The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 (2015) 1080p Türkçe Altyazılı izle

Açlık Oyunları: Alaycı Kuş - Bölüm 2 1080p Türkçe Altyazılı izle

Reklamı Geç

Video az sonra yüklenecektir.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Devam Filmleri (Açlık Oyunları)
Film Adı Yılı Tür IMDB Oy
The Hunger Games
Açlık Oyunları
2012 Aksiyon 7,2 2938
The Hunger Games: Catching Fire
Açlık Oyunları 2: Ateşi Yakalamak
2013 Aksiyon 7,6 1338
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
Açlık Oyunları: Alaycı Kuş - Bölüm 1
2015 Bilim Kurgu 6,7 1355
The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
Açlık Oyunları: Alaycı Kuş - Bölüm 2
2015 Aksiyon 6,6 836
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
5 Mart 2017
yazdı

3. filmden sonra 4 iyi olur derken tamamen batırılmış bir film daha. finali izledik izlemesine ama ortada ne savaş var ne başka bişey bir çok şey eksik gibi hele sonu gördüğüm en saçma son. kedili sahne ne berbat bir sahnedir? hiç bir yerde görünmeyen şu mutantlar bir anda ortaya çıktı kendimi bir anda the walking dead in hızlı giden zombi versiyonun da buldum. herşeyi geçtim şu filme efsane diyen arkadaşlar ya siz kaç yaşınızdasınız? son olarak kitabını okumadım ama okuyan arkadaşlar kitabın sonu böylemi çok merak ediyorum. sonuç bir ile ikiyi izleyip bırakın gerisi anlamsız gereksiz sakız gibi esneyen saçma yerleri uzun uzun anlatıp en önemli yerlerde atlaya atlaya giden hayatımdan bir kaç saatimi çalan film işte

26 Şubat 2017
yazdı

Böyle bir film yapıyorsun, hani devrim temalı filan, eyvallah bu uğurda izledik tüm bölümleri de, o yeraltındaki mutantlar neydi arkadaş, onları böyle bi filme niye soktun, kitabını okumadım, orada da varsa, yazarı da hata etmiş, bu kadar filmde bu ana kadar böyle saçmalık yoktu, burada karışımıza mutantlar çıktı. Ayrıca onlara ne oldu öyle yeraltında mı kaldılar? :) Bu filmden istenirse 5 bölüm daha çıkartılır ama ben bir sonrakini kesinlikle izlemem. bunca filme göre finali görkemli yapamamışlar, yazık olmuş. Ben olsam ters köşe yapar Pitaa ile değil, eski sevgilisi ile evlendirirdim. Neyse böyle bi film için çok bile yazmışım. İzlenir ama bazı saçmalıkları umursamadan benim gibi eğlencesine izleyecekseniz. :))

25 Şubat 2017
yazdı

ben filmi anlamadım şindi noldu ok attıda memleketi mi kurtardı noldu yani?bide filmleri partlara bölmek nedir?2 kuruş fazla kazanalım diye böle böle bi hal etmişsiniz.puanım 10 üzerinden 2

26 Şubat 2017
cevapladı

Aynen katılıyorum. Son dönemde bi de bu çıktı. Parsayı daha fazla nasıl toplarızı hesabı. Normalde bu bölüm de doyurucu olmamış zaten de ikiye bölüp iyice rezil etmişler bu alaşcı kuş bölümünü tek seferde bitirebilirlermiş ki her ikisi de bence öncekilerden kötü.

22 Şubat 2017
yazdı

fena değil

22 Şubat 2017
yazdı

essalamu aleykum. filmi indirip yotubeye yuklemeye izin varmi?

21 Şubat 2017
yazdı

Serinin en kötüsü

12 Kasım 2016
yazdı

HARİKA EFSANE,BURADA BİTTİ SON........

25 Ağustos 2016
yazdı

Biraz sıkıcı geçti beklediğim gibi bitmedi sonucu çok basit bağlamışlar, serinin en kötüsü bence.......

19 Ağustos 2016
yazdı

Tüm serileri izlediyseniz, merakta kalmamak için izlenebilir. İlk ve ikinci filmin tadı yok. Ben sıkıldım.

