Get Out (2017) 1080p Türkçe Altyazılı izle

Kapan 1080p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Dün
yazdı

Bu adam zaten Black Mirror'da da oynamıştı filmde Black Mirror tadında iyi bence

Dün
yazdı

Film psikoloji gerilim filmidir. Öyle korku türünde saçma sapan olan filmlere benzetmeyin. İzlemekten zevk aldığım bir filmdi. Eğer psikoloji gerilim türünde filmler seviyorsanız izleyin.

Gecen gün
yazdı

Aslına bakarsanız bubfilme 7.9 verilmesi gereğinden fazla verilmiş. Gerilim korku hiç yok. Yorumlara aldanıp izledim ama izlenmesede olurmuş meğer :)

25 Mayıs 2017
yazdı

Değişik bir film olmuş izlenebilir ama puanı korku film için abartı bence

25 Mayıs 2017
yazdı

Konu farklı,gerilim yüksek.Çok etkileyici ve şaheser bir film değil ama sürüklüyor ve sonunu merak ettiriyor.Tavsiye ederim.

25 Mayıs 2017
yazdı

Gerilim tavan fakat bazı yerler eksik, izleyicinin aklında kalan bazı soruların cevaplanmasını isterdim. İzlenebilir

24 Mayıs 2017
yazdı

Başarılı bir film ama çok daha iyi olabilirdi bence.

24 Mayıs 2017
yazdı

Film gercekten güzel.Ceviri ve görüntü kalitesine ise tam puan,gerilim ve gizemden hoşlananlar bu filmi izlemeliler.

24 Mayıs 2017
yazdı

düşünmeden izleyin.......

23 Mayıs 2017
yazdı

Fragmanini izleyip buyuk bir heyecanla bekledigim filmi izlemeden once buradaki yorumlari okudum ve hayal kirikligina ugradim, cogu kisi idare eder falan gibi yorumlarda bulunmuslar. Ben izledim ve bana gore on numara bes yildiz bir filim, basindan sonuna kadar surukleyici ve gerilimin bir an olsun dusmedigi izlenesi bir filim :)

22 Mayıs 2017
yazdı

izlerken güzel geliyor, film bittikten sonra ne izledim ben amk diyorsun. yani farklı bişey yapmak istemişler ama tam olarak yapamamışlar. yine de izlenir

22 Mayıs 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Yani tahmin etmiştim film içinde böyle olacağını çok belli etmişler ama ben basitçe köle olarak kullanmak için diye düşünmüştüm. Bunlarınki Yoha...a çıktı :)

21 Mayıs 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
ırkçı bir film olmuş sonuçta yine de :D

21 Mayıs 2017
yazdı

film güzel ama beklentimi karşılamadı ama yine de tavsiye ederim

21 Mayıs 2017
yazdı

Gercekten harika ve cok sasirtici bir film izlemeye deger

21 Mayıs 2017
yazdı

çok farklı bir senaryo. saçma ama ilginç olduğu için izlenilebilir.

21 Mayıs 2017
yazdı

izlenir ....tavsiye ederim

21 Mayıs 2017
yazdı

Gayet güzel bir film, düşünmeden izleyin.

Oyla:
Get Out Kullanıcı Oyu: 8.3 / 10 (24 oy)
Kapan - Get Out 720p izle
1080p
  7,9/10
 
  104 Dk.
  ABD