Catch Me If You Can (2002) 720p Türkçe Altyazılı izle

Sıkıysa Yakala 720p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Dün
yazdı

hala izlemedin mi? hayatta 1-0 geridesin

13 Nisan 2017
yazdı

Film izlemek isteyen hiç düşünmeden play butonuna basıp arkasına yaslansın.

23 Şubat 2017
yazdı

Mükemmel bir filmdi, sonlarında hem beni üzdü hem de çok etkiledi. Frank çok zekiymiş. Ha bir de FBİ adamları da ayrı bir yetenekliler. Yorumu Frank Abagnale'den bir alıntıyla sonlardırıyorum : " Gençliğimde yaptığım şey şimdi 100 kat daha kolay, teknoloji suç üretiyor"

14 Şubat 2017
yazdı

Aga oyuncu olsam bu filmi oynarken benim beynim yanardı. Şu işe bakar mısın bu adam bir de gerçek yani. Efsane bir film ya. DiCaprio ve Tom Hanks olması da zaten ayrı bir hava, ayrı bir profesyonellik katmış. Düşünmeden açın izleyin efsane yani başka bir şey diyemezsin..

8 Şubat 2017
yazdı

harika bir film olmasi bir yana, gercek hikaye bide.

7 Şubat 2017
yazdı

Direkt izleyin çok güzel bir film. Tabiki Leonardo Dicaprio ve Tom Hanks muhteşemliğini es geçmemek gerek...

4 Şubat 2017
yazdı

Yorumları boşverin direkt açıp izleyin derim. Yorum da yazın tabii ki sonuçta bu iki oyuncunun mükemmel bir filmi :)

15 Ocak 2017
yazdı

Aga adam efsane be

13 Ocak 2017
yazdı

Baş yapıt değil ama süper bir film

1 Ocak 2017
yazdı

Uzun süre önce izlemiştim ve şimdi tekrar zlerin. Gerçekten Harika bir film . Mutlaka izleyin bayılacaksınız. Son 15 ile film gerçekten müthiş bir final yapıyor.

30 Aralık 2016
yazdı

süper süper bir film..şiddetle tavsiye ederim..

21 Aralık 2016
yazdı

mükemmel bir film mutlaka izleyin 720pizle.com'a teşekkürler...

4 Aralık 2016
yazdı

güzel film,gerçek hikaye olması daha etkileyici olmuş.

22 Kasım 2016
yazdı

film çok hojdır

12 Kasım 2016
yazdı

Izledigim en iyi macera filmlerinden biriydi bayıldım.Gene leonardo'dan gozlerimi alamadım seneryosu da dahiyaneydi.

6 Eylül 2016
yazdı

Gerçek anlamda güzel bir film ve şu zamana kadar neden izlemedim diye pişman oldum. İzlediğiniz için asla pişman olmayacaksınız ve film bitince böyle bir olay nasıl gerçek olur diye sorgulayacaksınız.

30 Temmuz 2016
yazdı

Valla çok iyiydi.Şu ana kadar niye izlememişim diye düşünüyorum.Oyunculuklar on numara.

20 Temmuz 2016
yazdı

Arkadaşlar, şu fani dünyada Leonardo DiCaprio ve Tom Hanks gibi 2 efsane ismin aynı filmde oynadığı bir film sunulmuş bize ve tabii ki de çok çok iyi bir film olmuş. Buna rağmen siz yorumlara bakıyorsunuz izlesem mi diye? Aaaa hadi yapmayın ama başlatın şu filmi :)

17 Ağustos 2016
cevapladı

Arkadaşım öyle ikna edici bir yorum yapmışsın ki (yorumunun şu an ben okuduğumda 2.sırada) inan diğer yorumlara bakmadan filmi başlatıyorum şimdi. Hatta bu yorumu cevaplamak için üyelik açmış olmam da cabası... :)

24 Ağustos 2016
cevapladı

@irfan55, En iyisini yapmışsın dostum ve biliyorum ki filmi beğendin.Güzel düşüncen için teşekkür ederim. :)

