Kill Bill Vol. 1 (2003) 1080p Türkçe Altyazılı izle

1080p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Kill Bill)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
Kill Bill Vol. 1 2003 Aksiyon 8,1 378
Kill Bill Vol. 2 2004 Aksiyon 8,0 202
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
İki ay önce
yazdı

Tarantino'nun en beğendiğim filmi. Tek kelimeyle muhteşem. Puanım 9/10. Bu puanı devam filmi olduğu için 2. filmi de hesaba katarak verdim. Kesinlikle izlemeyenler bir an önce izlesin. Benim 3. izleyişim.

İki ay önce
yazdı

Filmi sadece aksiyon filmi gibi izlerseniz begenmeyebilirsiniz ki begenmeyen arkadaslar olmus. Bakis acinizi biraz degistirmeniz gerek. Tarantino'nun onemli eserlerinden ve guzel bir seri. Herkese tavsiye ederim.

Son Altı ay içinde
yazdı

Efsaneeee çok ıyi:) bang bang giriş te çok iyi :))

Son bir yıl içinde
yazdı

Quentin Taranrino'nun en iyilerindendir, farklı sanat anlayışına açık değilseniz vazgeçin :)

Son bir yıl içinde
yazdı

Ben bu filme bayılıyorum! Kesinlikle kendi zamanında yapılmış en güzel konuya, soundtrack ve oyunculara sahip muazzam bir yapıt. Film de anlatılmaz yaşanır bir dinginlik ve güzellikler

Son bir yıl içinde
yazdı

heyecanli,guzel filmdi, hele soundtracklari cok muhtesemdi

Son bir yıl içinde
yazdı

Kan efektleri filmi güzelleştirmiş ama fazla güzel bir film değildi.

Son bir yıl içinde
yazdı

Ortalamanın biraz üstünde bir film.Kesinlikle aldığı puanı hak etmiyor.Tarantino yapımı olması dışında hiçbir özelliği yok.

Son bir yıl içinde
yazdı

Arkadaşlar benim 17 senelik hayatımda izlediğim en iyi 10 filmden biri de budur böyle bir filmi izleyipte memnun kalmamak şahsen saçmalık bana kalırsa,bide şu filme kötü diyenler ya kandan fazla tiksiniyor yada daha çocuk ordusu bence izleyin hayatınızda .ok iyi bir 111 dakika geçecek.

Son bir yıl içinde
yazdı

film bu puanı hakketmiyor, bazı sahneler çizgi film şeklinde ben pek beğenmedim...

Son bir yıl içinde
yazdı

Cok saçma kan efektleri beni filmden soğuttu cidden

Son bir yıl içinde
yazdı

Efsane film efsane. Kaç kere izledim bilmiyorum ama her izleyişimde 5-6 yıl kadar önce ilk defa izlediğimdeki kadar beğenerek izliyorum. Oyunculuklar, harika müzikler, çok iyi yazılmış diyaloglar vs. usta yönetmenin denetiminin altında hepsi müthiş yapılmış. Aynı zamanda filmdeki 5-10 dakikalık anime sahnesini Quentin Tarantino şahsen gidip Japon Anime yapım Stüdyosu olan Production I.G''den istekte bulunmuş. Çünkü filmin yarısından çoğu Japonya''da geçtiği için ve de senaryosundaki karakterde Japon olduğu için onun geçmişi anlatıldığı sırada hem doğasına hemde kültürüne uygun olması açısından böyle yapılmış olmalı ve bence yönetmen bunu çok iyi düşünmüş o yüzden Vol 1''deki en sevdiğim sahnelerden biridir. Ayrıca normalde bütün filmleri hep altyazılı izlerim fakat bu filmin dublajını daha çok seviyorum nedense yani dublajlı izlemeyi seçtiğim sayılı filmlerden biridir bu film.

Son bir yıl içinde
yazdı

KESİNLİKLE İZLENİR...

Son bir yıl içinde
yazdı

Filmin sesinde bir sorun var

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

çok ilginç kan efektlerine takılanlar olmuş. her bir filmin bir sanat ürünü olduğunu hala anlayamıyor toplumumuz. kanımca tarantino'nun sanatında kan efektlerine takılmak, mozart'a nota atlamış demek gibi birşey olsa gerek. zaten bu sanat dalından anlayan adam gelir pulp fiction'da ki ateş edilmeden önce ki zaten duvarda var olan kurşun izlerine falan takılır (hani bu bile tartışılır). aptal insanlar, sanatı göremezler!

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Kan efektlerinin gerçekçi olmaması dışında film güzeldi. Müzikleri çok beğendim.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Filmin konusuna bakınca bilindik intikam filmi diye düşünüyor insan. Ama IMDB puanı ve yönetmen Tarantino olunca filmi izlememek için bir neden görmüyorum. Film bence o puanı hak ediyor. Şelale gibi fışkıran kanlar olmasa filme diyecek lafım kalmaz. O kanlar çok abartılı olmuş. Ama film gerçekten müthişti. Tarantino en sevdiğim yönetmenlerden birisidir. Çünkü adam izleyicinin ne seveceğini iyi biliyor. Onları sıkmamayı çok iyi biliyor. Ve her filmiyle kendine hayran bırakmakta üstüne yok. Filmin işleniş tarzı çok harikaydı. Geri-ileri giden filmleri her zaman heyecanla izlerim. O yüzden filmi beğenmemin diğer nedeni de buydu. Müzikleri harikaydı çok harika soundtracklar vardı. Şu an Kill Bill müziklerini indiriyorum. En çok The Lonely Shepherd soundtrackı beğendim. Kanın şelale gibi fışkırması olmasaydı, daha gerçekçi olsaydı 10/10 verirdim filme 9 veriyorum. Tarantino hayranlarına ve İntikam filmi sevenlere şiddetle tavsiye ederim. İyi seyirler dilerim.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

ne de muhteşem bir izlence gibi durur...yalan dolan serisi...

