullanıcı Oyu: 9.4 / 10 (388 oy)
Milyonluk Bebek - Million Dollar Baby 720p izle
720p
  8,1/10
 
  132 Dk.
  ABD