Macbeth (2015) 720p Türkçe Altyazılı izle

720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
19 Mayıs 2017
yazdı

açın polanskinin 'the tragedy of macbethini' izleyin. Oyuna en yakın olanı o. Bu çok saçmalamış ekstra şeyler eklenmiş, oyunun gerçek senaryosundan çok kırpılmış. Bir kere macbethin kralı öldürdüğü yer bir kale cinsi bir yerde geçiyor. Böylesine çadırlarda değil.

19 Mayıs 2017
yazdı

Bir eser bu kadar berbat edilebilirdi.

12 Ocak 2017
yazdı

çok çok yavaş ilerliyor. Shakespeare in en kısa oyunlarından biridir bu. 90 dk da işi bitirebilirlerdi bence

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
sonunda macbeth in kafasını kitaptaki gibi bedenden ayırmalıydı bence

22 Eylül 2016
yazdı

33. dakika da baydı adamı altyazılı izledim ben kelimelerin yüzde 80 i rahat devrik cümle filmi mi izleyelim yazıyımı okuyalım devriği kafamızda tamamlayalım mı ayrıca savaş filmi geçiyor savaş sahnesi yok berbat bir film izlemeye değmez imdb si çok çok yüksek verilmiş

25 Ağustos 2016
yazdı

Ben fazlasiyla begendim Filmi izlemek isteyen arkadaslar filmden aksiyon falan beklemeyin diyaloglar saniyorum sizi sikacaktir ama filmi izleyecekseniz bu filmin bir klassik uyarlamasi oldugunu goz onunde bulundup izleyin Michael Fassbender ve Marion Cotillard oyunculuklari mukemmel.

23 Ağustos 2016
yazdı

Okundundugunda olağanüstü, Kenneth Branagh'dan izlendiğinde muhteşem, bu film ise oldukça güzeldi her ne kadar Macbeth ve Lady Macbeth'in aksanı çakma iskoç aksanı olsa da:)

19 Mayıs 2016
yazdı

eseri okumuş biri olarak beğenmedim filmi çünkü tam olarak aktaramamışlar üstelik gerilime döndürmüşler görsel olarak da rezalet.

14 Mayıs 2016
yazdı

estetik sevenler bu filmi beğenebilir lakin filmde normal dil çok az kullanıldığı için diyalogları rahat anlayamamayıp filmden kopabilir.

18 Mayıs 2016
cevapladı

aynen öyle oldu :D

13 Nisan 2016
yazdı

bu film sacmalıktan ibaret zaman kaybı

13 Nisan 2016
yazdı

film sacmalıktan ibaret zaman kaybı

13 Nisan 2016
yazdı

film sacmalıktan ibaret zaman kaybı

12 Nisan 2016
yazdı

Film güzel baştan sona. Shakespeare yazmış nede olsa. Güç bürümüş Macbeth''in gözünü. Söyledi Tanrı son sözünü.

12 Nisan 2016
yazdı

hırs insanı bitirir, kendi sonunu kendi hazırlar. güzel filmdi.

20 Mart 2016
yazdı

oldukça iyi bir filmdi

15 Şubat 2016
yazdı

Cok güzeldi..

12 Şubat 2016
yazdı

ceviriyi yapan arkadaşa muhteşem çalışmasından dolayı saygılar teşekkürler ... @nehirin tebrikler

10 Şubat 2016
yazdı

Arkadaşlar bazı yorumlarda film yavaş, ağır gibi cümleler var. Filmin adı MACBETH. Shakespeare'den cesur yürek gibi bir şey mi bekliyorlardı ?. Shakespeare, Shakespeare'liği . Sanatsal bir film. Aksiyon, savaş sanıp aldanmayın. İyi seyiler.

9 Şubat 2016
yazdı

güç bazen İnsanı tanrı gibi hissettirir.. Büyüksün MACHBET! :/ Nehirin dizeleri Kafiyeleri iyi çevirmiş.. Tabii ki Shakespeare klasiği! hüzünlüydü ama işte nedenir ki başka...

8 Şubat 2016
yazdı

ne bu hırs Machbet:( güzeldi zaten böyle bir eser şiirsel sözlerle olmalı filmde anlatılmak istenilen başarıyla anlatılmış çok ayrıntıya girilmemiş machbeti canlandıran oyuncu uymuş filmin sonunda ne olduğunu tam anlamadım filmin devamı mı gelecek başka bişimiydi izleyin görün

6 Şubat 2016
yazdı

filmde en çok ilgimi çeken ağır çekim savaş sahnesiydi. onun haricinde birazda oyunculuklar kaliteliydi. filmin alt yazısındamı bi tuhaflık var fılmdemi bi tuhaflık var ben filmden hiç bişey anlamadım.. herşeyin aşırısı zarar olduğu gibi aşırı şiirsellik pavogrtr,nin dediği gibi filmi ruh sıkıcı bunalım hale getirmiş.. izlenirmi derseniz malesef......

3 Şubat 2016
yazdı

Filmde tamamen şiirsel diyaloglar var,bu aşırı bunalttı beni ve cümlelerden net bişey çıkartamıyorsunuz resmen.İlgimi çekmeyen bi tarzdı bu ama sonuna kadar izledim yinede.Sadece oyunculukları çok beğendim Yani sıkılıyorsanız ve bir film izlemek istiyosanız bu o film değil arkadaşlar :)

2 Şubat 2016
yazdı

sacma sapan bır fılm soyle deseler ılk bunu derım cok agar konusu bıle bellı belırsız bır fılm belkı bu yorumuda okumadan ızlersınız :D

2 Şubat 2016
cevapladı

Mal :D

2 Şubat 2016
yazdı

Shakespeare.. Diyecek söz bulamıyorum, usta oyunculuk ve en nihayetinde kalem diye buna derim. Ne büyük yazar ama..

2 Şubat 2016
yazdı

wooovvv

Oyla:
Macbeth Kullanıcı Oyu: 7.1 / 10 (127 oy)
Macbeth 720p izle
720p
  6,7/10
 
  113 Dk.
  İngiltere, Fransa, ABD