Heat (1995) 720p Türkçe Altyazılı izle

Büyük Hesaplaşma 720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Bu hafta
yazdı

ABİLER ABLALAR FİLM HARİKA ÖTESİ Bİ BAŞYAPIT YAPMIŞLAR OYUNCULUKLARA YORUM YAPMAYA GEREK YOK FİLM UZUN DEĞİL 2 SAAT 50 DAKİKA 4 SAATTE OLABİLİRDİ ARKADAŞLARIN DEMEYE ÇALIŞTIĞI ŞEY BAZI YERLER YAVAŞ İLERLİYOR EVET DOĞRU AMA MERAK ETMEYİN SIKILMADAN İZLERSİNİZ İYİ SEYİRLER

İki ay önce
yazdı

Harika bir film mutlaka izleyin ADMIN INDIR BUTONU BEKLENIYOR

Son Altı ay içinde
yazdı

beyler filim uzzun falan değil uzun diyenler nerden kısaltıcaksınız filmi film harika izlemenizi tavsiye ediyorum uzun falan değil yani şöyle saat olarak uzun olabilir ama film dolu boş oluppda uzun olsaydı uzun diyen arkadaşlara eywallah derdim ama değil uzun falan değil bu film böyle filmden hangi sahneyi çıkaracaksın kardeşim kısaltmak için izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum al pacino ve robert deniro var ve vassat bi senaryoda değil dahada yaZmıyorum yazaBLİRİM AMA YETER BE KARDEŞİM İZLE

Son Altı ay içinde
yazdı

gereğinden fazla uzun olmasına rağmen iyi filmdi.bu kadro ile daha iyi bir yapım çıkabilirdi.teşekkürler...

Son Altı ay içinde
yazdı

süper kadro süper filim

Son Altı ay içinde
yazdı

film harika ve yine vasatcılar iş başında dikkatettimde hep aynı kişiler :D film güzel izlenir

Son Altı ay içinde
yazdı

güzel film. tavsiye!

Son bir yıl içinde
yazdı

Vizyon tarihi : 1 Mart 1996 Butce: 60M-$ Fazla konuşmaya gerek yok bence ? :)

Son bir yıl içinde
yazdı

sırf şu yorumu yapabilmek için üyelik aldım. altyazı hayatımda gördüğüm en rezalet, en başarısız çeviri. bilerek mi böyle yapıldı bilmiyorum ki bazen yabancı kültürdeki kelimeleri kendimize göre çevirebiliriz ama bu kadar kötü bir altyazı hiç görmedi. ukalalık olarak algılamayın ama rica ediyorum bu siteyi kullanan o kadar insana karşı bu altyazı bir utançtır. eksik kelimeler mi dersin, yanlış çeviri mi ne ararsan var.

Son bir yıl içinde
yazdı

Çok güzel kadro güzel film ama gereğinden fazla uzun

Son Altı ay içinde
cevapladı

aynen bitmek bilmedi sıktı

Son bir yıl içinde
yazdı

ne filmdi lan öyle!!!

Son bir yıl içinde
yazdı

dublaj da altyazı da rezalet

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
çeviriyi kim için yapıyorsun diyor altyazıda kimle diye geçiyor

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

şahane bir film. fazla söze gerek yok..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

seslendirme kötü huzur evi yaşlıları dublaj yapmış sanki film tabiiki çok güzel

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
akıllı adamlar hep 1 2 salak yüzünden kaybediyor zaten kurtulmuşun ne diye bir yavşak için yolunu değişirsin :( çok güzel bir filmdi kaliteli oyuncular vardı böyle filmler artık günümüzde çekilmiyor herşey ucuz artık

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

tekkelimeyle harika izlenmeye değer.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Bu filmi ilk izlediğimde fena etkisinde kalmıştım nedense efsane oyuncular ve efsane bi kurgu tek kelimeyle çok iyidi izleyin mutlaka.