12 Temmuz 2016
yazdı

Biliyorum arkadaşlar... harika bir film yorumlarda tekrarlamanıza gerek yok biraz filme geçelim dimi dıdıdı :) Birincisi filmin ne kadar başyapıt olduğunu herkes anladı artık değinmiceğime göre filme geçebiliriz. Aslında ilklerde bana bu film sadece dolandırıcılık olarak gelsede gerçek bir hikaye olduğunu duyunca aa gerçekten mi olamaz bu kadar şey bilim kurguda yok nasıl oluyorda gerçek hayatta oluyor diye kendimi sorgulama ihtiyacı hissetmiştim. Ama Leonardo , Tom, Amy adams gibi birçok ünlü oynadığı için gerçeğinden daha iyi bulmuş olabilirim. Nasıl olsa 8,0 almış bir biyografi filmi dimi başlayın :)

30 Haziran 2016
yazdı

gerçekten bir başyapıt filmi hiç sıkılmadan izledim tabikide leonardo dicaprio nun olduğu her film güzeldir

7 Haziran 2016
yazdı

iki muhteşem oyuncu dicaprio ve tom hanks çok iyi iş çıkarmış kesinlikle izlemelisiniz.

17 Mayıs 2016
yazdı

bayıldım!!!! bu zamana kadar izlemediğime çok pişman oldum. ne mükemmel bir filmdi!!! mutlaka izleyin

14 Mart 2016
yazdı

gerçek hikayeymiş sonundaki mesajda farkettim :)) güzel filmdi.

8 Mart 2016
yazdı

mutlaka izleyin.

29 Ocak 2016
yazdı

şunu söyleyebilirim bu filme kelime bulamazsınız ve gerçek bir hikayeden esinlenmiş olması bu filmi daha çok güzel kılıyor.Kesinlikle izleyin.......

22 Ocak 2016
yazdı

ÇOK GÜZEL BİR FİL ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADIM

21 Ocak 2016
yazdı

Leo kaçar Tom kovalar :)

10 Ocak 2016
yazdı

film çok iyi helede gerçek bi hikayeden esinlenmiş olması bambaşka izleyin mutlaka yalnız aklıma bi soru takıldı izlemeyenler bundan sonrasını okumasın filmin sonunda evlenip 3 çocuğu oluyor diyor ya az kalsın nişanlanacağı hemişre ile mi evlendi yoksa başka birisi mi bi aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler :))

15 Aralık 2015
yazdı

Tek kelime yeter bu filmi anlatmaya : HARİKA

3 Aralık 2015
yazdı

Birde gerçek hikaye olması bu filmi daha başkalaştırır adamın hayatı döngüsü mükemmel düşünsenize otur gelsin paralar ve diğer tüm avantajlara sahip valla nedebilirki saten 2010 kadar ki filmler her zaman başarılı olmuştur izlemenizi tavsiye ederim.

30 Kasım 2015
yazdı

inanılmaz bir film kesinlikle izleyin....

1 Kasım 2015
yazdı

Spielberg yazısını gördüm ve filmi açtım izledim . Keşke şu yazıyı daha önce görseymişim dedim.

18 Ekim 2015
yazdı

Film Akıyor ya bildiğin akıyor :)

9 Ekim 2015
yazdı

İZLESEMMİ İZLEMESEMMİ DİYE DÜŞÜNÜYOSUNUZ LÜTFEN O KAHROLASI BAŞLAT BUTONUNA TIKLAYIN.

13 Eylül 2015
yazdı

ben bu siteyi çok takdir eder ve takip ederdim, tanıdığım herkese de önerirdim. ama artık hangi filme tıklasam silinmiş yazısı görmekten soğudum...

16 Eylül 2015
cevapladı

aynen katılıyorum.