26 Şubat 2017
cevapladı

Aynen, bence de 2 filmde bitmeliydi. Hatta sadece ilk filmi izleyip devamını izlememek bile uygundur.

5 Ağustos 2016
yazdı

Ne iyi idi, ne de kötü. Bazı sahneler vardı gerçekten çok başarılıyken, diğer sahneler beklenenin çok altındaydı. Nötr diyebilirim bu konuda.

8 Temmuz 2016
yazdı

Cidden hiç begenmedim

30 Haziran 2016
yazdı

izleyip vakit harcamayın beklenenin çok altında....

27 Haziran 2016
yazdı

film sonu cok basit bitmiş. gale ile birlikte olmasını beklerken peeta ile oldu buda benim için bekletinin altında kaldı.

8 Eylül 2016
cevapladı

nasıl gale ile beraber olmalarını bekleyebilirsin ki açık açık Peeta'yı seviyor kız

23 Şubat 2017
cevapladı

@mikaelsonshopee, gale ile olmaliydi evet bomba isi hataliydi ama tek basina yapmadi ki ustelik herseyi komple biliyor da degildi ayrica sevgilisi varken peeta ya asik olmak nedir sahsen kaşarlik olarak goruyorum tamamen masum kiz degil kendini fazla temiz gordu gale hep yanindaydi hep ona guvenirdi ama tek hatada itti.

25 Şubat 2017
cevapladı

Kitabı okumayanların sonuna şaşırmış olması normal. Duygular filmlerde daha sönük kaldığı için.. katniss peetaya asla aşık olmadı. Ama gale in yaptığını asla affetmedi. Ne olursa olsun katniss için en önemli kişi kardeşiydi hayatında ve gale onu öldürdü. Bunu asla affedemezdi. O da onu seven insanı seçip peeta ile evlendi. Aslında peetaya hissettiği tek şey koruma içgüdüsüydü. Ve kitapta anlattığı kadarıyla cinsel dürtüler.

26 Şubat 2017
cevapladı

Bence de ters köşe gale ile evlenmesiydi, büyük hata pitaa'yı o işe sokmak. Asıl ters köşe güzel giderdi. Hatta Pitaa fedakarlık edip ölebilirdi bile. :) Tihsiz de zaten :) Yazık kıza.)

18 Haziran 2016
yazdı

Beklentinin çok altında kalmış bence. Ama güzel son ;)

10 Haziran 2016
yazdı

İçim burkuldu yaa o kadar şey yaşa o kadar kişi ölsün sen git sonunda evli çocuklu falan ol. En azından bize bir son vermişler teşekkür ederim onlara. Çok etkilendim şimdi gidip kafayı yicem.

10 Haziran 2016
cevapladı

Diktatörsüz özgür bir Panem halk''ı için başlatılan savaş onca ıstıraptan sonra bitiyor.Sevdiği kişi ile yuva kuruyor mutlu son! Sen ne bekliyordun acaba? Bunca savaş dökülen kan ve getirilen yeni düzenden sonra ne olmasını isterdin?

8 Haziran 2016
yazdı

Bir efsane sona erer...

5 Mart 2017
cevapladı

efsane?

1 Haziran 2016
yazdı

tatmin etmenin yanından bile gecemedi.. Üzdü.

29 Mayıs 2016
yazdı

Harika tek bir eleştrilcek kısım yoktu kesinlikle

27 Mayıs 2016
yazdı

ya son yarım saat olmasa ilk bi saati çok sıkıcı biraz fazla uzatmışlar ama sonra da birden bire bitti.

30 Nisan 2016
yazdı

kitaba oranla bayağı farklılık vardı ama başarılı bi final olmuş bence izleyin

14 Nisan 2016
yazdı

çok beğendim özelikle son bölümleri baya güzeldi.

13 Nisan 2016
yazdı

İlk kısıma göre gerçekten tahminlerimiz ve beklentilerimizi karşıladı yani ancak 3. filmin ilk kısmından daha güzel olmuş. Onun dışında serinin önceki 2 filmine göre düşünürsek ancak fena değildi derim. Nedense bazı yerlerde hala bi boşluk bi anlamsızlık hissetmeden duramadım.