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

güzelim filmi berbat etmişler o kadar saçma hale gelmişki yönetmenin tüm sülalesine sövdüm boktan bi son

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Başucu filmlerimden biri ve yayınlandığı tarihten bu yana sayısız kez izlediğim (bana göre) tam bir başyapıt!.. Ayrıca Al Pacino'nun üstüne yapışmış gangster rollerini sürekli tekrar etmesi gerektiğini düşünmüyorum, zirâ bir kanun adamı karakterini de ilk bu filmde canlandırmış değil; ''Serpico'' yu hatırlatmak isterim.. Al Pacino ve Bob DeNiro gibi sinema tarihi efsaneleri her rolün hakkını fazlasıyla verebilir bence.. Neticede ''Heat'' kesinlikle izlenmesi gereken bir film.. ayrıca yönetmen Michael Mann'i de kesinlikle yabana atamayız; çocukluk kahramanlarımız Sony Crockett ve Rico Tubbs'lı ''Miami Vice'' ın yaratıcısı sonuçta..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

Hiçbir ödül alamayan değil Oscar, Altın Küre adaylığı bile bulunmayan ve ödül törenleri açısından sıradan bulunan, bizlere filmin güzelliğinin ödülle belirlenemeyeceğini itina ile öğreten bir şaheser. Profesyonel oyunculuk ve senaryo bunu çok iyi aktardı. Replikler, oyunculuklar, kurgu, her şeyi ile göz kamaştıran bi film. Bu filmi izlememek gerçekten büyük kayıptır ve aynı zamanda bu ikiliye ayıptır. Mutlaka ölmeden önce izlemeniz gereken kült filmlerdendir. On numara film.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Yazdıklarının tamamına katılıyorum. Ayrıca müzikleri de efsanedir. Terje Rypdal'i bu film sayesnde öğrendim. Norveçli aşmış bir giitarist. Flmdeki "Mystery Man" ve Last Night" parçaları ne fenadır ne fena..

Bir yıldan uzun süre önce
yazdı

tamam güzelde de nıro ve al pacıno aynı takımda olsa film on numara olurdu ama bazı sahneler dışında fılm böylede güzel tşk ler

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

sürükleyici...güzel bi film..keşke al pacino nun bütün filmleri olsaydı..yazar yazar filmi gibi bazılarını izliyemedim..

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Robert DeNiro tek kelime ile müthiş her zamanki gibi , al pacino ise bu filmde çok berbat ya anlamıyorum nasıl olur al pacinoyu polis rolünde oynatırlar çok komik olmuş ayrıca filmin son 15 dk sı çok saçma dikkatle izleyin bu kadar kesişmez yollar =) uzun lafın kısası Robert DeNiro ile al pacinoyu aynı çeteye koysalar film daha fena olurdu.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

Saçmalama dostum Al Pacino her türlü bu filmde daha iyi oynamış.

İki yıldan uzun süre önce
yazdı

Al Pacino & Robert DeNiro'nun oynadıkları ilk film. Ama bir sahne dışında yan yana görünmüyorlar, tıpkı The Godfather: Part II'da olduğu gibi. Ama film güzel. Van Kilmer de çok iyi iş çıkarmış. Aksiyon filmi severler beğeneceklerdir.

Bir yıldan uzun süre önce
cevapladı

http://720pizle.com/detay/the-godfather-part-ii.html

Uzun süre önce
yazdı

Türkçe dublaj-
+Ne okuyorsun
-Seni ilgilendirmez.
+(kadın kitaba doğru bakar)Stresle başa çıkmanın yolları.
Türkçe altyazı-
+Ne okuyorsun
-madenlerle ilgili bir kitap
+(kadın kitaba bakar)Titanyumun kırılma noktası

İki yıldan uzun süre önce
cevapladı

altyazımı önerirsiniz?

Oyla:
Heat Kullanıcı Oyu: 9.1 / 10 (389 oy)
Büyük Hesaplaşma - Heat 720p izle
720p
  8,2/10
 
  170 Dk.
  ABD