Circle (2015) 720p Türkçe Altyazılı izle

720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
21 Temmuz 2017
yazdı

çok bir beklentim olmadan yemek yerken ne izlesem diyerek açtım ama baya sürükleyici bir film. bu tür psikolojik gerilim filmlerini severim zaten sonunda şaşırdım yani biraz beklemiştim ama şaşırttı yinede.

9 Mayıs 2017
yazdı

Film tuhaf gerçekten. Fragmanını izledikten sonra merak edip izledim.Bi çemberin etrafındaki 50 kişi birbirlerini öldürmek için seçim yapıyorlar. Açıkcası neler olabileceğini merak ettim. Kendini izletti ama tatmin edici değildi kesinlikte. Boş vaktinizde canınız sıkılıyosa izlenir ama ne haz verir ne de bir şey katar size.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Filmde hayatta olduğu gibi bazı fix insan türleri var. İşte asker,polis,hamile,çocuk,zenci,yaşlı vs. gibi. işte bide birisi ırkçı, birisi homofobik,biri her şeyin kontrolünü eline almak istiyor mesela. En çok iş çevirip numara yapan, kendini olmadığı biri gibi gösteren kişide kazanıyor tabiki gerçek hayatta olduğu gibi

28 Nisan 2017
yazdı

Film aslında sosyo-politik hayatın sembolik bir anlatımı gibi yani günümüzde de insanlar fikirlerinden, inançlarından, cinsel seçimlerinden veya etnik kökenlerinden dolayı öldürülüyor. Film sadece bu süreci iki dakikaya indirgemiş.

25 Şubat 2017
yazdı

Aldığı puanı fazlasıyla hakediyor. Düşünerek izlenilmesi gereken çok farklı bir film... Finali, Knowing (Nicholas Cage)tarzı... Teşekkürler Admin...

13 Ekim 2016
yazdı

Dikkat ettinizmi cogu cocuklari ve hamileleri secmis 2 tane herif vardi sadece yani tek oda o degilmis

25 Temmuz 2016
yazdı

Filmde öyle saçma kurgu hataları var ki, adamlar 5 dakka önce yaptıkları hamleyi yapamıyoruz diye seçeneklerden çıkartıyolar, sondan bahsetmiyorum bile. Tamamıyla sosyal, siyasal, dinsel inelemeler var. Adam herkeze bir laf sokucam diye filmi unutmuş.

23 Temmuz 2016
yazdı

Belirsiz bir bilim kurgu. Sonunu neye bağladıklarını anlamadım. izleyenler arasında hamile bi kadın olması bi şey ifade ediyo sanırım.

13 Temmuz 2016
yazdı

Tamamen ikna kabiliyeti psikolojik savaş. Senaryo yok ve oyunculuk mevcut değil psikolojik gerilim sadece.

20 Haziran 2016
yazdı

Kurgusu güzel ama bitiş çok belirsiz olmuş. Böyle bir seçim sisteminde bile adalet insanların karakteriyle veya karaktersizliğiyle ortaya çıkıyor. Bilim kurgu hayranı bir izleyiciyim fakat bu kadarda bilimsel belirsizlik barındıran bir son görmemiştim... İzlenir mi?? %50 diyeyim.

9 Haziran 2016
yazdı

Sonuna kadar sıkılmadan izledim inanılmaz sürükleyici aldığı puandan fazlasını hak ediyor. Herkes gibi bende aynı kanıdayım sonu böyle bitmemeliydi acaba devamı gelir mi ?

4 Şubat 2016
yazdı

tamam sonu kesinlikle tatmin edici değildi ama uygun ortamlar sağlanırsa insanoğlunun aslında doğadaki en ilkel ve vahşi canlı olduğunu hepimize hatırlatan bir film bence.

28 Ocak 2016
yazdı

Film ve film kurgusu kötü değil ama filmin sonunda insan diyor ki böyle bitmemeliydi

25 Ocak 2016
yazdı

sonunun daha iyi bitmesi gerekirdi

21 Ocak 2016
yazdı

Film kültürü geniş olmayan insanlar izleyip filmi kötülemesin geri dönüp aksiyon filmlerine takılın. Film kesinlikle puanını hakediyor. İzleyen bişey kaybetmez ustune çok şey kazanır hayat böyledir.

12 Ocak 2016
yazdı

sırf filme kötü diyenler için yazıyorun bu film bir harika dostum film sürükleyici gizemli ve gerilimli bir film sonuda ilginç bitiyor aynı zamanda bilim kurgu ve güzel düşünülmüş bir film kesinlikle izleyin

10 Ocak 2016
yazdı

Aslında bir nevi psikolojik bir film. Daha çok insanları anlatmaya çalışmış. Bizler bu durumda naparız, insanın hayatta kalma iç güdüsü neler yaptırabilir bence bunlar değinmek istemişler. Vermek istedikleri mesaj alındıktan sonra çok fazla eleştiriye detaya açık bir olmadığını düşünüyorum çünkü gidişat tek yönlü. Amaç kurguya uyumlu ama kurguyu ne kadar beğenirsiniz işte o tartışmaya açık. IMDB puanı olması gereken ortalamada.

10 Ocak 2016
yazdı

İlk defa kötü bir yorum yazdım . Sonu hiç tatmin edici değil . Diyaloglar fena gitmiyor gibi gelebilir ; fakat işe yaramaz bir film , boş vaktinizi başka filme verin lütfen .

10 Ocak 2016
yazdı

Valla film on numara imdb 6.0 puanı az. 7.00 - 8.00 puanı bu film için ideal. Filmin senaryosu cok iyi ve sürekli düşünmeye itiyor. Sırf kötü film yazdıkları için yazıyorum bu yorumu. Kacırmamanız gereken ve kafanızı yoran güzel film. Zaten en büyük düşünce en sona kim kalıcak düşüncesi arkasından merakı sürekli uyandırması oldukça güzel. Kesinlikle izleyin pişman olmucaksınız.( izledikten sonra şukulayın bakıyım :) )

10 Ocak 2016
yazdı

Filmin ilk beş dakikasındaki saçma durumu yok sayarsanız ve "Aman kurgusu çok iyi olsun ben gelemem öyle senaryo açıklarına..." filan diyen biri değilseniz mutlaka izleyin. Korku filmi diye geçiyor film bilgilerinde ama değil; gerilim ve gizem olarak bakabilirsiniz filme. 7.5/10

10 Ocak 2016
yazdı

Çok kötü bir film. Zamanınıza yazık.

9 Ocak 2016
yazdı

Zaten kısa bir film izlerseniz bir şey kaybetmezsiniz.Filmin merak ettirici olması çok güzel ve sonu gerçekten çok şaşırtıcı,izlemenizi tavsiye ederim.

9 Ocak 2016
yazdı

Kardeşler Kalleş olmuş kalleşler kardeş, kim kardeş kim kalleş belli değil...:) Kesinlikle İzleyin Çok güzeldi .......

Oyla:
Circle Kullanıcı Oyu: 6.8 / 10 (78 oy)
Circle 720p izle
720p
  6,1/10
 
  87 Dk.
  ABD