4 Nisan 2016
yazdı

kedili sahnede ağlayacaktım

22 Ocak 2017
cevapladı

yok artık :)

26 Şubat 2017
cevapladı

Filmin en kötü sahnesi, kız da o sahnede berbat oynamış, o yüzden mi ağlayacaktın. :)

1 Nisan 2016
yazdı

onceki filmlere gore biraz vasatti , ama kotu deil, sonuda iyidi.. son gibiydi...

27 Mart 2016
yazdı

serinin içindeki en yavaş filmdi. beklentimi kesinlikle karşılamadı..

26 Mart 2016
yazdı

Beklediğim gibi türkçe dublaj geldi daha öncede fragmanına göz atmıştım biraz değişik gelmişti acaba konudan azıcık sapmışlar mı diye düşündüm yorumların bir çoğunu da okudum yine her zaman ki gibi eleştiri yapmışlar yorumlarda ama çokta kötü eleştiriler olmasada insanın beklentilerini düşürtmeye çalışan eleştirilerdi ama ben tam akşama ve planlı olarak saati göre ayarladım ve izledim yine o eskisi kadar muhteşem ve çok etkileyiciydi bir önceki serisine göre biraz daha iyiydi derim. Yani yorumlar yada fragmanlar sizi kandırmasın beklentiniz yüksek ve mutlu olsun ve filmin sonu da acayip değişik bitti.

26 Mart 2016
yazdı

böyle biseriye böyle bi final hiç yakışmamış izlenebilir ama beklentilerin çok altında...

26 Şubat 2017
cevapladı

Aynen katılıyorum, buraya kadar boşa izlemişim dedim resmen. Özellikle yer altında bir de o mutantlar çıkınca iyice harry potter'a bağladık dedim. Saçmalamışlar.

26 Mart 2016
yazdı

Abartılı bitirmemişler güzel olmuş

26 Mart 2016
yazdı

part 1 den iyi ama ilk iki filmin yine altında bi film.

25 Mart 2016
yazdı

Beklentiyi yüksek tutmazsanız iyi film.

25 Mart 2016
yazdı

Filme diyicek bişeyim yok konu ve işleyiş açısından süperdi.Sadece takıldığım bir yer varki

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
yahu şu tünellerdeyken katniss merdiven çıkarken arkasına bi baksa embesil,finnick ölmicekti adamı boşu boşuna öldürdü hıyar

25 Mart 2016
yazdı

film fena değildi. yaratık sahnesi filan bence hiç olmamış önceki 3 filmi düşünürsek. seri çinde en beğendiğiö bölümler; 2,1,4,3

24 Mart 2016
yazdı

Bu filmi sinemada izlemeye gitmiştim mallar 2.aradan sonra oynatmışlardı filmi 45 dk sonra hiç aksiyon olmadan sonunu görmüştüm bütün hevesim kaçmıştı ama bu serinin kötü filmlerinden beklentilerim çok altında kaldı.

23 Mart 2016
yazdı

beyler film zaten 10 numara bunu da bilmeyen izlemesin artık zaten. Efektler cok iyi bi önceki filmin bazı yerleri sıkıcıydı bunda hic öyle bisey yok. sonu tartısmalı tabi o cok konusuldu

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
yok kız ev hanımı oldu da efendim ne sacma da falan bence de yani savaşçı kızın eline vermisler bi bebe hadi veleddalin amin
son olarak bak demiyim demiyim diyorum konusturuyolar beni yine
Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
primin ölümü zart diye oldu be kardesim sıradan bir seymis gibi ne acı cektik ne bi sey anladık bu mudur yani

22 Mart 2016
yazdı

fangirlaANDjosifer haklısın dostum. film 7/10 puan almış..onu geçtim Hasılata bakın aq.. abi kitaptaki fantazileri aynen yaşamak mı gerekiyo, biraz şaşırtın kendinizi yahu.. siz -kızıl Nehirleri- bir okusaydınız ve izleseydiniz Dehşete düşerdiniz =(( İyi film di İzleyin..seriniz yarım kalmasın