25 Ağustos 2015
yazdı

Leonardo DiCaprio ve Tom Hanks bir arada olur da film kötü olur mu? Tabiki de hayır.Filmi sırf Leonardo ve Tom Hanks ikilisinin uyumu için bile izlenir gerçekten her ikisinin de oyunculukları üst seviye ayrıca birbirileriyle olan kimyaları da gayet başarılı.Evet başroller çok iyi oynamışlar ama yardımcı oyuncuları da es geçmemek gerekiyor filmdeki oyunculuklar gerçekten başarılı.Film baştan sona sürükleyici bir film diyebilirim fakat film baştan sona heyecanlı bir film değil yani filmde oldukça durağan sahneler de vardı baştan sona yüksek tempolu bir film değil.Filmde çok aksiyon sahnesi de yok filmi kısaca özetlemek gerekirse tam bir "kedi-fare oyunu" Leanardo kaçıyor Tom kovalıyor.Filmin zaten ilgi çekici bir film ama filmin gerçek bir hikayeden esinlenilmiş olması da ayrı bir ilgi çekicilik katıyor filme.Ayrıca film başlar başlamaz hemen izleyiciyi kendine çektiğini söyleyebilirim.Ben filmi izlerken gerçekten keyif aldım eminim izleyenler de keyif almıştır evet film belki bir başyapıt değil ama sürükleyici,izleyene keyif veren,izleyeni eğlendiren ve bence izlenmesi gereken bir film.

23 Ağustos 2015
yazdı

Barry Allen jjldskvhjshvhjkz

19 Ağustos 2015
yazdı

gerçekten çok güzel, akıcı ve eğlenceli bir film sıkılmadan tekrar tekrar izlenebilir bence

15 Temmuz 2015
yazdı

Film yaşanmamış olsaydı bu kadarda olmaz derdim.Ayrıca biz ömrümüzü okumaya veriyoruz yinede bir doktor pilot olamıyoruz adam birkaç senede hayallerimi gerçekleştirdi.

5 Temmuz 2015
yazdı

Sıkılmadan izlediğim nadir filmlerden çok iyiydi tavsiye ederim

30 Haziran 2015
yazdı

İnsanı sahtekar rolünde de olsa hırsız rolünde de olsa kendine hayran eder bu adam.Tom Hanks de gayet başarılıydı tabi.Film özgün bir yapım ve işin içine biyografinin de girmesi ayrı bir hava katmış.Ne diyim ben çok beğendim.

26 Haziran 2015
yazdı

film çok iyi sürekleyici sıkılmadan izledim

25 Haziran 2015
yazdı

ULA LEO ADAMSIN

16 Haziran 2015
yazdı

çok güzel bir film gerçekten iki mükemmel oyuncu var bunlardan herhangi birinin filmi varsa kesin izleyin

30 Mayıs 2015
yazdı

kesinlikle harikaydı. Film adeta zeka parıltıları şaçıyor. Gerçek bir hikayaden uyarlama olması ayrı bir heyecan ayrı bir bakış açısı katıyor insana. Leonardo Dicaprio ve Tom Hanks'in harika oyunculuğuna diyecek laf yok. Tek kelimeyle müthiş bir film. İzlemediğiniz her dakika hata etmiş olursunuz. Bu harika suçlunun(!) zekasından,hayal gücünden ve yeteneklerinden ders çıkarmak lazım :D 9/10 diyorum kaçırmayın

22 Mayıs 2015
yazdı

Böyle bir filmi bu kadar geç izlediğim için gerçekten kendime kızdım. Leonardo DiCaprio her rol sana gerçekten yakışıyor ve bütün rollerde süpersin diyeceğim ilk olarak. Ben gerçek bir hikayeden esinlenmiş olduğunu bilseydim daha önceden izleyeceğime garanti verirdim. Her neyse bu kadar iyi bir dolandırıcınında mükemmel bir filminin yapılması kadar doğal bir şey yok herhalde. Leonardo DiCaprio'dan bahsetmişken Tom Hanks'ı de unutmak olmaz. Ki zaten oyuncular yada oyunculuklar harikaydı. Bir soyguncu daha ne kadar akıllı olabilir. Hayretler içerisinde kaldım. Bu kadar zeka bir insana fazla değil mi? Ben o koşullarda 67-68-69 yıllarda geçtiği için yakalanamamasını normal karşılıyorum. Ayrı bir tad katmış filme. Bu dönemde geçseydi 2000 yıllardan kastım yakalanamaması saçmalık olurdu. Frank Abagnale'in bu süper dolandırıcılık hikayesini benim gibi daha da geç kalmadan izleyin.