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

sinemalarda gösterilirken gidememiştim ve çok üzülmüştüm. bugüne kadar da izlememiştim. şimdi izledim ve diyorum ki. baştan aşağı saçmalık. berbat bir senaryo. berbat bir sanat, berbat bir başrol. berbat bir animasyon mix'i. tabi bu söylediklerim eğer bu film fantastik türde olsaydı doğru olurdu. film aksiyon filmi diye kayda geçmiş. o zaman yorum değişir. şöyle olur: saçmalık.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

matrix-1 den sonra beni etkileyen en iyi filmdir. tarantino senin yaptığın işlere o kadar hayranım ki, hele bu filmi kare kare ezbere biliyorum.bilmiyorum kaç kere izlemişimdir, hiç izlememiş arkadaşlar için şunu söylemek istiyorum.film kaliteli mi değil mi sadece tarantinonun çektiği filmlere baksınlar jackie brown dışında adamın 8.00 den aşağı puanlı filmi yok sizce bu bir tesadüf mü? tarantinoyu biraz araştırın derim.bu adamın filmlerinde farklı bir tad var.(sayın admin çok rica ediyorum orjinal dil seçeneğini eklemeniz mümkün müdür? )

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

bu ne abi çok dandik film yaa tiyatro oyunu gibi :) umma thurman on numara tamam da eline hiç kılıç yakışmamış :)

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

üstad fikrine saygı duyuyorum ancak, bu filme dandik demek inan çok yanlış müzikleri,kamera açıları,diyaloglar,her şey mükemmele yakın tarantino yu biraz araştırırsan ve filmi dikkatle bir daha izlersen

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

bir başyağıt olduğunu farkedersin,hiç bir şey yapamıyorsan film eleştirmenlerininin bu filmle ilgili fikirlerini bi öğren fikir değiştirirsin.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

filmi henüz izlemedim yorumlara bakıyordum sadece bir filmi beğenmemiş olman gayet doğal olur ama tiyatro oyunu gibi bir benzetme yapmanı çok yanlış buldum. Dandik diyip ardından tiyatro oyunu demek neden?

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Kan görüntüsü pek başarılı olmasa da film bir başyapıt bu kadar uzun süredir izlememem yanlışmış yeni izledim çok beğendim izlenmesi gereken bir film şimdi Vol.2 ye geçiyorum.İyi seyirler.

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

Tarantino tarzı foşur foşur akar onun filmlerinde kan gayet normal bence.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Quentin yapar da izlenilmez mi?! Kurgu güzel Olay örğüsü güzel Olay örğüsünün işlenmesi güzel Oyunculuklar güzel Müzikler güzel(filmden sonra yıllarca ara da bir de olsa o ıslığı mırıldanan çok görülür.) Efektler biraz 300 Spartalıya ilham olmuş olsa da Tüm bu olumlu şeyler yanında gözmezden gelinebilir.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

arkadaş bu kadar güzel film yapılır mı ya. insafsız tarantino.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

GERÇEKTEN HARİKA Bİ FİLM İZLENMEYE DEĞER. Quentin Tarantino HAKKINDA bilgi için vikipedi; http://tr.wikipedia.org/wiki/Quentin_Tarantino

Uzun süre önce
yazdı

Quentin Tarantino yapmış bize izlemek düşer.

Uzun süre önce
yazdı

Quentin Tarantino filmleri ayrı bir kalitedir ...

Uzun süre önce
yazdı

Bu adam gerçekten bi harika ben böyle bi adam görmedim. Kızlardan yakaladığı harika görüntüler kullandığı ince ayrıntılar herşey harikulade. 10 üzerinden 10. Tarantinoyu izlemeyi bilmeyenler için çok büyük bi kayıptalar diyebilirim. Tarantinonun bize ihtiyacı yok, böyle bi adamın yaptığı harikulade filmlerden keyif almaya bizim ihiyacımız var.

Uzun süre önce
cevapladı

tamamen katılıyorum, Tarantino 1 numaradır ...

Uzun süre önce
yazdı

izledim tat alamadım imdb 8,1 çok bence belki ileride 2. Filmi izlerim belkiiii.

Uzun süre önce
yazdı

uzun zamandır izlemek istediğim bir film idi izledikten sonra filme notumu veririm. yeni siteniz hayırlı olsun başarılı bir dizayn olmuş (bence) bu tarz sitelerde genelde yorum yapmam üye olmam ama webteizle nin hatırına geldim beğendim emeğinize saygı için yazma ihtiyacı duydum.

Oyla:
Kill Bill Vol. 1 Kullanıcı Oyu: 9.5 / 10 (378 oy)
Kill Bill Vol. 1 720p izle
1080p
  8,1/10
 
  111 Dk.
  ABD