21 Mart 2016
yazdı

Bu olmsuz yorum yapan salaklar var ya siz ne film izleyin neden yorum yapın ben bir TRİBUTE'ım tabi siz bunu ne demek olduğunu da bilmezsiniz TRİBUTE şu beğenmediğiniz açma salak yorumlar yaptığınız filmin MÜTHİŞ HARİKA FANLARINA deniliyor. Bu beğenmediğiniz filmin aldığı ödülleri saymakla bitmez oyuncuların aldıkları kişisel ödülleri hesaba katmıyorum bile eğer bunu okuyan biri varsa bu saçma sapan yorumlara kulak asmadan izler beğenmezse o kendi problemi ama filme ön yargı ile yaklaşmadan izlerse %97 beğenir zaten

28 Mart 2016
cevapladı

Hayatının bütün önyargılarını aynı yoruma koymuş, karşısındakileri aşağılamış mal'laştırmış, %3 - %97 hesabını nasıl yaptığını çok merak ettiğim hödük mal'ın beyanatı.

25 Haziran 2016
cevapladı

Aldığı ödüller "en iyi müzik ve en iyi görsel". Bunun dışında aldıkları feministlerin verdiği "en güzel kadın imajı" ve çocukların verdiği "en güzel aktris". Yani duyan da 300 tane oscar filan aldı sanıcak mesajını okuyunca.

26 Şubat 2017
cevapladı

Senin yaşın kaç arkadaşım. Sen kim oluyorsun da insanların eleştiri hakkına laf edebiliyorsun. Sen nasıl beğeniyosan başkası da eleşkirecek, ne var bunda. Tribute'nin anlamını asıl sen bilmiyormuşsun açıklamandan bunu anladım. İyi bak sözlüğe tribute tam olarak neymiş?

26 Şubat 2017
cevapladı

@KKaaNa, Şaşırmış aga bu gençler, abartılı yaşadıkları için her şeyi abartmaya da bayılıyolar. Tribute'üymüş filmin vay bee. Bi de tribute'ü açıklamamış mı, tam sıvamış.

20 Mart 2016
yazdı

Çok kötü değil, güzel fakat 1 ve 2. filme oranla iyi olduğunu söyleyemem. Gerçekten merakla beklendi fakat beklenen bu değildi. İzleyin tavsiye ediyorum zira başladığımız bir işi bitirmek gerek :)

20 Mart 2016
yazdı

beklenti çok yüksek olduğundan hayal kırıklığı yaşatiyo

21 Mart 2016
cevapladı

beklentini SEN düşük tut o zaman çoğu kişinin ki yüksekti ve de karşılığını da aldı.

16 Mart 2016
yazdı

Part 1 'den sonra da yazmıştım. Gereksiz biçimde 2'ye böldüler diye. Herkes bak tüm olaylar son filmde olacak diye yazdı çizdi. Sonuç bomboş film :D İlk kitaptan sonra da aynı duyguları yaşamıştım sadece ilk kitap okunsa yeter demiştim. Çünkü hiçbir olayı yazar ayrıntılı anlatmıyordu.Tüm can alıcı sahneleri bir haberci sayesinde " şu şu şu oldu " şeklinde özet biçiminde alıyorduk. Düşünün Kralın Dönüşü filminde Rohirrim palennor çayırlarında boruları üfledi biz güzelce gaza geldik, sonra bir bakmışız savaş hiç gösterilmeden kendimizi Ak ağacın önünde düğünde görüyoruz. Nasıl küfredersiniz di mi ne oldu birader bu arada diye :D Hah işte aynısı bu filmde yaşamış oluyoruz. Sanki filmi eksik çekmişler diyorsunuz fakt kitaplarda aynı biçimde :D

18 Mart 2016
cevapladı

süper yorum hela olsun :))

16 Mart 2016
yazdı

alaycı kuş serisine devam mutlaka izlenmeli okunmalı tavsiye ederim

13 Mart 2016
yazdı

kitapını okuyanlar beğenmemiş. ben şahsen okumadım. ama film hoşuma gitti yani. berbat denemez. ama tabi serinin en iyi filmide değil

21 Mart 2016
cevapladı

kitabını oku da gel o zaman

12 Mart 2016
yazdı

sırf izlemek için izledim.böyle güzel kitap serisi bulunurken filmleri neden kötü?