15 Mayıs 2015
yazdı

çok iyi ya, adam dünyayı dolandırmaya gelmiş :D

3 Mayıs 2015
yazdı

güzel bir film:)

1 Mayıs 2015
yazdı

Gayet güzel bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim :)

30 Nisan 2015
yazdı

harika ötesi bir film...

28 Nisan 2015
yazdı

Abi harika birşey bu ya :D Filmi açtım 5 dakika gibi aktı gitti :)

5 Nisan 2015
yazdı

iyiydi 10/8.5

24 Şubat 2015
yazdı

Mükemmel bir film daha gerçekten en iyi filmler önceeden yapılıyormuş şimdi ne varsa fantastik bilim kurgu ve boktan 3 boyut yapmaya çalışıyolar kimisi başarılı oluyor ama nadir geneli batırıyo

24 Şubat 2015
yazdı

bu filmi şu ana kadar nasıl izlememişim hayret harika bi film

11 Şubat 2015
yazdı

Sahte para ve çek işine gircek olanlar kaçırmasın hem eğlendiriyor hem öğretıyor bi nevi e-ders gibi film :) bu zamana kdr izle ediysen hatanı telafi et derim

7 Şubat 2015
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Bence frank'in bu kadar iyi bir dolandırıcı olması babasının sağlam bağlantılarından kaynaklanıyor olabilir... tabi bundan frank'in bile bence haberi yok..! filmi dikkatli izlediğiniz zaman frank'in annesi babasının arkadaşıyla yakalanıyor. yani bunların hepsini frankin babası düzenliyor. bankada iflas etmiş birine hayatta çek vermezler ne şimdi ne geçmişte ama frank'in babası oğluna bir deste çek almış ve işin ilginç yanı babası bulunduğu dernekte başkan seçildikten sonra nasıl iflas ediyor olabilir.. Başkan seçildiğine göre bağlantıları sağlam birisi bağlantıları sağlam olan adam iflas etmez.. Yani demem O ki frank'in babasının durumu yerinde ve çok zengin ama oğluna ve karısına iflas ettiğini söyleyip karısını deniyor ve oğlununda gözü açılsın diye bir şebeke ile nerede geziyorsa franki takip eden destekçileri rüşvet yardımıyla frank'in sahnesinin arka planını destekliyorlar .Fbı AJANINA gelince O da frank'in babasının arkadaşı bu işte hem hem kariyer yapıp hemde dünyayı geziyor ve şubede de frank'in savunmasını yapabiliyor siz bir masa başında dosyalarımı okumak isterdiniz yoksa ortaklaşa iş yürüttüğünüz bir kalpazanı mı kovalamak isterdiniz.bence gerçekse olay bu olmuştur..

9 Şubat 2015
cevapladı

bebeğim ne içtin sen ? olay ap açık filmde anlatılıyor, ucu açık kararın seyirciye bırakıldığı bir film değil bu. ayrıca çek defterini oğlunun adına hesap açtırıp, onun adına alıyor. kendi adına değil

16 Mayıs 2015
cevapladı

marcoda filmin gerçek ve görünmeyen kimsenin bilmediği kısmını ele almış marconon frankle bağlantısı (D caprio) ile bir bağlantısı var sonucu ortaya cıkıyor :)

7 Şubat 2016
cevapladı

Hacı sen çok yanlis geldin ya :) naptin sen oyle :) kafaniz Güzelken yorum yapmayın ya :)))

7 Şubat 2015
yazdı

Dİcaprio Ve Hanks biraraya gelince zaten böyle bi film beklenirdi

5 Şubat 2015
yazdı

Leonardo DiCaprionun oyunculuğunun en iyi olduğu filmi bile diyebilirim mutlaka izleyin

24 Nisan 2015
cevapladı

hepsini izledin mi elifcim

30 Ocak 2015
yazdı

filmi dün gece izledim bir de yorum yapayım dedim :))sakın kaçırmayın

27 Ocak 2015
yazdı

İki Efsane Tom Hanks ve Leonardo DiCaprio İzlenmesi Gereken Kült Bence..