12 Mart 2016
yazdı

Filmi izlemeden önce yorumları okuyup karar vermeyin herkesin bakış acısı farklı hevesinizi kaçırıyorlar resmen :)

11 Mart 2016
yazdı

İlk filmlerin hızını hiç yakalayamadı. 3 kötüydü 4 daha da kötüydü. Aldığı notu da hak etmiş.Beklenti yüksek olunca tabi karşılamak da zor oluyor.

21 Mart 2016
cevapladı

3 değil mockingjay part 1, 4 değil mockingjay part 2

25 Haziran 2016
cevapladı

@fangirlaANDjosifer, Her ne naneyse işte. Ne kastettiğimi biliyosun. Serinin 3 ve 4. filmleri kötüydü.

11 Mart 2016
yazdı

Hayatımda izlediğim en kötü 10 film arasına girer kesinlikle izlemeyin !

15 Mart 2016
cevapladı

Kardesim sen film izlememissin.. yada film izlemeyi bilmiyosun

21 Mart 2016
cevapladı

yaptığın yoruma göre sende benim hayatımda karşılaştığım en salak top 10 da varsın onu ne yapalım

11 Mart 2016
yazdı

Bu serinin popüler kültürün bir ürünü olduğunu düşünüyorum, bana göre kıymeti olmayan bir seri, mantık hatalarıyla dolu aynı zamanda. Tabi bu kişisel bir görüş. Diğer filmleri izledim diye bunu da izleyeyim dedim.

11 Mart 2016
cevapladı

Çok güzel özetlemişsin dostum, kesinlikle katılıyorum.

18 Mart 2016
cevapladı

kesinlikle aynı düşüncelerdeyim

21 Mart 2016
cevapladı

hiç izlemeseydin canım ya yazık şimdi çok yorulmuşsundur :(

11 Mart 2016
yazdı

Gerçekten güzel bir seriydi

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
sonunda gale ile katniss in mutlu olmasını isterdim, sümsük peeta hak etmedi bu sonu :D

10 Mart 2016
yazdı

Gerçekten çok güzel bir film serisi oldu.Son film gayet başarılıydı.Çoğunlukla kitaba göre gitmiş.Sonu güzel bitti fakat içimde bir burukluk oldu yine.Neyse siz izleyin vakit kaybı asla değil.İyi seyirler

10 Mart 2016
yazdı

Güzeldi

10 Mart 2016
yazdı

Güzel bir flimin bitişi. Sinema'da gitmiştim görünce tekrar izledim tşkler 720p Ailesi. Kötü Yorumlara aldırış etmeden izleye bilirsiniz arkadaşlar.

10 Mart 2016
yazdı

seri tek kelime ile harika ve bence izlemeniz değil kesinlikle izlemeniz gereken bir film kaçırmayın..

9 Mart 2016
yazdı

Sinemada izlemesi başkadır, mutlaka kitabında okuyun.

9 Mart 2016
yazdı

Uzun zamandır hd'nin bekliyoruz nihayet sizden geldi teşekkürler.Filme gelince güzeldi gayet.Diğer serileri gibi.İzliyecek arkadaşlara iyi seyirler :)

9 Mart 2016
yazdı

Çok güzel tavsiye ederim sonunda bölüm iki''nin gelmesi çok güzel olmuş yükleyene teşekkürler. :)) Ve bu arada film gayet güzel olmuş tavsiye ederim..

Oyla:
The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 Kullanıcı Oyu: 8.3 / 10 (836 oy)
Açlık Oyunları: Alaycı Kuş - Bölüm 2 - The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 720p izle
1080p
  6,6/10
 
  137 Dk.
  ABD, Almanya