19 Ocak 2015
yazdı

Tek kelimeyle muhteşem bir film. Harika kurgu ve Tom Hanks ile Leonardo DiCapiro'nun harika oyunculuğu

21 Mart 2015
cevapladı

kurgu değil filmin konusu gerçek bir hikayeye dayanıyor.

11 Ocak 2015
yazdı

Çok iyi.

7 Ocak 2015
yazdı

Kaliteli film mi izlemek istiyorsun. Otur ve hemen başla izlemeye.

3 Ocak 2015
yazdı

Herkese tavsiye ederim süper!!!

1 Ocak 2015
yazdı

leonardo dicaprio ile tom hanks in ana karakterler,yönetmenin steven spielberg olduğu dünyanın en büyük dolandırıcılarından birinin gerçek hayat hikayesinin anlatıldığı film.Sizce daha fazla söze gerek varmı?

22 Nisan 2015
cevapladı

yok

29 Aralık 2014
yazdı

sirf filme yorum yapmak icin uye oldum siddetle tavsiye ediyorum daha öncede filmi duydum ama izlemedim gercekten izlemedigime pisman etti

27 Aralık 2014
yazdı

güzel bi film yaşanmış bi hikaye olması daha da etkileyici kılıyo sıkılmadan izledim puanını hakediyo.. site harika inş böle dewam eder

21 Aralık 2014
yazdı

Bu filmi bu zamana kadar izlemediğim için kendimi çok suçlu hissediyorum. İnnanılmaz bir film tek kelimeyle mükemmel İMDb bana göre; 9,0/10

20 Aralık 2014
yazdı

İlk 10 dakikadan sonra hayretler içinde izleyeceğiniz bir film. İnsan hayret ediyor böyle filmlere doğrusu. Leonardo Di Caprio'nun oyunculuğu diyorum başka da bir şey demiyorum. Kesinlikle izlenilmesi gerekilen bir film 10/10

16 Aralık 2014
yazdı

süre mükemmel kullanılmış. oyuncular inanılmaz gerçekçi. iki zaman arasında geliş gidiş uygun olarak düşünülmüş. bu film defalarca izlenebilir. bunu yazan kişinin beynindeki bütün kızrımları kullandığı belli oluyor

9 Aralık 2014
yazdı

Harika bir filmdi herkese tavsiye ederim

26 Kasım 2014
yazdı

Akıl oyunlarının uçuştuğu bir film.Di Caprio yine zirve yapmış.Tom Hanks'in duruşu yeter.İzleyin :)

24 Kasım 2014
yazdı

Harika bir film. Gerçek bir hayat hikayesine dayanıyor ve oyuncuları da çok başarılı buldum. Aldığı puanı sonuna kadar hakkediyor.

16 Kasım 2014
yazdı

FENA DEĞİL

28 Haziran 2014
yazdı

izlenmeye değer bir film güzel.

3 Haziran 2014
yazdı

harika muhteşem kesinlikle izleyin

27 Mayıs 2014
yazdı

tam bir saat 10 dk izledim ve aldığı puanı hiç haketmiyor çok kötü bi film

25 Haziran 2014
cevapladı

daha fazla izleseymişsin keşke

12 Mart 2014
yazdı

admin sana zahmet şu APOCALYPTO yuda bi yüklesen

31 Ocak 2014
yazdı

Aldığı puanı sonuna kadar hakeden süper bir film. Bu zamana kadar seyretmeyen var ise tavsiye edilir. Emeği geçenlere teşekkürler.

Oyla:
Catch Me If You Can Kullanıcı Oyu: 9.3 / 10 (1521 oy)
Sıkıysa Yakala - Catch Me If You Can 720p izle
720p
  8,0/10
 
  141 Dk.
  ABD, Kanada